Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب و عفونت
نوزاد من تب وعفونت داره خونه من بین مرزه ایران وافغانستان است که از شهر کمی دور است
- اسهال
سلام خسته نباشید.پسر ۴ ماهه دارم اسهال داره .آزمایش مدفوع ازش گرفتم یه مقدار عفونت نشون داد .بردم دکتر۳ساشه پودر کدری لاک بهش داد صبح نصف شب نصف .دوباره ازش آزمایش گرفتم عفونت نشون نداد یه دکتر دیگه بردم بهش شربت مترونیدازول قطره کدری لاک وقطره دایمتیکون داد.تعداد دفع در روزهای اول اسهال حدود ۹بار بود .الان کمتر شده حدود ۶بار .جواب آزمایش مدفوع منفی بوده عفونت نداشته بازم شربت مترونیدازول بهش بدم .هنوز هم تعداد دفعش زیاده.شیرمادر میخوره ولی یه وعده در روز شیر خشک بهش میدم .قبلا هم شیر خشک یه وعده میدادم مشکلی نداشت.یه هفته پیش چیز آلوده تو دهنش گذاشت.خودمم دل پیچه ونفخ دارم دفع نرم وشل دارم .ممکنه ازمیر خودم باشه .دوهفته پیش سرما خورد دکتر آزیترو داد یه روز بعد آزیترو تعداد دفعش زیاد شد.ممنون
- کودک
دختری شش ماهه دارم که چند روز قبل وقتی پوشاکشو عوص کردم در ادرارش لکه خون ولی خون خالص نبود مثل عفونت بود از همون روز کم اشتها شده و فقط شیر خودمو میخوره عذای کمکی مثل فری و سرلاک قبلا میخورد ولی الان نمیخوره واینکه ادرارش و مدفوعش و دهانش بوی بدی میده علتش چیه ؟؟
- لک سفید روی پای نوزاد شش ماهه
سلام پسرم 6ماهه وچهارروزشه روی مچ پایش یه کوچولو لک سفید کم رنگ دیده میشه علتش چیه وآیا خطرناکه؟
- توده در ریه
سلام من ۳۶ هفته هستم دکترا تشخیص دادن یه توده حدودا ۲/۵ سانتی کنار ریه جنین هس میخواستم ببینم مورد اینجوری این توده نیاز به جراحی دارد یا بعد از تولد ممکنه چه اتفاقاتی بیافتد
- ultimateshop
Ultimateshop.to ultimateshop login ultimateshop - WELCOME ONLINE ultimateshop CCV/DUMPS/FULLS ultimateshop login SHOP - HIGH QUALITY ALWAYS!!
- بلعیدن
با عرض سلام خدمت آقای دکتر دخترم پنج ماهه و بیست و سه روز دارد از اول پنج ماهگی بهش غذای کمکی میدهم ولی بلعیدن بلد نیست همه غذا و آب را بیرون می ریزد آیا این طبیعی است
- جوش صورت و بدن نوزاد
سلام دخترم یه ماهشه تقریبا از ۲۰روزگیش صورتش و دور گردنش و روی سینش جوش میزنه الانم ک رو بازوهاش و پشتش هم اضافه شده پوست صورتش خیلی خشک و زبر شده و قرمزه گاهی وقتا ک زور میکنه انگار کبوده ، پیش یه متخصص بردمش روغن بدن فیروز داد بدتر شد ، امروزم بردم پیش یه دکتر دیگه یه پماد داده میترسم استفاده کنم بدتر بشه اگه میشه راهنماییم کنید خیلی استرس دارم
- تغذیه
سلام آقای دکتر من ازتون خیلی متشکرم بابت پرسش هایی که میدید واقعا ازتون ممنونم آقای دکتر من بچه ام ۱۵۴روزشه یعنی ۵ماهش تموم شده و داخل ۶ماه هست میخوام بهش فرنی بدم آرد برنج رو با آب و کمی شکر میپذم و میدم دیروز یک قاشق دادم آیا میتونم ادامه بدم؟؟مشکلی نیست؟؟وزنش نسبت به قدش کمه قد ۶۶ وزن ۶کیلو ۵۰۰ ۶۰۰ اگه میشه روزی یکی ۲تا قاشق بهش فرنی بدم تا یک هفته؟بعد یک هفته سرلاک برنج بدم یعنی یک هفته فرنی یک هفته سرلاک آیا ممکنه؟؟
- پروبیوتیک
سلام نوزاد ۲ماهه ام چند شب است جیغ زده و گریه میکند از قطره پرو بیوتیک استفاده میکنم آیا درست است
- صدای مفصل
نوزاد دخترم 4ماه رو تموم کرده چند روزی میشه دست و پای خودش رو تکون میده صدای مفصلاش میاد میخواستم بدونم چیزی بدی نیست
- قطره آهن خارجي
سیاه شدن دندون نوزاد ۱۵ماهه بخاطرمصرف قطره آهن فروگلوبین با وجود رعایت نکات لازم راهکار ازبین رفتن سیاهی دندان لطفا
- پنیرک
سلام و خسته نباشیداقای دکتر نوزادم 16 روزشه شیر خشک هرسه ساعت 60 سی سی میخوره و مابینش هم اکثرا شیر مادر میخوره الان یکی دوروزه بعضی وقتها در طول روز یه بار تا دوبار به اندازه خیلی کوچولو پنیرک میاره اشکال نداره؟البته خیلی کم و کوچیکه . شربت دل درد هم از امروز بهش دادم. درضمن تو خونه یه بلوز آستین بلند و باشلوارمیپوشونمش خوبه
- بالابودن انزیم کبد
سلام پسرم دوماه و ۷روزشه ازمایش کبد دادم ast.124 و alt.155بوده ایا خیلی بالاست انزیم کبدش؟ و خطرناکه؟
- غذا
سلام دگترپسرمن ۷ماهشه میتونم سیب زمینی توآبگوشت باگوشتکوب له کنم بهش بدم؟صررنداره
- شیرگوسفند
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر واسه شیرخواری که آلرژی به پروتیین گاوی داره تو فرنی از شیر گوسفند به مقدارکم میشه استفاده کرد؟؟؟
- ابريزش بيني
براي آبريزش شديد بيني نوزاد ٨ ماهه ميتونم سيتريزين بدم؟ و دوزش چقدر و روزي چند بار؟
- تداخل عفونت گوش و واکسن
سلام.گوش دختر ۶ ماهم عفونت کرده .یک هفته سفالکسین ۱۲۵ مصرف کرده ولی عفونت کامل برطرف نشده،اگه بخوایم واکسن ۶ ماهگی بزنیم مشکلی پیش میاد؟ممنون.
- گوش درد
سلام اقای دکتر بعَضی موقعها خیلی گریه میکنه بعد ک بردم جای متخصص گف شیر خودتو درست کن جا هرکی میرم ی چیزی میگه موندم چیکار کنم شبا از ساعت ۹تا ۳یکدم حیغ میزنه هر داروی گیاهی بگین خوردم قطره دایمتیکون هم دادم کید هلیکس هم دادم موندم الن بچم دو ماهشع چن روز دیگ میشع دوماهه چیکارکنم موندم ؟؟؟
- سوال از متخصص اطفال
سلام دختر م در نه ماهگی دوتا دندون در اوده ولی الان یک سال ودو ماهشه هنوز دندونی دیگه در نیاورده.

