Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کتوتیفن و تئو فیلین
میشه هردو داروی کتوتیفن و تئو فیلین باهم استفاده کرد
- مشکل بعد از ختنه
بچمو ختنه کردم دیروز الا ن دو سه قطره خون میاد چیکار کنم
- سرفه کودکان
سلام دخترم دو سالو ده ماه داره الان ۳ روزه اولش سرفه خشک بود الان سرفه شدید داره ولی خلط دار طوری که تو خواب نفسش بند میاد بعضی وقتا خودم یه شربت سرماخوردگی هم برای سرفه هست گرفتم وشربت آزیترومایسین هم هیجا ندارن چیکار کنم آقای دکتر چه دارویی بهش بدم خوب بشه
- داغ بودن سر
سلام خسته نباشید نوزاد سه ماه پسر فاویسم دارد چند روزه ناحیه سرش داغه تب نداره تازم سرما خودگیش داره خوب میشه چند روز پیش حضوری پیش شما برای چکاب اوردم گفتید همه چیز نرماله میخواستم بدون داغی سر بدون تب اشکالی نداره خطر ناک نیست
- معرفی جراح اطفال
سلام وقت بخیر لطفا یک جراح کودکان ماهر معرفی کنید برای ختنه پسرم با سپاس
- پسرم شربت ازیترمایسین هفت روزخوردهنوزسینه اش،خلت داره بایدچکارکنم
سلام پسرم چهل روزشه ازپانزده روزتاالان سینه اش صدای خرخر میده وهمش خلت بالامیاره وخوب نشدبایدچه شربتی بهش بدم
- برای درمان اسهال کودک دو ساله چه کن
- گریه شبانه کودک
سلام بچه ی من پنج سالشه هنگام تولد تا الان شبا بدون هیچ مشکلی از خواب می پره و گریه میکند ازشم ازمایش همه چی گرفتیم مشکلی ندارد فقط یکم کم خون هست ایا مشکل چیه ممنون میشم جواب بدید
- گوش درد نوزاد ۵ماه ۱۵ ردز
پسرم ۵ماه ۱۵روزه گوششو همش میگره گریه میکنه به گوشش دست میزنم جیغ میزنه شیر خشک نان میخوره مدفوعش سبز
- نوزاد
باسلام دخترم 6 ماهه هستش که حدود 3روز که صدای نفس کشیدنش مثل اسم یا همون خس خس شده وبه ندرت سرفه میزنه میخواستم علتشو بدونم واینکه لازمه دارو بدم یا دکتر ببرم.
- قطره آد
سلام دخترم سه ماه و چهار روزشه به قطره آدم حساسیت داره به جاش میشه مولتی بدم ممنون
- غذای کمکی
سلام خسته نباشین پسرم 6 ماه و12 روزشه رفلاکسم داره دکتر ک بردم گف غذای کمکی از 5 ماه شرو کن منتها با اب گوشت و مرغو پوره گف فعلا فرنی نده با همین برنامه پیش رفتم اما الان چن روزی هست فرنیو شرو کردم گفتن بیشتر از س قاشق نباید بدم س و عده غذا در روز هر بار س ق گفتن فعلا حریره ندم میوه ندم گوشت قرمز فقط ابشو بدم تا 9 ماه چون ممکنه رفلاکسش برگرده موندم پس چی بدم اخه بدنش ب همه چی احتیاج داره نمیدونم باید چیکار کنم لطفا راهنمایی کنین
- اسهال بعد از مصرف کواموکسی کلاو
کودک ۱سال ۴ماهه به دلیل مصرف انتی بیوتیک دچار اسهال شده ضمن اینکه بجز شیر خودم هیچ غذایی نمیخوره آیا شما مصرف پدی لاکت توصیه میکنید
- شیرخشک
سلام آقای دکتر عزیز پسرم دیروز واکسن یکسالگی زد از نان 2تغذیه میکنه ,میتونم تغذیه با نان 3رو شروع کنم براش ؟
- واکسن دوماهگی
سلام دکتر ببخشید نوزاد مون بردیم واکسن دوماه زدیم با تب سنج جیوه ای وقتی تب داشت زیر بغل باید روی چند باشه؟
- واکسن
سلام نوزادم اسهال داره 4_5درروز چهار ماهه است موقع واکسن زدنش میشه واکسن بزنه یا باید بذارم تا خوب بشه چون داره دارو مصرف میکنه شربت زینک ممنونم
- دکتر اطفال
با سلام بچه من ۵ ماه داره بعضی وقت پاهایش را بهم میماله و چند ثانیه بعضی اوقات پاهایش را در حالت کشیده رو هوا نگه میداره خدایی نکرده مشکلی نداره
- سلام خسته نباشیدپسرم الان داخل هشت ماهه وزن تولدش سه ونیم بودالان ۸و۸۰۰هستش باقد۷۱امالاعربنظرمیادخواستم نظرشماروبدونم وضعیتش چطوره چیکارکنم تپل تربشه بخصوص صورتش
سلام خسته نباشید نوزادم رفلاکس شدید داره چه دارویی برا رفلاکسش استفاده کنم
- سرفه
سلام دکتر خسته نباشید پسرم دهدروزه سرما خورده اما چهار روزه سرفه های شدید پشت سرهم داره ونفس کشیدن براش سخت میشه موقع سرفه کردن گاهی هم خلط بالامیاره پسرم 2/5 هست
- واکسن چهار ماهگی
سلام اقای دکتر برای نوزاد فاویسمی که واکسن چهارماهگی زده برای پایین آوردن تب بالای ۳۸ درجه میشه از شیاف استامینوفن استفاده کرد؟ و مقدار شیاف رو هم میخواستم بدونم. مننون میشم

