Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیر خشک ببلاک 1
سلام و خسته نباشید.
آقای دکتر دیروز اومدم مطب در مورد شیر خشک یادم رفت بپرسم که بچم ببلاک 1 میخوره در کنارش شیر مادر. میخواستم بدونم این شیر مشکلی نداره و از کجا باید بفهمم بچه به شیر واکنش نشون میده و باید تغییرش بدم؟ در ضمن در طول روز بعض وقتها بی تابه یعنی همون دل درد داره؟
- پسرم خوب شير نميخوره
وقت بخیر پسر من ۴ ماه و ۲۶-۷ روزشه وقتی به دنیا اومد ۳کیلو و ۷۵۰ بود و ویزیت چهارم ماهگردش فقط ۲۰۰ گرم اضافه کرده بود که حدودا رسیده بود به ۷ کیلو ٥٠٠ از بعد از اون سعي كردم شيرمو بدوشم و كنارشم شير خشك اضافه كردم (چون سينمو خوب نميگرفت و بخاطر بازيگوشياش درست شير نميخورد) الان كه تقريبا نزديك به پنجمين ماهگردشه ٨ كيلو شده شير درست نميخوره در طول ٢٤ ساعت حدودا ٥٤٠ سي سي و اونم با هزار ترفند و بازي ازطرفي هم گاها پيش مياد صبح ها پوشكش و كه عوض ميكنم ميبينم ادرارش رد نارنجي يا قهوه اي انداخته تو پوشكش من چيكار ميتونم بكنم با توجه به اينكه الان اصلا شرايط اين و ندارم كه ببرمش دكتر بخاطر وضعيت موجود لطفا كمكم كنين نگران سلامتيش هستم (درضمن يه هفته بعد از تولدش بخاطر بي حاليو بي اشتهايي بيمارستان بستري شد و با ازمايش هايي كه ارش گرفتن متوجه شدن عفونت ادرار داره بعد از ١٠ روز عفونت از بين رفت و از اون موقع تا ماه پيش هر ماه عفونتش كنترل شد و خدارو شكر برنگشته بود اما اسفند و فروردين بخاطر كرونا و شرايط بيمارستانا ترسيديم و نتونستيم ازمايش جديد بديم)
- تیروئید نوزاد
سلام و خسته نباشید،،نتیجه غربالگری تیرویید پسرم مشکلی نداشت،ولی آزمایش یکسالی که داد کمی نتیجهاش مشکل داشت ،دکترش گفت نیازی به قرص نیست، ولی بهتره با یک متخصص غدد اطفال مشورت کنم ،خواستم نظر شما رو هم بدونم Tsh=0.27 T3=1.61 T4=8.00 Ft4=1.99 T4,t3 تو رنج نرمال هستن Tsh مقداری کمه
- برگشت کمر به عقب
سلام آقای دکتر نوزاد ۴۵ روزه ای دارم امروز تو میهمانی بغلت غفلت یک لحظه کمر بچه به عقب برگشت و گریه شدیدی کرد ولی بعد از آن آرام شد خواهش بگید آیا مشکلی پیش آمده نیاز به ویزیت دارد یا خیر
- بچه سه ماه سرفه وسرما داره میشه قطره پلارژین بدم
آیا میشه قطره پلارژین به بچم ۳ماهشه خیلی صرفش وسرماش زیاده لطفا جواب بدین
- دندون
سلام آقای دکتر دخترم ده ماهشه و یک هفته است که دندونش در اومده و انگار هردوش کج هستن کاری لازمه؟
- اسهال کودک
کودکم اموکسیلین ۲۵۰ میدم اسهال داره اشکال نداره ۱۵ ماهه
- درمان خلط
سلام آقای دکترخسته نباشید اگربا قطربینی خلط نوزادبرطرف نشدچه داروی خوبه برای نوزاد دوماه و هفدروز
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر دختر سه ماهه و هشت روزه دارم که دوروز هست دچار گرفتگی بینی شده و هرازگاهی سرفه و عطسه میکند آیا ممکن است خدایی نکرده کرونا گرفته باشد؟ چیکار باید بکنم؟
- پسرم یک ماهشه موقع خواب خیلی زور میزنه وبیدار میشه
سلام پسرم یکماشه خیلی زور میزنه موقع خواب وبیدار میشه
- سرفه خلطی
سلام آقای دکتر دخترم هفت ماهشه چند روزه سرماخورده سرفه های خلط دار میکنه آبریزش هم داره روستا هستم ،چه دارویی بدم؟
- سلام من پسرم ۱۱ماهشه میتونم بهش شربت استامینوفن بدم یا باید قطره شو بدم چقدر بدم بهتره
- قطره
سلام دکترخسته نباشیدببخشیدمن به پسر۸ماهم قطره آدزیرمیدم دیگه قطره مولتی ویتامین ندم؟
- اسهال
سلام آقای دکتر. پسرم آلرژی به پروتئین گاوی داره. الان یازده ماهه است. دوروزه اسهال خفیف داره. تب نداره. پدی لاکت هم شبی ده قطره میدم. لثه ی بالاش هم ورم کرده خیلی همه چیزو میبره دهانش. شربت نئوزینک بدم برای اسهالش؟ چه میزان باید بدم در روز؟
- حساسیت غذایی
با سلام آیا میتوان به نوزاد یازده ماهه که حساسیت غذایی داره ماست لاکتیویا داد؟؟؟چند باری بهش ماست لاکتیویا دادیم چشماش قرمز شده آیا قرمزی چشماش میتونه برای ماست لاکتیویا باشه ؟؟؟با تشکر
- دوز دارو
سلام برای نوزاد 44 روزه با وزن 5 کیلو چند سی سی شربت آموکسیسیلین بدم؟
- درخواست ارائه راهکار برای درمان زردی نوزاد ۱۵ روزه که وقتی زیر دستگاهه میاد پایین ولی بیرون بیاد میره بالا
با سلام مجدد ۴۸ ساعت قطعی شیر مادر انجام شد و بنظر تغییری حاصل نشد لطف می کنید بفرمایید چه آزمایشاتی لازم است تا مشخص شود چرا عدد زردی بالا مایین می شود؟ تیروئد و؟؟ با تشکر
- شربت
سلام دکتر شربت نئوتادین داده واسه بچه ۱۶ ماه اما نمیدونم چند سی سی بدم لطفا راهنمایی کنید
- سرفه
سلام دخترم سرفه میکنه و سینش خرخرمیکنه چیکارکنم
- اسهال نوزاد
سلام دخترم دو هفته است اسهال لطفا راهنمای کنید

