Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- زردی دست و پا کودک ۷ ساله
پسر ۷ ساله دارم که یک هفته پیش دست و پاهاش زرد شده و بعد از یک روز از بین رفت ولی دوباره دیروز دست و پاهاش زرد شده و هیچ گونه علائم بی اشتهایی و ضعف نداره دلیلش چیه آیا مشکل از کبدش هست یا نه؟ممنون میشم منو راهنمایی کنید
- اموکسی سیلین برای کودک ۷ سال چقدر مصرف شود
من کودکمتازه سرما خورده براش آموکسی سیلین گرفتم
- آزیترو
سلام واحترام پسرم یک سال و۱۰ماهشه.وقتی میخوابه همه سرش عرق میکنه بیشترهمون قسمت ک روی بالش یاتشک.. خیس میشه.علتش چی میتونه باشه
- سلام وقت بخیر پسر من ۱۰ سالش هست برای تب وگلو درد شدید شما چه تجویزی دارید ؟
در صورتی که در حال خوردن آنتی بیوتیک است به مدت ۱۰ روز اما امشب دوباره تب کرده علت چیست ؟ داروی مصرف شده در این ده روز فلوکساسین میباشد
- دونه زدن دست وپا بعد دو روز تب
سلام،وقت به خیر،پسرم ۷ سالشه،بعد دو روز تب،الان کف دست وپا و بعضی قسمت های دیگه ی بدنش دونه های قرمز زده،چه دارویی باید بهش بدم؟واینکه تا چند روز واگیر داره؟،آخه مدرسه میره،بچه های دیگه هم نگیرن
- زردی دست وپا
سلام دکتر خسته نباشید پسرم هفت ساله هستش یک مدتی هست دست وپاش خیلی زرده تواین وعضیت هم نخواستیم بریم دکتر ولی این مدت آب هویج نارنگی زیاد مصرف کردیم کرونا خفیف گرفتیم یه مدت هم بی اشتهای داشت وحالت تهوع الانم یک دوره میناجویس وراسیپ مصرف کرده ولی زردی دست وپاش کم نشده ممنونم دکتر
- واکسن انفولانزا
سلام وقت بخیر واکسن انفولانزا رو ایا زمان خاثی داره برای تزریق مثلا صبح یا ظهر فرق نمیکنه ؟
- سلام وقت بخیر دخترم ده ماهشه اصلا غذا نمیخوره فقط شیر کادر میخوره چیکار کنم؟وزنشم ۸ و نیم کیلو هست،ب دنیا اومد ۲ کیلو صد
- در یخچال بوده درش رو هم باز نکرددیم هیچ چند ماه پیش میتونیم ازش استفاده کنیم دررش پلمپ بوده
پیشبوده
- بیماری آبله مرغان
سلام پسرم ۱۱ساله هست الان سه روز آبله مرغان گرفته تا الان غیرازدانه های قرمز ابکی وخارش علایم دیگری نداشته اما الان میگه تنگی نفس وگلودرد داره آیا طبیعی هست یاباید به پزشک مراجعه کرد
- اسهال
سلام پسرم ۵سالشه ۳روزه اسهاله شربت لوپرامید بهش میدم اصلا تاثیر نداره باید چه اندازه بهش شربت بدم چیکار کنم لطفا راهنمایی کنید؟
- عفونت ادارای
- وزنگیری
سلام دخترم هنگام تولد 3 کیلوو 150 گرم بود الان 15 ماهشه 9 کیلو 500 گرم خوراکش خوبه همه چی خوب میخوره اما وزنگیریش خوب نیست باید چکار کنم
- سوپ
باسلام ووقت بخیر خدمت آقای دکتر آیااضافه کردن عدس وماش درسوپ کودک 9ماهه به طور همزمان ایرادی دارد؟وچه نوع سرلاکی برای کودک رفلاکسی مناسب است ؟ممنون از لطف شما
- سوختگی براثراسهال
سوختگی درکودکان براثر اسهال
- سرفه
سلام. پسرمن چهارسال ونیم هست هر12ساعت شربت سفکسیم 100 4سی سی بهش میدم دکتر گفته بعد از5روز بیاد ببینمش من دسترسی به دکترش ندارم. میخواستم بپرسم تاکی ادامه بدم پسرم سرفه خلطی داره وترشحات چرکی ازدماغش خارج میشود. ممنون
- ملتهب شدن لوزه و بزرگ شدن غده لنفاوی
سلام، من پسرم 18 ماهشه،حدود یک ماهه بچه م آنفولانزای خفیف گرفت و بعد چند بتر دکتر بردن خوب شده، غده لنفاویش بزرگ شده بود بردم دکتر گفتن لوزه ملتهب شده و غده لنفاوی هم بزرگ شده، براشون قرص پردنوزولون 5 تجویز کردن هر 12 ساعت نصف قرص، با آبمیوه قاطی کردم بهش دادم، کل محتویات معده ش بالا اورد، یکم سرچ کردم دیدم خیلی عوارض داره، استرس گرفتم بهش دوز بعدی رو بدم، چیکار کنم؟؟؟ راه یا داروی دیگه ای برای درمان نیست؟؟؟
- سلام دخترم۴ساله باوزن ۱۵ کیلو شربت ازیترومایسین چندسی سی روزی چندباراستفاده کنم باتشکر
- بچه ام اسهاله بهش سفکسیم میدم خوبه یا نه
ایا شربت سفکسیم خوبه برا اسهال بچه یک ساله
- آب انبه
سلام اقای دکتر میشه به بچه ۸ماه آب انبه بدیم؟

