Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- عرق زدن
سلام آقای دکتر من نوزاد ۴ماهه ای دارم که خیلی گرماییه و شدید عرق میزنه اگه واسش لباس زیاد بپوشم از شما پرسیدم چه لباس هایی در فصل بهار برای نوزاد باید پوشید شما گفتید رکابی و آستین بلند اما با رکابی و آستین بلند همش مدام گرمش میشه و عرق میزنه بخاطر همین با رکابی و تیشرت آستین کوتاه در منزل نگهش میدارم مشکلی نیست؟؟
- سنگ کلیه نوزاد
سلام ببخشید دخترم تو سه ماهگی سونو داد در کلیه چپ ناحیه اکوژن به دیامتر ۴میلیمتر و۳میلیمتر دیده شده و در پنج و یازده روزش باز سونو داده که در کلیه چپ ضایعه اکوژن به دیامتر 4-2میلیمتر دیده شده و کلیه راست دو ضایعه اکوژن به دیامتر ۲و۱ میلیمتر ک مطرح کننده میکرولیتیاز دیده میشه .راه حل چیه ؟
- نوزاد 4 ماهه من یکی از پاهاش لرزش داره وقتی با دست می گیردم می ایسته ایه خطر ناکه
- اگزما نوزاد
باسلام خسته نباشید ببخشید یادم رفت رفلاکس که داره اگزما هم داره روی بدنش دایره دایره خشک وزبر شده ویتامین ا د با بتامتازون میزنم روشون باشبایه سی سی شربت هیدروکسیزین بهش میدم بهترشده ضررنداره.باتوجه به اینکه هم رفلاکس داره هم اگزما چه شیری بهتره براش بگیریم.ممنون
- چشم
باسلام وعرض ادب پسرم سه ساله و چهار ماهشه ازبچگی کلا یه چشمش بزرگتر از اون چسمشه کسی متوجه نشده ولی خودم نگاهس مبکنم میفهمم زیر ۴۰ روز دکتر بردمشس گفت عیب رو بچت نذار الان میخوام بدانم مشکلی داره؟ مشکل ببناییم نداره دیدش کامله
- کودک9ساله29کیلوگرموزنطریقهمصرفشربتآزیترومایسین200
- آلرژی و کهیر
سلام آقای دکتر دخترم شش سالشه آلرژی داره گاهی کهیر میزنه و در حال مصرف شربت هیدروکسی زین هست هفته ای ۵ سی سی اما چند روزه که به شددددت کهیر میزنه انگار علائمش برگشته و دوز شربت ش رو باید بیشتر کنم خاستم بپرسم تا چه مقدار میتونم بهش بدم و چند میل و روزی چند بار ؟ شش سالشه و ۲۰ کیلو هست
- علت بالا آوردن شیر
سلام دخترم ۳ ماهشه تا بهش شیر میدم شیر بالا میاره چکاد کنم خیلی نگرانشم
- سرماخوردگی بچه
بچه پنج ماهه ودوروزشه سرماخورده زیادسرفه میکنه البته سرفه هاش خشک نی بردمش دکترفقط استامینوفن بهش داده بااسپری بینی بهم گفت جوشیده آویشن بهش بده ولی من بهش ندادم سرفه هاش خیلی نگرانم کرده
- شربت سفیکسیم
این شربت برای اسهال بچع یا استفراغ خوبه؟
- رفلاکس
سلام آقای دکتر،من یه پسر ده ماهه دارم که از ۴ ماهگی رفلاکس داشت و پودر اس امپرازول میخورد الان متاسفانه پودرش پیدا نمیشه و دکترش گفته کپسول اس امپرازولو بگیریم داخلشو نصف بدیم ولی اونم حل نمیشه تو آب بچه ام نمیخوره میخواستم ببینم میشه به جای اینا از قرص فاموتیدین استفاده کرد نصفشو حل کنیم تو آب بدیم بهش؟و اینکه کلا اگه دیگه بهش دارو ندم رفلاکسش برمیگرده؟
- یبوست کودکان ۳ساله
سلام من دخترم ۳سالش هست حدودا چند ماه هست که دچار یبوست شده اوایل ۲روز طول میکشید ولی الان دوهفته هست یبوستش ۴روز یا ۷روزه شده دکتر هم بردمش شربتPEGبهش داده الان ۶روز هست دارم بهش میدم ولی اثری نداشته میترسه دستشویی کنه همش میگه دلم درد میکنه نمیدونم باید چکار کنم تو رو خدا کمکم کنید
- سرفه
سلام اقای دکتر دختر هجده ماهم چند روزه سرفه میکنه و گه گاه هم عطسه، شبها توو خواب چند دیقه پشت سر هم سرفه میکنه و همراهش ترشحات پشت حلق داره که همزمان با سرفه اذیتش میکنن، چی باید بش بدم؟
- اندازه سر دخترم
سلام اندازه دور سر دخترم ۳۳ بوده وقتی ب دنیا اومده الان که ۲ ماه و ۲۷ روزشه ۳۷ شده کمه؟؟ چون ماه پیش بهداشت بردم نیم سانت اضاف شده بود خیلی نگرانم باید چقد هرماه اضاف بشه وزنش ۲۶۰۰ بوده الان ۵ شده
- اندازه سر
سلام آقای دکتر خسته نباشید.بچم وقتی به دنيااومددورسرش 34بودالان 4ماهشه دور سرش 41نيم هستش ايامشکلي دارد آقای دکتر.
- تهوع صبحگاهی
با سلام.فرزندم در نوزادی رفلاکس داشتن و الان که پیش دبستانی میرود دوباره تهوع و بی اشتهایی شدید دارد وگاها بالا می آورد آیا نیاز هست دارو استفاده کند؟یا به مرور به صبح بیداری عادت میکند و خوب میشود
- تغییر رنگ پوست
سلام اقای دکتر پسرم یک ماه و نیمشه اولایل صورتش و دست و پاهاش خیلی سفید بود اما بدنش قرمز الان چند روزه متوجه شدم ک پوست دستاش و پاهاش و صورتش داره تیره میشه علتش چیهمن خودم سبزه ام شوهرم پوستش سفیدهرنگ پوست پسرم خوب میشه یا ن داره سبزه میشه ؟؟؟تا چله خوب بود از بعد چلش داره اینجوری میشه 😢
- شربت سفکسیم ۱۰۰
میشه شربت سفکسیم واسه بچم بدم ۲سال و ۹ماه هستش ۲بار بردم دکتر بهش چرک خشک کن ندادن الان بد سرفه میکنه سرفه های خلط دار
- قطره
سلام دختر من شیر خودم میخوره قطره مولتی ویتامین نمیخوره میشه ا د بدم مشکلی نیست یک سال وچهار ماه داره در ضمن وزنش هم کمه الان نه کیلو تولد سه کیلو
- واکسن
سلام خسته نباشین آقای دکتر من مادر هدی کارامد هستم پیش شما پرونده هم داره میخوام واسه هدی واکسن آنفولانزا بگیرم چه واکسنی بگیرم واسش؟ممنونم میشم جواب بدین

