Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قطره نیستات
سلام خدمت آقای دکتر برای بچه ۱۲ ساله بخاطر سفیدی روی زبان و بوی بد دهان چه مقدار قطره نیستات ۱۰۰۰۰۰ میتوان داد و چند روز ادامه داشته باشد؟
- نوشابه گازدار
سلام دخترم دوسال ونه ماهشه، عاشق نوشابه هست، بجای نوشابه من بهش ویتامین سی بوکا، ازاین قوطی های شیشه ایی خارجی میدم،آیاضررداره؟ قبلاالتهاب روده هم داشته، میتونه دلیلش این ویتامین سی باشه؟ تو سرماخوردگی فقط میگه ویتامین سی، ومن بهش میدم مرتب، اشکالی دارد درکل؟؟؟
- کودکم کم اشتهاست
سلام ببخشید هم جور آزمایش براش انجام دادم خداروشکر هیچ مشکلی نداره اوایل که شیرخشک بیومیل پلاس 1 میخورد وزنش خوب بود بعد شش ماه که شماره 2 رو بهش دادم استپ وزنی گرفت الان میشه بهش بیومیل ساده شماره 1 بدم؟ چون بیومیل ساده نسبت به بیومیل پلاس چربتره بنظر شما کدوم بهترینه تو وزن گیری؟؟
- کمبود وزن
سلام آقای دکتر. دختری سه ساله دارم با وزن تولد۳۲۰۰ و با وزن فعلی ۱۱۵۰۰. خیلی ریز هستش. از سه ماهگی شیر خوردنش خیلی بد شد.به صورتی که فقط توی خواب شیر میخورد.و اصلا اشتها به غذا خوردن نداره و خیلی پر تحرک هستش. خیلی دکتر بردم و گفتن مشکلی نداره .انواع دارو های اشتها آور را استفاده کردم ولی باز اشتها نداره .به نظر شما چیکار کنم که وزن بگیره و اشتها داشته باشه؟ممنون
- سرماخوردگی
سلام دکترخوبید نوزادم 3ماهس دیشب بردمش متخصص گفت مشکلی نداره بااینکه اشتهاش کم شده امروز بینیش گرفته یکم سرقه هم میکنه شیرم نمیخوره چی بدم بهش مدفوعشم یکم سبزه
- گرفتگی صدا نوزاد بدون علائم سرما خوردگی
پسرم صداش گرفته صداش در نمیاد .مثل جیغ میمونه .علائم دیگه ایی نداره .۲ روز پیش بردم دکتر سینه رو گوش داد گفت موردی نداره خوبه اما امروز بدتر شده .فاویسم داره چه دارویی استفاده کنم خوب بشه
- قرص زینک
باسلام دخترم ۱۱ سال و هفت ماهشه و پریود هم میشه ایا میتونم قرص زینک خارجی یور ویتال پلاس ۱۰ میلی گرم بهش بدم
- عفونت ادراری
سلام دکتر بدون آزمایش چون دخترم تب داشت وادرارش بدبوبود شربت سفکسیم دادهر8 ساعت 4 سی سی دخترم 5 سالش 17کیلو...آیایکروزبعداز مصرف سفکسیم کشت ادرار وآزمایش ادرارمیشه داد تاثیری درجواب آزمایش داره شما چه پیشنهادمی کنیدممنون
- فتق کودک
باسلام خدمت آقای دکترخسته نباشیدخداقوت سپاس ازشمابزرگواربابت خدماتی که دراختیارماگذاشتید. کودکم ازوقتی که به دنیااومدیک ضایعه گوشتی سفت و قرمزرنگ ازداخل نافش زده بودبیرون بردمش دکترگفتن تایکسالگی خوب میشه صبرکن. الان یکسال ونیم داره هنوزخوب نشده بایدچکارکنم ؟آیابرایش خطردارد؟آیافتق است؟ لطفا کمک وراهنماییم کنید...ممنونم
- رشدمو
سلام آقای دکتر خسته نباشید.دخترم 19ماهشه زینک سولفات واسه رشدموهاش دادم تعغيري نکرده میخواستم بدونم بي زحمت دارویی دیگه اي هست واسه رشدموبهش بدم.. ممنونم
- تب و سرفه خلط دار
سلام اقای دکتر عزیز دخترم پنج سالو نیمش ۱۸/۵وزنش اقای دکتر از پریروز ظهر که میشه سه شنبه به علت همین تب و سرفه بردمش دکتر بهش سفیکسیم ۲۰۰داد که روزی ۴/۵سی سی بدمش و شربت بنفشه و سرماخورذگی کوریزان ولی آزیترو ۲۰۰هیچ جا نبود ازیترو ۱۰۰گرفتم که دکتر گفت بهش روز اول ۹سی یی بده چهار روز دیگه پنج سی سی لده روزی امروز روز دوم آزیترو ۱۰۰بوده که دادمش ولی هنوز این تب داره که ۳۷/۶بود با استا کنترلش کردم ولی سوالم اینه که این آزیترو ۱۰۰مناسب دوزش براش همینقدر باید بدمش بینیشم شبی کیپ میشه نمیدونم چه قطره ای باید بریزم برای کیپی بینیش ممنون برام بگین جواب سوالمو خیلی نگرانم بعنی این آزیترو اثر نکرده که امروز که روز دوم دادن ازیترو بوده هنوزم تب میکنه خیلی استرس دارم ۱۰اسفند داروشو شروع کردم که میشه سه شنبه امروزم پنج شنبه ۱۲اسفند تا کی صبر کنم که اگه بهتر نشد دوباره ببرمش دکتر معاینه
- بوی دهان
سلام دکتر بچم یک سال و هشت ماهشه دهنش بوی بد میده دلیلش چیه؟
- واکسنششماهگی
سلامواکسنششماهگیدخترمروزدمساعت۳صبحخیلیزیادبالااوردبخاطرچیبوده
- سرماخوردگی کودکان
سلام دختر من پنج سال و نیم هست و علایم سرماخوردگی و بیحالی داره میشه از شربت ستادین دی سی استفاده کرد؟
- سلام شبتون بخیر دختر من تقریبا هفت ماهه سرماخورده و گلوش کیپ شده و بزور شیر و فرنی میخوره و 9کیلو هستش چند سی سی آزیترومایسین بهش بدم ک از این حالت نجات پیدا کنه ،البته شربت ستیریزین روزی 2,5سی سی مصرف میکنه ممنون میشم راهنماییم کنید
- تکلم کودک
باسلام و خسته نباشید پسر من دو سال و شش ماه دارد و وزنش 11 کیلو ، هر روز کلمات جدید میگه ولی جمله بندی نمیتونه انجام بده به نظر شما من میتونم از شربت امگا 3 استفاده کنم تاثیری روی تکلمش داره ممنون از پاسخگوییتان
- تداخل دارو
سلام آقای دکتر. دخترم ۴ ساله هست صبحها اموزل میخوره وبه دلیل سوزش ادرار شربت مترونیدازول میخواستم از حضورتون سوال کنم که میتونم برای ماشین گرفتگی بهش قرص دیمن هیدرنات بدهم ؟ممنون از شما
- تب خفیف و آبریزش بینی خلطی
با سلام پسر من ۳ سال و نیمش هست چند روزی درگیر آبریزش بینی خلطی بودیم ولی با وجود مصرف سیتریزین خوب نشد حالا بعد از گذشت چند روز تب خفیف شروع شده به نظرتون چه شربتی و با چه دوز مصرفی بهش بدم وزنش هم ۱۶ کیلو هست
- سرماخوردگی
سلام دخترم ۸ساله است سوزش گلو وگرفتگی بینی داره بی حال دارویی بهش بدم
- واکسن پرونال
سلام خسته نباشید پسر من دوروز پیش یکسالش شد.دیروز واکسن پرونال بهش زدیم و امروز بردیم برای واکسن یکسالگیش ولی نزدن گفتن یکماه باید بگذره میخواستم نظر شما را بدونم ایا واکسن یکسالگی را امروز بزنیم؟

