Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- یبوست کودک
باسلام خدمت آقای دکتر.پسرم ۱ونیم سالشه یک هفته هست که یبوست گرفته نمیتونه دستشویی کنه.غذا هم زیاد نمیخوره. لطفا راهنمایی کنید ممنون.
- بوی بددهان
سلام اقای دکتر پسرم ۱۰سالشه یه مدتیه دهنش بوی بدی میدهه با این که اصلا سرماخوردگی هم نداره میشه راهنماییم کنین ممنون میشم
- کج لب نوزاد
سلام دخترم ی ماهشه موقع گریه وگاهی خنده لب پایین خیلی به سمت راست کج میشه خیلی نگرانم راهنمایی کنید ممنون
- مدفوع
سلام دختر من تا چند هفته پیش خوب مدفوع میکرد ولی الان 3 روزه که نکرده و میگه که ندارم. به نظر خودم میترسه شیاف هم زدیم ولی نکرد لطفا بگید چکار کنم😭
- سرماخوردگی دخترم سه ساله عفونت ریه
دخترم سرما خورده شدید سرفه میکرد بردم دکتر متخصص ریه شربت آموکسی کلاو و۱۴تا جنتمایسین داد روزی دوبار گفت ریه کودکتون عفونت کرده من هم ۵تا از آمپول هارو زدم اما بعد از مطالعه تو دلم شک افتادلطفا راهنمایی کنید ممنون در ضمن دکتر بدون گرفت هیچ عکسی از ریه دخترم گفت ریه عفونت کرده و گفت از ۱۰تا ۴ریه اش عفونت کرده ممنون میشم راهنمایی کنید
- بوسه فرشته
روی پیشانی لک داره پسرم 2 سالشه خیلی دارم اذیت میشم از اطرافیان میخوام لیزر کنم میخواستم بدونم مطب شما این کار انجام میشه
- سه سالگی
سلام آقای دکتر پسر من نزدیک سه سالش شیر خشک نان خورده بعد سه سالگی چه شیری بهش بدم
- ریزش مو
باسلام، پسر ۱۵ ماهه ام ریزش مو دارد،آزمایشات ۱۴ ماهگی سالم بود فقط کمی کم خونی داشت، شیر خشک،شیر شتر و شیر گاو میخورد،لطفا راهنمایی بفرمایید،ممنون
- زردی پوست
سلام وقتتون بخیر پسر من ۵ سالش هست و کمی پوست بدنش زرد پوست شکم دور زانو و کف دست و پاهاش میشه راهنمایی بفرمایید دلیل زرد بدنش چیه؟
- سرماخوردگی
سلام دکترخوبید نوزادم 3ماهس دیشب بردمش متخصص گفت مشکلی نداره بااینکه اشتهاش کم شده امروز بینیش گرفته یکم سرقه هم میکنه شیرم نمیخوره چی بدم بهش مدفوعشم یکم سبزه
- ورم دماغ
پسر من یک سال هشت ماه هست با دماغ زدزمین الان دماغش ورم داره میخواستم بدونم ایا عکس رادیولژی براش ضرر داره یا نه ممنونم اگه جواب بدین و قبل از این بخوره زمین بیشتر وقتا دماغش کیپ بود خواهش میکنم دکتر جواب بده از ترس دارم دیوانه میشم با این اوضاع کرونا نمیتونم ببرمش دکتر
- میزان مصرف داروی سفکسیم۱۰۰ برای کودک باوزن ۲۸کیلو
میزان مصرف داروی سفکسیم۱۰۰ برای کودک با وزن ۲۸ کیلو
- مصرف انتی بیوتیک
سلام بچه من ۵ ساله و ۱۴ کیلو وزن داره عفونت گلو داره و متاسفانه هیچ شربت انتی بیوتیکی مصرف نمیکنه الان دکتر گفته قرص سفکسیم ۲۰۰ روزی نصفی بهش بدم براش مشکلی نداره مصرف قرص
- ریزش مو
سلام و خسته نباشید دخترم 4سال ودوماهشه.موهاش کم پشت و نازکه.ولی از قبلش خیلی بهتر شده.الان یه ماهی میشه که ریزش مو داره، زیاد نیست ولی قبلا اصلا ریزش نداشت.ممنون میشم راهنماییم کنید.ممنون
- شربت آرژیتال
با سلام و احترام
دختر من 3 سال و 8 ماه دارد با وزن 14 کیلو و قد 96 , دکتر برایش شربت آرژیتال تجویز کرده است می خواستم بپرسم آیا ضرر یا عوارضی دارد؟ استفاده کنم یا نه؟
با سپاس از شما - سرماخوردگی
سلام اقای دکتر پسرم سرماخورده گفتین ک شربت سرماخوردگی و سیتریزین بده از امروز سرفه میکنه برای سرفه چ شربتی بگیرم بدم؟
- میزان مصرف شربت سفکسیم 100
سلام برای فرزند پسر 7ساله با وزن 27چه مقدار شربت سفکسیم 100باید داده شود یعنی هر 12ساعت چقدر؟
- ازیترومایسین
سلام ازیترومایسین رو هرچند ساعت چند سی سی به بچه چهارونیم ساله بدیم مرسی
- وزنگیری
سلام وقت بخیر.دختر سه سال م نیمه دارم که با وزن دو نیم به دنیا اومد.وزنگیری ضعیف و کندی داشت و طوری که تودو سالگیش ده و نیم کیلو بود به دکتر مراجعه کردم بعد از انجام آزمایشات کامل و اینکه همه چیز نرمال بود دکتر برلش قرص سیپرو تجویز کرد که پنج عدد تو یه شیشه شربت زینک حل کردم و دوماه بهش دادم و یک کیلو اضافه وزن داشت.البته قبلش کیندر و باریج رو امتحان کردیم اثر نداشت.بعد از مصرف سیپرو وزنش به یازده و نیم رسید و الان که سه سال و نیمشه هنوز یازده و نیمه با قد نود و پنج.اشتها به غذا داره و همه ی غذاهارو هم دوست داره ولی مقدا ر خیلی کمی میخوره و دیگه معدش جا نداره و حالت تهوع میگیره.وعده ها رو هم اگر بیشتر کنم وعده ی اصلی رو اصلا نمیتونه بخوره.ترسم بیشتر از کمبود ویتامین و کلسیم و کوتاهی قد و کمبود آهن ناشی از ثابت موندن.وزنشه.میترسم مشکلی براش پیش بیاد در آینده.اگر امکان داره راهنماییم کنید چکار کنم.همین روند تغذیه رو ادامه بده و کنارش بهش مولتی ویتامین و آهن خاصی بدم یا دوباره سیپرو؟واقعا عجیبه برام با اینکه غذا میخوره ولی اضافه وزن نداره فقط اینکه چون آزمایشاتش نرماله کمی خیالم راحته.به نظرتون شربت امگا تاثیری داره؟مفدار استفادش چجوریه؟تشکر از پاسخگوییتون
- سلام بچه من 7سالشه مریضیآنفولانزا گرفت
بعد از 15روز حدودا خوب شد و الان بعد از چند روز از خوب شدنش دوباره سرفه های شدید شروع شده نمیدانم چکار کنم دکتر براش اسپری نوشت تاثیر نداره ممنون میشم راهنمایی کنید

