Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اسهال و تب
اسهال و تب و دل پیچه کودک سه سالم خوب نمیشه .الان سه روزه چند بار دکتر بردمش
- ریفلاکس الرژی نوزاد
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم ۴ ماهو۱۳ روزه هست وزن تولد ۳۴۰۰ چهارماهگی ۷ کیلو بود.تا دوماه شیر مادر خوردبخاطرریفلاکس دیگه شیر مادر نخورد وشیر خشکی شد با سونو معلوم شد ریفلاکس داره ک ببلاک ای ار بهش دادن بااین شیر خیلی بالانمیاورد گاهی خیلی کم. و دارویی هم مصرف نکرده برا ریفلاکس. ولی به شدت نفخ داشت نااروم بود خواب نداشت .تااینکه چند شب پیش یهو اسهال شد اونم رگه های خونی .بردیم بیمارستان ازمایش عفونت دادیم ک خداروشکر نداشت گفتن حتما آلرژی ب شیرخشک داره.شیرشو عوض کردن اپتامیل پپتی دادن اونو ک میخوره بالامیاره و بعد هر شیر خوردن دفع میکنه بردیم فوق تخصص گوارش ک گفتن همین شیراپتامیل پپتی رو ادامه بدین کپسول امپرازول هم دادن ولی هیچ بهتر نشده بالامیاره.دفع هم داره بصورت بلغمی و دونه دونه دار.تروخدا راهنمایی کنین چکارکنم بچه خیلی بیقرار اصلا خواب نداره .بنطرتون چه شیر خشکی بدم هم برا ریفلاکس الرژی خوب باشه
- دوز شربت سفکسیم
سلام دختر ۴ ساله دارم با وزن ۱۷ کیلو هفته پیش انفولازا گرفت و خوب شد البته سرفه داشت امروز دوباره تب کرده میخواستم بدون این همون مریضی قبله یا دوباره مریض شده و اینکه دارم بهش سفکسیممیدم مقدار شربت سفکسیم چقدر باید باشد ممنون از لطفتون
- قطره
سلام وقتتون بخیر قطره ادزیر میدم دیگه نیازی به دادن قطره مولتی نیست.؟
- شب ادراری
سلام وقت شما بخیر دختر ۴ساله ایی دارم که از موقعی که به مهد رفت دچار شب ادراری شد الان نزدیک به ۹ماه هست که شب ادراری داره همه نوع آزمایش ،بردن پیش مشاوره انجام شد ولی هنوز خوب نشده چکار باید بکنم
- مطب بودن
سلام آقای دکتر خسته نباشید ببخشید میخواستم بدونم شما فردا مطب تشریف دارید؟ یا فردا تشریف ندارید؟
- اسهال
سلام دخترم سه ماهش از موقعی که به دنیا اومده اسهال داره
- ورم پلک
باسلام و خسته نباشید.دخترم 4 سالشه و دوروزه پلک بالایی یه چشمش ورم کرده و قرمز شده.چشمش چرک نداره.میتونه این حساسیت باشه؟میتونم بهش شربت سیتریزین بدم؟ یا قطره بگیرم ؟ممنون از راهنمایی هاتون
- تب و لرز بچه
سلام خسته نباشید آقای دکتر پسرم از ۴ صب تب کرده تبش انچنانم بالا نیس ۳۷ و ۷ بود شیاف زدم ۳و نیم ساعت بعد شد ۳۸ ولی تا تبش ۳۸ شد لرزم داشت پتو پیچیدم و قطره دادم که درس شد .....سر واکسن ۱۸ ماهگی هم تب و لرز داشت تا تبش میرف بالا لرز میگرف ، این طبیعیه پسرم وقتی تب میکنه لرز میکنه؟؟؟؟
- دل درد کودکان
سلام خسته نباشید من نوزاد سه ماه و پنج روزه دارم که سه شبه خوابش فقط به اندازه یک ربع شده و سریع از خواب بیدار میشه و چون به خواب شب عادت داره با چشم بسته نق میزنه همش سرش رو هی از چپ به راست میچرخونه جدیدا موقع شیر خوردن هم تایمش کم شده هم اینکه گاهی با گریه و پیچیدن به خودش شیر میخوره چیکار باید کنم ؟
- سرفه و آبریزش
پسرم ۷سالشه یکماهه سرفه آبریزش داره کلی دارو مصرف کرده حالا دکترش میگه سینوزیت عفونت داره یه کم بهتر شده حالا دوباره سرفه وآبریزشش داره شروع میشه. میشه راهنماییمکنید
- عفونت داخل دهان یا کیست
باسلام وخسته نباشید دختری دارم دوماه و هجده روزشه نزدیکهای یک ماه هست که داخل دهنش کیست در اورده و نمیتونه شیر بخوره اذیت میشه و شروع ب گریه کردن میکنه.پیشه متخصص بردیم میگه گوش سمت چپش عفونت داره. این هیچ تاثیر در شیر خوردنش نداره.پیش گوش و حلق و بینی هم بردیم گفته اگر خوب نشد باید عملش کنیم.شبا تا نیمه شب بیداره و روزها هم بیشتر وقتها گریه میکنه.ی راه حل مناسب بدید ممنون میشم
- بالا آوردن
سلام نوزاد دو ماهه دارم ک همش شیر بالا میاره راه حلی هست ک کمتر شیر برگردونه
- پیدانبودن دارو
سلام خسته نباشید اقای دکتر شما چند وقت پیش شربت فارمنتین ۴۵۷ تجویز کرده بودین من از شما خواستم شربت دیگری تجویزکنین چون داروخونه ها نداشتن شما فرمودین شربت ازیترومایسین ۲۰۰ ،الان این شربت هیچ داروخونه ای نداره فقط یه جا داره ازیترومایسین ۱۰۰ ایا میتونم بگیرم؟؟ ۳ سالشه و وزنش ۱۴ کیلویه چه طورباید بهش بدم؟؟؟
- سلام نوزاد 8ماهه دارم مدتیه سرماخورده بعداز مدتها خوب شد الان دوباره سرفه میزنه به نظر شما از شربت پلارژین بهش بدم اشکال داره آخه دسترسی به دکتر ندارم
- دل درد و مدغوع بلغمی 4ساله
سلام آقا ی دکتر دخترم از تا بستان که ویروس دل پیچه و حالت تهوع آمد گرفت بعد از اون موقع هی هراز گاهی دل پیچه داشت بردیم آزمایش گفت توی معدش عفونت هست شربت مترونیدازول داد خورد کمی خوب بود باز هراز گاهی دل درد داره الان مدفوع سفت وبلغمی هست 3ونیم سالش هست چیکار کنم آقای دکتر بد غذا هم هست خوب غذا نمیخوره
- حرکتی
سلام آقای دکتر چطور میتونم عکس ام آر آی براتون بفرستم
- فرق استامینوفن با پاراکید؟
- سرمانخوردن کودک
- کودک 5سالو دوماه چندسی سی سفکسیم بخوره
سرماخورده و بینش خیلی خلط زرد داره

