Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام.گلودرد وتب
سلام خانم دکتر.دختر من 6سالش هست و حدودا ۲۰ کیلو وزن و الان دو روزه تب و گلودرد داره،میخواستم لطف کنید آزیترو ۱۰۰ چقدر بهش بدم.ممنون
- پادرد
سلام خسته نباشیدمن یه پسر3ساله دارم هروقت ماست یادوغ میخوره شب ازخواب بیدارمیشه گریه میکنه میگه پاهام دردمیکنه گاهی اوقات میگه دستهام هم دردمیکنن میخواستم بدونم مشکلش چیه ممنون که دقت گذاشتید
- بوسه فرشته
روی پیشانی لک داره پسرم 2 سالشه خیلی دارم اذیت میشم از اطرافیان میخوام لیزر کنم میخواستم بدونم مطب شما این کار انجام میشه
- شیرخشک لیدی میل
سلام وقت بخیر من باردارم برا خودم پودر لیدی میل گرفتم طعمکاکاعوییشو دخترم ۶ سالشه گف میخوام نصف لیوان دادم بهش خوشش اومده میگ بمنم بده آیا ضرری نداره روزی یک لیوان بخوره؟
- دفع زیاد
سلام دکتر کودک 10 ماهه ای دارم که روزی 5 بار مدفوع میکنه نه سفته نه شل معمولیه .هیچ علامت دیگه ای نداره میشه راهنماییم کنید چکار کنم خسته شدم.وضعیت رشدش طبق کارت واکسنش خوبه معمولیه .از اول هم همینطوری بوده تا الان.البته به پروتئین گاوی حساسه که هم خودم هم کودکم توی رژیم هستیم
- گریپ میکسچر نرس
سلام. نوزاد ۲۵ روزه دارم. شب خیلی دلدرد داشت شربت گریپ میسچر نرس وارویز رو ۲ سی سی بهش دادم. الان دیدم روش نوشته زیر یک ماه استفاده نشود . تاثیر بد رو بچم داشته؟
- زردی کف دست
پسرم درنوزادی زردی شدید۱۹گرفت الان یکسالشه کف دست وزیرگلوش زرده چکارکنم ؟
- نجویدن غذا
سلام خسته نباشید پسر من ۲ سالش هست غذا را نمی جوه باید میکس و له کنم و به کمک ماست قورت می ده توروخدا بگید چیکار کنم خسته شدم چیکار کنم غذا رو بجوه و بخوره؟؟؟
- با سلام، کودک 16ماهه دارم، عفونت ادراری داره دکتر سفیکسیم تجویز کردن، چه میزان بهش بدم؟
- شربت سفکسیم ۱۰۰
مقدار مصرف شربت سفکسیم ۱۰۰ برای کودک ۱۱ ساله با وزن ۲۸ کیلو
- قرمز شدن پوست صورت و جاهایی از بدن
از شربت نئوتادین برای کودک دوساله چقدر مصرف شود
- چرا رنگ پای پسرم خیلی زرد است
- سلام پسرم چهار سالشه چند وقت یه بار دل درد شدید میگیره و بی حال میشه وتهوع داره بعداستفراغ میکنه وخوب میشه با وجود کرونا میترسم ببرمش جایی ممنون میشم اگه جواب بدید
- واکسن واریسلا
سلام وقتتون خوش من یه پسر سه سال و نیمه دارم قراره که یکی از اقوام برام از دبی واکسن آبله مرغان رو تهیه کنه پزشک بهم گفتن که دو دوز با فاصله ۶ هفته تزریق میشه میخواستم بدونم که آیا این فاصله نزدیک مشکل ساز نیست؟ آیا ایمن میشه؟ و خطر نداره؟
- گرفتن کودک از پوشک
سلام . کودکی دارم دو سال و یازده ماهه. سه روز است که او را از پوشک گرفته ام . در طی این سه روز.. به شدت از رفتن به سرویس بهداشتی امتناع می کند و از آن وحشت دارد و مدام می گوید نمی توانم . آیا برای گرفتن او ازپوشک عجله کرده ام ؟ و اگر نه راه چاره چیست ؟ باتشکر از شما
- دادن ژله به کودک ۱۵ماهه
سلام آقای دکتر ژله برای کودکان مفیده ؟ از چه سنی میشه ژله داد ؟
- زردی کف پا
سلام خسته نباشید پسر من کلاس دوم است کف پاش همیشه زرده مخصوصا صبح ها کم خونی هم داره
- دوز درمانی فارمنتین ۴۵۷ در اوتیت
سلام برای اوتیت میشه داروی فارمنتین 90mg/kg/d برای کودک دو سال و نیم داد؟
- ویتامین
سلام جناب آقای دکتر . وقت شما به خیر. پسرم دو سال دارد و در این دو سال تحت نظر شما بوده و خدا را شاکرم که شما پزشک پسرم هستید. و این باعث افتخار و مایه ی آرامش من هست. آقای دکتر پسرم از دو سالگی به بعد نیازی به مصرف ویتامین یا مکملی ندارد؟ اگر نیاز به مصرف ویتامین هست میشه لطفا معرفی بفرمایید. ترجیحا اگر خارجی باشد بهتر است. اگر هم نیاز نیست که هیچ یک دنیا سپاس و قدردانی از شما دکتر بزرگوار و دلسوز دعای خیر من و همسرم همیشه با شماست
- آلرژی طولانی
سلام بچم از همون اوایل تولد روی بدنش و بیشتر پشتش دونه های صورتی با اندازه های مختلف میزنه . از اندازه یه عدس تا یه ناخن بزرگ. و رفلاکس و خلط داره دکتر آلرژی بردم و نزدیک یک ساله داره شربت هیدروکسی زین مصرف میکنه . دوشب درمیان ۵ سی سی بهتر شده اما دونه ها هنوز هستن ولی خیلی کمتر شدن همچنین جدیدا رفلاکس معده ش برگشته به نظرتون چیکار کنم براش نگرانم که این شربت بهش آسیب نزنه با توجه به اینکه یه ساله مصرف میکنه

