Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب
سلام وقت بخیر. پسرم ۳ سال و دو ماهشه ۱۳ و ۸۰۰ وزنشه. از سه شنبه ظهر تب داره. تبش تا ۳۸ و نیم درجه هم رفته. هر ۴ ساعت شیاف استامینوفن ۱۲۵ میذارم. اما تبش خیلی پایین نمیاد. فقط دوبار تا حدود ۳۷ رسید. بقیه دفعه ها بالای ۳۷ و نیم بود. بینیش هم گرفته و وقتی میخوابه تنفسش صدا داره. چیکار کنم؟ آنتی بیوتیک لازم داره؟
- سلام نوزاد دختر ۹ ماهه من سینه هاش برجسته هست آیا مشکل غدد داره
- خس خس سینه
باسلام و وقت بخیر. پسرم 2سالشه حدود سه ماه است که خیلی خس خس میکنه به خصوص هنگام فعالیت. به چند دکتر متخصص اطفال مراجعه کردم متاسفانه هنوز خوب نشده. آخرین بار 10روز پیش بردمش پزشک متخصص بخور انجام داد و اسپری بهش داده میگه سینه اش عفونت داره یک هفته بعدش دومرتبه رفتم پیشش میگه داروها تاثیری نداشته دوباره یک هفته بعد بیارش. در صورت امکان اگه راهنمایی بفرمایید ممنون میشم. قبلاً از حسن و توجه شما کمال تشکر را دارم.
- دانه قرمز
سلام اقای دکتر،روی کمر وباسن دختر 9ماهه ام دانه های قرمز میزنه کرم ایروکس تاثیری نمیکنه چه چیزی استفاده کنم ممنون
- داروی سفکسیم
به کودک یک ساله..با وزن ۱۱کیلو ..چه مقدار سفکسیم بم ..لوزه داره ..گلوش التهاب داره
- سرفه
سلام دکتر خسته نباشید پسرم دهدروزه سرما خورده اما چهار روزه سرفه های شدید پشت سرهم داره ونفس کشیدن براش سخت میشه موقع سرفه کردن گاهی هم خلط بالامیاره پسرم 2/5 هست
- ثابت ماندن وزن پسرم
سلام آقادکترپسرمن سه سال نیم هرباروزنش میکنم سیزده نیم. بعد خیلی بدغذاس استخوان بندی ضیعف داره اینم بگم پسرموقع تولدبه علت نرسیدن اکسیژن به مغزش چهارروز کما بود کلاده روز بستری بود خدا دوباره این پسربه ما داد. تندتندسرما میخوره کلافه شدم
- اسهال
سلام وقت بخیر دخترم ۳ سالشه و الان یک هفتست که روزی دوسه بار مدفوع میکنه و مدفوعش نرم هستش قبلا اصلا اینجوری نبود چیکار کنم که خوب بشه؟؟؟
- شیر گاو
سلام آقای دکتر پسرم هفته بعد ۹ماهه کامل میشه تا الان شیرخودم روخورده میخواستم بدونم میتونم بهش شیرهای پاستوریزه که پاکتی هست وبرای فرنی درست میکنم بدم یا شیر خشک،کدوم بهتره؟
- سلام خسته نباشید نوزاد شش ماهه داریم ک شربت استامینوفن دادم بهش ک پوستش نقطه نقطه ی قرمز شده
- تب
سلام . در زمان تب به کودک ۲ ساله با وزن ۲۰ کیلو چند سیسی شربت ایبومروفن باید داد؟
- مقدارمصرف آزیترومایسین ۲۰۰برای ۸ سال
مقدار مصرف شربت آزیترومایسین۲۰۰برای بچه های ۸ ساله چقدر باید باشه و هرچندساعت مصرف بشه
- سرماخوردگی
سلام جناب دکترخسته نباشیدپسرمن یک ماهه دیگه میشه چهارساله،سرفه خلط دارمیکنه،میخواستم بدونم میتونم قرص سفیکسیم ۴۰۰ روبه چهارقسمت تقسیم کنم یک قسمتش وبدم بخوره؟این ومیگم چون الان باکمبودچرک خشکن مواجه هستیم ودارو خانه هاچرک خشکن ندارن ممنون ازکمکتون
- عوارض دندان درآوردن
با سلام وخدا قوت
عوارض دندان درآوردن کودک چیست؟ لطفا راهنمایی کنید
با تشکر
- سفیکسیم۲۰۰
سلام دخترم ۵سال و۲ماهه هستش میتونم بجای شربت سفکسیم۱۰۰ قرص سفیکسیم۲۰۰ نصف کنم نصف قرص بهش بدم ؟ ۱۷ کیلو وزنش.سپاس
- ازمایش ادرار
سلام ازمازش دختر دو سالمwbc 0-1RBCc0-1cristal caox:few mucos few نرماله
- اسهال
سلام آقای دگتر بچه 9 ماهه دارم الان یک هفته است شکمش روزی چند بار شل میره . دکتر بردم گفتن مشکل عفونت نداره و یا داره دندون درمیاره یا اینکه به موادغذایی الرژی داره . ماست و کمی پنیر فقط بعنوان لبنیات میدم و مرغ و برنج و سیب زمینی . شربت نئوزینک و رومنوفلور داد و دوروزه میدم ولی امروز دوباره دوبار از صبح تا ظهر شکمش رفت. شیر هم ببلاک 2 میخوره . ایا میشه به شیر حساسین نشون بده بعد 9 ماه ؟ چه جوری باید متوجه بشم از چیه؟
- جایگزین قطره سولفاستامید ۱۰درصد چیست
نوزاد یکساله چشم چپش ورم کرده چرک زرد میادبیرون وروی پلکش قرمزشده.دکتر قطره سولفاستامید تجویزکرده ولی پیدانمیشه جایگزینش چه دارویی استفاده کنیم
- قدو وزن
پسرم هفت سالش هست و نسبت به هم سن و سالان خودش کوچکتر هست میخواستم بدانم شربتargitalبدم اشکالی نداره
- سرماخوردگی
خسته نباشیددخترم دوسالشه وزنش 9کیلو ازدیشب علائم سرماخوردگی داره دوبارتب کرده میتونم بهش شربت سفالکسین 125بدم؟چه مقدار؟

