Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- عفونت ادرار
- مقدار استفاده شربت سفیکسیم
دخترم ۳ سال و ۸ ماه دارو با وزن ۱۷ کیلو شربت سفکسیم هر چند ساعت و چند سی سی بخورد ؟ و چون تبش،قطع نمیشه تداخلی با پروفنی که میخوره نداره ؟
- سلام خدمت آقای دکتر من یک دختر ۲۳ماهه دارم ب شربت آزیترومایسین سفکیم حساسیت نشون داده یعنی بعداز مصرف بلافاصله اسهال شدیدشد حالا برای جاگزین این شربتها از چ شربتی استفاده کنم ک هم خانواده اینها نباشد لطفا جوابم بدین ک بخاطر کرونا فرزندم را ک ماسک استفاده نمیکنه ب بیرون از خانه مبرم باتشکر
- سرماخوردگی یاکرونا
سلام خسته نباشید من پسرم 5ساله روزقبل انگور وتخمه خورد شبش سرفه کرد مجدد صبح خوب بود بازیکم شب سرفه بعدشم تک تک سرفه میکنه یعنی کروناست
- شربت زینک
سلام یک ماه پیش دخترم اسهال داشت دکتر برا کودکم 2سالشه شربت زینک گلو کونات 5میلی تجویز کرد الان مثل همون شربت گیرم نیومد شربت زینکو هلث 10میلی گرم گرفتم میخواستم ببینم اشکال نداره بهش بدم
- بیدار شدن
سلام آقای دکتر خسته نباشید دخترم ۵ ماه س میخوابه با شیر مادر میذارم جاش ۱۰دقیقه نشده یهو چشاشو کامل باز میکنه و بیدار میشه.از رفلاکس ه؟ ممنون میشم راهنمایی کنید
- قرص جوشان برای کودک
سلام روزتون بخیر، ببخشید پسر من ۲ سال و ۳ ماهشه دکتر براش قرص جوشان ویتامینه (آهن و زینک ویتامین ب و...) تجویز کرده، روش نوشته در یک لیوان آب حل شود، ولی پسرم اون حجم آب که این طعم رو داره رو نمیخوره من در مقدار کمی آب حدود یک استکان حل میکنم و بهش میدم اشکال نداره آب کم میریزم؟
- دیابت
سلام من یک کودک دیابتی دارمجواب اینقسمت از ازمایش یعنی چی 64.3 [ ttg anti [iga
- سوزش ادراری کودک ۳ ساله
سلام. دخترم از دیشب سوزش ادراری پیدا کرده سفیکسیم ۱۰۰ به اندازه ۲.۵ سی سی دادم بهش.روز قبل هم یکم قرمزی داشت که با زینک اکساید برطرف شد. شربت سفیکسیم ۲.۵ سی سی کافیه یا باید بیشترش کنم؟! و اینکه چندروزه غذای فلفلی خورده از اون هم میتونه باشه؟!
- حس بالاآوردن
سلام دکتر پسرم ۲۳ماهشه ازدیروزغذامیخوره اولین لقمه رو مث اینکه میخوادبالا بیاره میشه بعدقورت میده دیگه بقیه غذارو راحت میخوره میشه راهنمایی کنید دلیلش چیه ممنون
- سرفه
سلام دخترم ۳ سالشه و سرما خورده اولش ابریزشو عطسه داشت ک با سیتریزن بهتر شد خداروشکر الان بعضی وقتا سرفه های خشک میکنه چ شربتی بدم بهش
- تب وابریزش بینی
سلام اقای دکتر دخترم ۶سالشه تب وابریزش بینی داره میتونم شربت ستادین بهش بدم؟
- گرفتگی بینی
سلام اقای دکتر دخترم 23ماهشه باوزن 11کیلو .چندروزه گرفتگی بینی داره که فعلا شبها 2/5 سی سی سیتریزین میدم .آیا نیازهست کار دیگه ای انجام بدم .و مقدار سیتریزین که میخوره درسته؟ممنون از لطف شما
- واکسن۱۸ماه
سلام پسرم ۱۸ماهشه و ۱۹مهر تب تشنج کرد و بستری شد.وتشخیص تبحال مغزی داده شد و دارو اسکلوویر۲۵۰تزریق شد ینی دوره ۲۱ روزه.که ۱۰ابان تمام شد مرخص شد...الان از روز مرخصی ۱۸روز میگذره.و شربت فنی تویین میدم ۴سی سی بعد الان میخام واکسن ۱۸ماهگی بزنم..آیا مشکلی نداره.واینکه دارو فنی تویین رو بدم واکسن بزنم یا واکسن بزنم بعد شربت فنی تویین بدم...و اینکه استامینفون قبلش بدم یانه و ایاتشنج نمیکنه؟؟خیلی میترسم..ممنون
- وزنگیری
سلام وقت بخیر.دختر سه سال م نیمه دارم که با وزن دو نیم به دنیا اومد.وزنگیری ضعیف و کندی داشت و طوری که تودو سالگیش ده و نیم کیلو بود به دکتر مراجعه کردم بعد از انجام آزمایشات کامل و اینکه همه چیز نرمال بود دکتر برلش قرص سیپرو تجویز کرد که پنج عدد تو یه شیشه شربت زینک حل کردم و دوماه بهش دادم و یک کیلو اضافه وزن داشت.البته قبلش کیندر و باریج رو امتحان کردیم اثر نداشت.بعد از مصرف سیپرو وزنش به یازده و نیم رسید و الان که سه سال و نیمشه هنوز یازده و نیمه با قد نود و پنج.اشتها به غذا داره و همه ی غذاهارو هم دوست داره ولی مقدا ر خیلی کمی میخوره و دیگه معدش جا نداره و حالت تهوع میگیره.وعده ها رو هم اگر بیشتر کنم وعده ی اصلی رو اصلا نمیتونه بخوره.ترسم بیشتر از کمبود ویتامین و کلسیم و کوتاهی قد و کمبود آهن ناشی از ثابت موندن.وزنشه.میترسم مشکلی براش پیش بیاد در آینده.اگر امکان داره راهنماییم کنید چکار کنم.همین روند تغذیه رو ادامه بده و کنارش بهش مولتی ویتامین و آهن خاصی بدم یا دوباره سیپرو؟واقعا عجیبه برام با اینکه غذا میخوره ولی اضافه وزن نداره فقط اینکه چون آزمایشاتش نرماله کمی خیالم راحته.به نظرتون شربت امگا تاثیری داره؟مفدار استفادش چجوریه؟تشکر از پاسخگوییتون
- سلام پسر من ۱۴ ماهشه بعضی وقتا میکوبه تو سر و پیشونیش میخواستم بدونم علتش چی میتونه باشه
- اسهال
آقای دکتر من یه کودک 15 ماه دارم وچند وقته اسهال زرد آبکی بدبو داره دکتر هم میبرم خوب میشه بعد دوباره اسهال میکنه یعنی چه علتش چیه با تشکر
- سرما خوردگی تب خس خس سینه وخلط سینه و گوش درد
دخترم ۱۰ ساله با وزن ۲۷ هفته گذشته مریض شد و ۳ روز بود که خوب شده بود دوباره امروز گوش درد و خس خس سینه و خلط سینه داره لطفا راهنمایی بفرمایید
- بوی بد دهان کودک ۹ ساله
پسرم ۹ سالشه بوی بدی میده دهنش میشه بهش قرص سفکسیم۲۰۰ بدم؟
- سلام کودک من ۵ماهه هست وکمبود وزن داره فاویسم هم داره سرلاک می تونم بدم چون ویتامین کا داره؟

