Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- جایگزین شیرخشک آپتامیل پپتی
سلام آقای دکتر خسته نباشید بچم شش ماهشه شیر خشک پپتی۲ میخوره الان دیگ پیدا نمیشه ممنون میشم بگین چی میتونه بجای پپتی بخوره
- واکسن
سلام واکسن دوماهگی پسرم دوهفته گذشته ولی هنوز جاش سفته .چی کار کنم
- سلام روزتان بخیر دخترم 5 سالش هست اکثر اوقات از دهانش بوی عفونت می آید دندون هاش رو چک کردیم ولی مشکل ندارن فکر میکنم مشکل از گلویش باشه چون صبح ها که از خواب بیدار میشه گلایه از خشکی و درد گلو داره سوالم این است که میتوانم سفکسیم بهش بدم چون سوسپانسیون حالش رو بهم میزنه و در خوردنش مقاومت میکنه
- دارو
سلام وقت بخیر به بچه دو ساله همزمان ۶ سی سی استامینوفن و ۲/۵ سی سی دیفن هیدرامین و ۲/۵ سی سی دکسترومتروفان دادم بچه خواب آلود هست خیلی نگرانم چیکار کنم آقای دکتر ؟ آیا با یکبار کبدش یا عضوی از بدنش آسیب میبینه؟
- سرفه نوزاد
با سلام پسرم ۵ ماهه است وحدودا از ۱ ماه گذشته دچار سرفه های شدید شده و هنگام نفس کشیدن خس خس داره دکتر شربت آنتی بیوتیک ۱۲۵ تجویز کرد هر نوبت ۵ میلی لیتر .ما برای دوهفته استفاده کردیم ولی بعد از چند روز دوباره علائم برگشت و الان دوباره ۴ روزه که شربت آموکسی ۱۲۵ استفاده میکنیم ولی هنوز بهبود پیدا نکرده ممنون میشم از راهنمایتون
- وزنگیری نوزاد 5 ماهه
سلام وقتتون بخیر پسرم 4 ماهگی ک بردم وزن کردم. 6650 بود. الان ک 5 ماه و ده روزش هس شده 7 کیلو. کم وزن اضاف کرده. قبلا بهش شیر خشک میدادم دوماهی هس نمیدم. نیاز هس باز براش شروع کنم؟ یا غذا کمکی بهش بدم؟ یا وزنگیریش عادی بود؟؟
- حساسیت
سلام کودک 3 ماهه ای دارم که به شیر و پروتئین گاوی حساسیت داره شیرخشک آپتامیل پپتی و ایزومیل امتحان کردم بهش نمیسازه یعنی هم به پروتئن شیر گاو هم سویا حساسیت نشون میده و تعداد دفع در روز چند برابر میشه آیا از شیرخشک AL 110 میتونم استفاده کنم ؟؟
- سرفه خلط دارنوزاد۳ ماه
سلام به شما دکتر بزرگوار پسرم ۳ ماهشه دکتر بردم میگه سرمانخورده معاینشم کرد ولی بچم سرفه های خلط دار و گرفتگی بینی داره بعضی اوقات بینیشم میاد ولی قرمزی چشم عطسه نداره بیحال نیست رنگ مدفوعش معمولیه البته اکثرا یبوسته دکترش با تاکید میگفت سرما نخورده اگر نخورده پس علت سرفه خلط دار وگرفتگی واب بینی چیه اب دهانشم زیاد میده
- سفت ماندن محل واکسن.باسلام پسرم در شش ماهگی واکسن زده الان بعد چهار ماه هنوز محل واکسن یه سفتی کوچک وقتی ران پاشو ماساژ میدم حس میکنم .علت چی میتونه باشه
- اچ آ
بإسلام.اقاي دكتر من هموني ام كه گفتم دخترم شيرخشك اي آر ميخوره پنج ماهه ..الان هشت ماهشه .هم رفلاكس داره هم الرژي..بدنش كهير ميزنه فردا پنجشنبست دكترمتخصص مطب نيستن كه ببرم امروز هم همسرم نبود به دكتر مراجعه كنم تا روز شنبه ميشه بگين چيكاركنم دخترم حالش بد نشه ميتونم شيرخشك اچ آ بدم؟ واسه رفلاكس و خس خس سينه چي بدم بهش اگه بالا اورد؟ دخترمن خيلي وقت بًود بالا نمي اورد ولي امروز از دهن و دماغ شير بالا اورد
- التهاب واژن کودک
سلام آقای دکتر دختر من ۳سال و ۸ ماهش وقتی میبرمش حمام و با شامپو بچه آلت تناسلیشا میشورم خیلی گریه میکنه و میگه میسوزه چیکار کنم؟
- قرمزی چشم
سلام آقای دکتر چند روز هست پسر 4سالم آبریزش بینی داره از دیروز هم چشمش خون افتاده و قی میزنه برای از بین بردن خون توی چشمش چی استفاده کنم
- شیربالاآوردن
سلام و خسته نباشید آقای دگتر نوزادم در طول روز اگه چندبار شیر یا پنیرک بالا بیاره طبیعیه و نیاز نیست بیایم خدمتتون؟ چون بچه من 21 روزشه و قبلش شیر بالا نمیاورد الا دوسه روزه در طول روز دوسه بتر شیر یا پنیرک میاره
- سرماخوردگی
سلام وقت بخیرآقای دکتر.ی بچه 15ماهه دارم .الان حدود دوماهه همش سرماخوردگی میگیره.دوره داروهاش که تمام میشه بعد سه چهارروز دوباره سرفه وآبریزش بینی شروع میشه.الان براش شربت سفیکسیم آوردم .خواستم ببینم چندساعته بهش بدم وچه مقدار؟ممنون
- بی اشتهایی پسر یک ساله
سلام
پسر یک ساله ای دارم که خیلی بی اشتهاست. دکتر عمومی بردم شربت سیپرو هپتادین داده، روزی شش سی سی، منتها فعلا ندادم. چی بدم بهش تا از بی اشتهایی در بیاد؟
- اسهال استفراغ عجیب
سلام دکتر کودک۱۱ماه من ب مدت ۷روز اسهال و استفراغ و تب داشت ک الان۵روز بود کاملا خوب شده بود دوباره از دیشب شروع شده تب هم داره از شیر مادر تغذیه میشه علتش چی میتونه باشه؟؟
- واکسن
سلام آقای دکتر امروز پسرم واکسن دوماهگی زده شیر خورد دوبار بالا آورده .ممکنه عوارض واکسن یا استامینوفن باشه؟
- سفیکسیم
- بدغذابودن کودک
سلام پسر شش ساله ای دارم که خیلی بدغذاس وتقریبا هرچیهرچینمیخوره وکم اشتهاس ولاغره چه کارکنم کمی تپل بشه وهم اینک دندونای شیریش هم خراب بود ودرست کردیم برای اینک دندونای اصلیش خراب نشه چ کارکنم .ممنونم
- مکمل های دارویی
با عرض سلام و خسته نباشد . کودک یک ساله ای که شیر خشک مصرف می کند نیاز به مکمل های دارویی نظیر آهن و ... ندارد ؟

