Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام پسرم ۳ماهه و۱۶روزشه شیر خشک ببلاک ال اف میخوره الان این دوروزه راضی نمیشه بخوره دهانش هم کف میکنه علت چیست
- چشم
نوزاد ١٥ روزه دارم گوشه چشماش کثیف میشه زرد رنگ هستش از قطره وپماد استفاده کردم اما هنوز خوب نشده چیکار کنم
- خس خس سینه نوزاد سه ماهه
استفاده از قطزه پدی لاکت علت خس خس سینه نوزاد و سرفه ان می شود؟
- شربت آزیترومایسین
سلام وقت بخیردخترم 3سالش شربت آزیترومایسین بهش دادم برای عفونت دندونش الان دوشب ریزش موغیرطبیعی داره نگرانم امکان داره مال شربت باشه ممنون
- شیر نخوردن
سلام اقای دکتر پسر دوماهونیمه دارم ک چند روزی هست شیر خشک نمیخوره هرنوع سر شیشه ای امتحان کردم نگرفته با زبونش حل میده بیرون با قاشق هم فقط چندتا قاشق میخوره ولی تو خواب میخوره، سینمو میگیره ولی شیرم کمه از موقع زایمان تا الان هر روشی هم امتحان کردم برای افزایش شیرم ولی نتیجه ای نگرفتم میترسم وزنش بیاد پایین چیکار کنم اقای دکتر شیر خشک نان میدم بهش
- غدد لنفاوی
- سرماخوردگی
سلام خسته نباشد پسرم ۵روزه سرماخورده دوروز پیش دکتر بردم ۱۲سالش هست کپسول آموکسی سیلین ۵۰۰دادن دوورق گفتم که سرفه خلط دارهم دارند ولی چیزی ندادند از دیروز من احساس میکنم خس خس سینه هم دارند وقتی خودم گوش میدم واینکه ۴سال پیش سابقه آسم و پنومونی داشتن ۵روزم بستری شدن میترسم با این اوصاف بازم دکترم ببرم ممنونم متخص کودکان برده بودم همه شرایط هم گفته بودم
- شربت ستادین۹
سلام شربت ستادین چندسی سی باید به کودک یک سال وپنج ماهه بدهم؟ایاشربت ستادین برای مواردضروری برگوش دادنوزادکفایت میکند؟
- کاغد
سلام آقای دکتر خوردن کاغد که روش با خودکار نوشته شده باشه مشکلی ایجاد نمیکنه؟!
- ب
- عفونت چشم
سلام آقای دکتر چشم های من امروز قرمز شده بودوکثیف میشد رفتم دکتر بهم قطره استریل باکتی ماید۲۰داده حالا دختریکسال ونیمم هم استفاده کنم ممنون میشم جواب بدید
- گوش نوزاد
سلام خسته نباشید دیروز یکی از بچه ها هندزفر را توی گوش نوزادم کردن اونم با صدای بلند خواستم ببینم به گوشش اسیبی نرسانده باشد
- نگهداری دارو
سلام اقای دکتر روی قطره اهن لیپوزوفرنوشته در دمای کمتر از بیست پنج درجه نگهداری بشه باتوجه ب گرم شدن هوا تویخچال نگهداری کنیم یا در دهمین دمای اتاق
- راه رفتن رو پنجه پا
سلام آقای دکتر پسرم ده ماهش هست الان مبل رو میگره راه میره ولی رو پنجه پاهاش علتش چیه من میترسم مشکلی نداشته باشه ؟
- بیماری پوستی کودک
سلام.دختر چهار سال و نیم من روی پیشونیش دو لکه دون های ریز ریز زده خارش نداره .دانه هاشم صورتی خیلی ریزه بدون دارو درمان میشه .میتونه قارچ باشه .اندازه دو تا بنده انگشت کنار همه .یا حساسیت هستش
- آسم و آلرژی
سلام خسته نباشد آقای دکتردخترم ۷ سالشه وزن ۲۵ کآلرژی داره زینظرمتخصص هستاسپری بنفش وقطره وقرص جویدنی مبخوره دوهفته خوبه دوباره سرفه هاش شروغ میشه شربت آزیترومایسین هم تجویز کرده تموم شده ولی هنو زخلط داره ممنون میشم راهنمایی کنید باتشکر
- اسهال نوزاد چهارماهه
باسلام کوک من چهارماه تمام هستش الان تقریبا بیست روز میشه که اسهال شده هم شیر خودم رو میخوره وهم شیر خشک ببلاک میدم آخه شیرم کم هستش بردم دکتر دوبار شربت مترونیدازول داده هفت روز که میدم ولی بازم اسهال هستش اول آبکی هستش بعد مدفوع عین شیری که بریده میاد از دیروز هم تب کرده لطفا راهنماییم بکنین باتشکر.
- بچه 13روزه بندناف جداشده ولی ترشح دارد
- نوزاد
سلام خسته نباشید من دخترم ۴ ماهشع خلط پشت حلق داره دیروز دکتر بهش شربت اموکسی سلین داده تا چند روز طول میکشه خوب یشه خلط خیلی اذیتش میکنه
- کارنکردن شکم نوزاد۹ماهه
سلام شب بخیر.دخترم ۹ماهه هستش ۲الی۳روز شده شکم کارنمیکنه خیلی بیقراری میکنه هنوز دندون در نیاورده قبلا تب بی حالی داشت. فقط شیر مادر مصرف میکنه هرچیزی که نیاز بوده دادیم ولی نمیخوره .چکار باید بکنیم

