Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- زرده تخم مرغ
هرروز به نوزاد ده ماهه یک زرده تخم مرغ یا زرده تخم بلدرچين بدهیم زیاده من حدود یک ماه است که هرروز می دهم آیا ممکن است مشکلی برایش پیش آمده باشد خیلی ممنون
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر پسر 18ماهه دارم یکشنبه تب داشت بردم دکتر گفتن گلوش التهاب داره و سرماخورده ازیترومایسین . سیتریزین.نیوزینک میخوره تب خوب شده ولی از صبح صداش گرفته و سرفه میکنه و سه بار هم شکمش رفت چه دارویی برای سرفه یا اینکه اگه اسهال گرفت بدم؟
- فرو رفتن میخ زنگ زده در کودک 5سالم
کودکم در هنگام نشستن میخی در یک طرفه باسن فرزندم فرو رفت وای بعد بیرون اومد حدود پنج سانت بود الان تب داره درد هم داره نیاز به کزاز نداره
- غذا
سلام آقای دکتر خسته نباشید من برای نوزاد پنج ماهه م سرلاک برنج گرفتم روش نوشته شش ماهگی اشکالی نداره بهش بدم خیلی به غذا علاقه داره اگه خوبه میشه راهنمایی بفرماید چطور بدم روزی چند وعده با تشکر
- سلام
دادن ویتامین سی بوکا، ازاینجا که تو قوطی شیشه اییه قهوه اییه و خارجیه، برابچه دوسال ونه ماهه خوبه؟؟؟
- مدفوع سبز
سلام. درسته که مدفوع سبز رنگ نشونه ی آلرژیه؟
- نان
سلام به کودکی که تازه هفت ماهش تموم شده میتونیم نان مخلوط با ماست که خوب له کردیم بدیم؟
- مصرف عسل برای نوزاد
سلام آقای دکترمن عسل طبیعی خوردم و بعد حواسم نبودبزاق دانم ب آبهای نوزادان خورد آیا خطرناک است؟
- اسهال کفی نوزاد دوماهه
سلام آقای دکتر دخترم حدودا ۲۰ روز هسکه مدفوعش زرد و کفی هس چیکار کنم خوب بشه
- علت زردی کف دست و پا
با عرض سلام و ادب خدمت آقای دکتر کرم بین می خواستم ببینم دلیل زردی و تعریق کف دست و پا در کودکان چیست البته پسر من ۸ سال دارد و تقریبا از بچگی چنین حالتی را داشته و لازم به یادآوری است که در فصل سرما در زمان مدرسه زود زود مریض میشود لطفاً بنده را در این مورد راهنمایی بفرمایید از زحمات گرانقدرتان کمال تشکر را دارم
- سلام اقای دکتر من دخترم هم رفلاکس داره هم به پروتئین گاوی حساسه شیر ببلاک اچ ا بهش میدم ایا این شیر خوبه مناسبه براش
- شربت سفکسیم۱۰۰
پسرم ۷ ماهشه با ۱۰ کیلو وزن برای سرماخوردگی شربت سفکسیم ۱۰۰ چقدر باید بدم؟؟
- سرماخوردگی نوزاد هجده ماه
سلام پسرم هجده کاهش هست سه روز مداوم تب بالا داشت بعد سه روز تبش پایین اومد ولی الان اسهال داره آبریزش بینی داره شبا هم بینیش کپ میشه نمیتونه شیر بخوره سرفه خلط دار داره و عطسه بسیار و بی حاله و بی قراری میکنه
- یبوست نوزاد یک ماهه
سلام خسته نباشید دختر من ۳۲روزشه از بیست روزگی یبوست داره هر روز دفع میکنه اما با گریه ومدفوعش خیلی سفته مثل سنگ ریزه رگه های خون هم روی مدفوعش هست دکتر بهش قطره بیبی کر داده اما هیچ تاثیری نداشته راه حل دیگه ای هست شیر خشک هم اپتامیل یک میخوره
- ایا صورت وبدنونوزاد به رنگ پشت دست نوزاد میشع
- سلام خسته نباشید دخترم چهار روزسرفه میکنه سینش چرک کرده تازه چهارماهه میشع دکترآزیروسین 200 دس لوراتادین نیوتادین و استامینوفن داده ولی خوب نمیشه
سلام خسته نباشید دخترم چهار روزسرفه میکنه سینش چرک کرده تازه چهارماهه میشع دکترآزیروسین 200 دس لوراتادین نیوتادین و استامینوفن داده ولی خوب نمیشه BEsonE50هم داده
- با سلام دختر ۲۲ ماهه ام مدت ۳ روزه اسخال زرد رنگ و آبکی و بد بو داره و با کیدی لاکت ومترونیدازول هم خوب نشد چیکار کنم
- گوشت
با سلام دخترم یکسالش تموم شده میتونم گوشت گوساله بهش بدم چند روز در هفته باشه ممنونم.
- کم خوابی ونگرفتن وزن
سلام من دخترم بیست روزشه شبا نمیخوابه برای همین بهش شربت بی بی سد میدم میخواستم بدونم ضرر ک نداره
- چسبناک بودن مدفوع نوزاد
سلام پسرم ۶ ماهش هست و مدتیه مدفوعش چسبناک هست که به سختی شسته میشه بدنش علتش چی میتونه باشه؟

