Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- فارمنتین ای اس ۶۴۳
پسرم ۳ سالشه دکتر گفته هر ۱۲ ساعت یه قاشق
- شب ادراری و تکرر ادرار
دختر دو سال نیم هستش وشب ادراری وتکر ادر دارد یعنی ادرار خود را به چهار یا پنچ بار انجام میدهد کلن نمیگه که ادرار دار انگار حس نمیکنه یهوی خودش خیس میکنه
- شربت
سلام دکترپسرم سه سالشه حرف نمیزنه بردمش متخصص اطفال همدان معاینش کردگفت سالمه آخه همه چیزوخوب متوجه میشه فقط حرف نمیزنه شربت منتافدبراش نوشت وچندتاتقویتی دکتراثلاشربت منتافدونمیخوره وهمشوبالمیاره چیکارکنم نمیشه یه شربت دیگه معرفی کنیدجایگزینش کنم توروخداکمکم کنیدشب وروزندارم اثلانه خواب دارم نه خوراک انقدغصه میخورم چندتامتخصص همدان بردم میگن سالمه ولی نمیدونم چراحرف نمیزنه روستای همدان زندگی میکنم شرایط دکتربردن دوباره ندارم توروخدا شربتی بمن معرفی کنیدممنون میشم خدااجرتون بده منوازنگرانی دربیاریدبدجورگرفتارم
- غذا
سلام خسته نباشین به کودک نه ماهه هر چند ساعت یه بار باید غذا داد لطفا جواب دهید؟؟ من هر دو ساعت یه بار بهش غذا میدم
- حساسیت به توت فرنگی
سلام وقت بخیر.بچه یک ونیم ساله بعد از خوردن توت فرنگی حالتی مثل گلودرد همراه با خلط پیدا کرده.با آنتی بیوتیک هم فرقی نکرد.میتونه مربوطه به حساسیت باشه؟
- سلام پسرم با یکسال و ۵ سرفه خلط دار کودک فقط موقه خواب
پسرم یک سال ۵ ماه با وزن ۸ کیلو فقط موقع خواب سرفه میزنه زیاد اموکسی ۱۲۵ گرفتم آیا موثر هس راهنماییم کنین
- دارو
سلام خسته نباشین ببخشین من به پسرم روزی یک عدد قرص فولیک اسید میدم دوزش رو هم روی قرص ننوشته میخواستم بدونم میتونم بدم یا نه؟ دکتر بردم اون براش نوشته
- بی اشتها
پسرم ۲سالو۹ماهشه اصلا هیچی نمیخوره اشتهانداره هرچی بهش میدم لب نمیزنه چه داروی براش بگیرم
- سرفه الرژیک
سلام پسرم ۸ سالشه الرژی داره چند روزه سرفه هاش زیاد شده اسپری قرص هم مصرف میکنه ولی سرفه هاش زیاده مخصوصا شبها باید چکار کنم ؟؟ و چرا اینطور میشه ؟؟
- آلرژی
سلام آقای دکتر آیا رفلاکس آلرژیک هم مانند رفلاکس های دیگه به مرور زمان درست میشه؟ منظورمان ۶ماه
- آبریزش و خلط کودک
سلام خسته نباشید پسرم چند آبریزش و خلط گلو داره . هر ۱۲ ساعت ۲/۵cc زادیتن بهش میدم. ولی بهتر نشده چون نمیتونه آبریزش بینیش رو تخلیه کنه. یه کم هم سرفه داره. ولی تب نداره. برای خوب شدن خلطش چی بدم بهش؟ نیاز به مصرف آنتی بیوتیک هست؟
- سلام میزان مصرف ازیترو برای کودک ۲ ساله باوزن۱۰ کیلو
- طریقه مصرف آزیترومایسینو ۲۰۰ برای کودک ۳ساله باوزن ۲۳
طریقه مصرف ازیترو برای کودک ۳ساله با وزن ۱۴ کیلو
- بادمعده
سلام و خسته نباشید آقای دکتر بچه 5 ماهه دارم کولیک داشت الان خداروشکر بهتره و دیگه شربت کولیکیز نمیخوره . باد معده اش خیلی زیاده و البته خارج میکنه . یکی دوهفته پیش اسهال داشت آزمایش ادرار و مدفوع و خون هم دادیم دکترش فرمود سالمه . حالا میخوام بدونم باد معده زیاده مشکلی نداره؟ راه حلش چیه؟
- آلرژی کودکان
سلام پسرم ده سال داره و الان حدود چند هفته هست که مدام بینیش میگیره و آبریزش داره و تو دماغی حرف میزنه. دو روز طول میکشه دوباره خوب میشه به نظرتون آلرژی فصلی داره؟ جلوی زبانش هم رنگش عوض شده لطفا راهنمای کنید.
- تداخل دارو
سلام آقای دکتر. دخترم ۴ ساله هست صبحها اموزل میخوره وبه دلیل سوزش ادرار شربت مترونیدازول میخواستم از حضورتون سوال کنم که میتونم برای ماشین گرفتگی بهش قرص دیمن هیدرنات بدهم ؟ممنون از شما
- غذا نخوردن کودک ۳ساله
سلام وقت شما بخیر آقای دکتر، دخترک من ۳ ساله است و غذا نمیخوره هر غذای رو میبینه حالش بهم میخوره و میگه بو میده، فقط شیر خشک بایومیل و نودل و گاهی هم اندکی برنج و خیلی خیلی کم میوه، چپس هم فقط آماده های بازار و اگر به خانه درست کنم اصلا به بشقاب نگاه نمیکنه؛ یبوست هم داره معمولا یبوست داره وزنش خوبه اما خیلی نگران این حالت هستم، امیدوارم منو راهنمایی کنید ممنون از لطف شما.
- متخصص اطفال
سلام خسته نباشید دخترم ۲سالشه از صبح که بیدارشده کمی بیحال بود الان که ساعت ۲ یدفعه تب کردوکمی هم سرفه بهش شربت پدی کاف دادم برای تبش چیکارکنم بی حاله
- سلام من کودکم کم مونده به سه ماهش بهش اندازه یک بند انگشت عسل دادم نگرانم چی میشه الان
سلام من کودکم کم مونده به سه ماهش ندانسته بهش یک بند انگشت عسل دادم الانم نگرانم چی میشه
- سلام خسته نباشید
ببخشید اقای دکتر که دوباره پرسیدم فکر کردم اول توضیحاتم کامل نبوده - من دسترسی به دکتر ندارم- خدا خیرتون بده که جواب مردم رو میدین - همین که شما میفرمایین مشکلی واسه پسرم بعدا پیش نمیاد واسم کافیه خیلی ممنونم از شما

