Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام وقت بخیر کدام شیرخشک از نوع اچ آ وزنگیری بهتری دارن ؟؟
شیرخشک
- پیچ تاب وگریه نوزاد هنگام خواب
سلام پسرم دو ماه ونیمه است خیلی گریه میکنه وخواب راحت نداره همش به خودش میپیچه وگریه میکنه از خواب میپره شیر خشک میخوره از کنار دهنش میره بیرون میزارم زمین گریه میکنه ازخواب میپره آرامش نداره
- سلام
سلام وروزبخیر خدمت شماآقای دکتر پسرم 36هفته ونارس دنیااومدالان نه ماه نیم سن داره بچه بسیارآرام وخوش اخلاقی هستش آقای دکتر وزنش موقع تولد2700الان10و300گرم است الان میشینه وبااسباب بازی بازی میکنه دست از وسایل میگیره هرچند به سختی ولی بلند میشه دد ببه میگه اگر چیزی داشته باشه تودستم میزاره سینه خیز مثل کماندو میره روی چهاردست وپا میمونه وخودش تاب میده خودش بادست غذامیخوره وبه اسمش وصداواکنش میده اما خودش از حالت دراز کش به نشسته درنمیاد البته اگه روی بالش باشه میتونه اما دراز کش نه واین من نگران کرده آیاطبیعیه واینکه تاکی باید چهاردست وپا بره البته
- سرما
سلام بچم گلوش چرک کرده ۹ ماهشه تقریبا ۱۱کیلو شربت آزیترومایسین روزی چند سی سی بدم
- مدفوع نوزاد
سلام آقای دکتر پسرم ۶۵ روزشه مدفوعش سبز تیره و خیلی بد بو .این رنگ و بوی بد دلیل خاصی داره؟
- اسهال نوزاد دوماهه
- تعویض شیرخشک
سلام وقتتون بخیر ممنون میشم راهنمایی کنین پسرم الان یک ساله تمام داره شیر خشک سیمیلاک میخورد که به سختی دیگه گیر میاد و به نسبت گران هست حالا سیمیلاک ۳ ضمن کمیاب بودنش خیلی گران هم هست حالا سوالم این هست آیا با توجه به سن کودکم میتونم همون شیر خشک ۲ که قبلا میدادم بعد یکسالگی هم باز بدهم ریسورس جونیور گرفتم ولی املاحش خیلی کمتر از همون سیمیلاک ۲ هست و چندان دوست نداره
- یبوست نوزاد دوماه ونیم
سلام وقت بخیر من یه دختر ودوماه ونیم دارم ک از چهل روزگی هفته ای یکبار شکمش کارمیکنه ودکتربردم هیچ دارویی ندادن وفقط یه پماد زینک دادن ک بعضی وقتا به مقعدش میمالم . بهش ترنجبین میدادم که دکتر گفتن ندم وبه جاش فلوس بدم . ولی فرقی نکرده وهفته ای یکبار مدفوع کنه .قبل چهل روزگی هروز دوسه بارشکمش کار میکرد ..شیر خوذمو میدم بهش . لطفا راهنماییم کنید ممنونم
- قطره
سلام آقای دکتر ایا قطره پدی لاکت باعث یبوست میشود با تشکر
- سرماخوردگی کودک ۱ساله
پسرم یک سال و دوماهه سه شب پیش تب داشت بردم متخصص اطفال گفت گلوش داره عفونت میکنه اموکسی کلاو و تب بر و ستریزین داد. الان دوروزه سرفه خشک داره گلوشم بسته است اصلانمیتونه اب دهنشو قورت بده میریزه بیرون. دکتر میگه مایعات بهش بده صبوری کن خوب میشه بچه داره از حال میره چیکار کنم
- واکسن ۶ماهگی
سلام آقای دکتر امروز دخترم واکسن ۶ ماهگی زد میتونم امشب کامل از شیاف آستامینوفن ۱۲۵ استفاده کنم.مشکلی به وجود نمیاد
- عقب افتادن واکسن چهار ماهگی
سلام ببخشید واکسن دخترم 3هفته عقب افتاده مرکز بهداشت واکسن نداره میخواستم بپرسم مشکلی پیش نمیاد با تاخییر واکسن بزنم
- عدم دفع مدفوع نوزاد سه ماهه
سلام نوزاد هشتاد روزه روزی پنج بار مدفوع میکند ایا طبیعی است؟
- وزن نوزاد
سلام خسته نباشید دخترم وقتی بدنیا آمد وزنش ۲/۷۵۰ بود و الان شش ماه داره وزن ۶/۴۰۰ و قد ۶۵ سانت میخاستم بدونم طبیعی هستش ؟ شیرمادر میخورد اما ۲ ماه شیر خشک هم میخوره
- دلدرد دلپیچه نوزاد؟
سلام پسرسه ماهه ای دارم که تقریبا ده روزی میشه دچاردلپیچه شده وزورمیزنه که تقریبا پنج روزباتحریک مقعدیکم مدفوع کرد مدفوعش حالت خمیری بودبداون دیگه مدفوعی نکردیکی دوشبی هست ازدل دردگریه میکنه شیرخودمم میخوره بایدچیکارکنم خطرناکه یانه؟ لطفاراهنماییم کنین ممنون
- پرو سوال رفلاکس
۴ ماهش دخترم از بس اب دهنش میره جلوی لباسش خیس هر ۵ دقیقه لباس عوض میکنم
- واکسن
دختر یکسال ونیم دارم که تک سرفه خشک میکنه وگرفتگی بینی تحرکش خوبه ۴روزه ولی ۱روزه سرفه خشک داره امروز واکسن داره بزنم یانه وتب هم نکرده
- سلام نوزاد چهار روز داریم. فقط گریه میکنه. وسرما خورده شیر نمیخوره.
- سرلاک
سلام.آقای دکتر دخترم ۶ ماه و دو روزشه وزنش شیش و نیم هست وزن تولدش ۴۱۰۰ بوده.الان براش سرلاک شروع کردم دو روزه.روزی یک قاشق سرلاک قاطی ۶ سی سی آب میکنم و طی دو وعده بهش میدم. اما دو روزه یک طرف صورتش جوش های ریز قرمز زده چکار کنم لطفا راهنماییم کنید؟
- قطره اهن
سلام دختر هفت ماهه ام به پروتیئن گاوی حساسیت داره الان یه قطره آهن گرفتم لیپوزوفر با طعم تافی شیری آیا بهش بدم چون به شیر حساسیت داره اشکال نداره بهش بدم

