Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ماهی
سلام خسته نباشید به بچه ۷ ماهه میتونم ماهی بدم ؟ چه ماهی میتونم بدم ؟ ممنون
- کم خونی کودک 2ساله
- فاویسم
با سلام ببخشید قرص میترونیدازول برای مادر شیرده که نوزاد فاویسم داره شکلی داره؟
- سلام اقای دکتر خسته نباشید من دخترم سه ماهشه تو صورتم خیلی لاغر شدم ایا میتونم از قرص هیمالیا استفاده کنم
- ناف نوزاد
سلام وقت بخیر ممنونم که می توانم سوال بپرسم ازتون ی دوستی دارم دور از شهر ی نوزاد دو ماهه داره که هشت روزه ناف ش افتاده و مرتب جاش چرک داره و ی کم خون میاد ایا مشکلی داره لطفا جواب بدهی ممنون می شوم
- اسهال کودک
سلام کودک 7 ماهام رفلاکس دار اس آمپرازول مصرف میکنه از 10 روز پیش اسهال گرفته دکتر براش سفکسیم 100و شربت زینک و پودر پلانتاژلو قطره پدی لاکت نوشته ولی هنوز اسهال داره باید چکار کنم میتونم پودر کیدی لاکت بهش بدم وزن تولد 2900 و الان 6.500
- سرماخوردگی کودک۲سال ونیم
برای کودک۲سال ونیم که سرماخورده،آبریزش بینی داره،صداش گرفته،گلو درخواب خرخر میکنه،چه دارویی خوبش میکنه؟؟ایا چرک خشکن نیازه،،؟؟ممنون
- دخترم 2 ساله است هم دماغش گرفته هم سرفه میکند خلطیچقدر از شربت آموکسی سیلین بهش بدم
- شیشه شیر
سلام آقای دکتر شیشه شیر نوزادو با چی بشوریم که ضرر نداشته باشه؟جز آبجوش.....
- میزان مصرف سفکسیم۱۰۰برای کودک باوزن ۱۱کیلوگرم
تب
- ریسورس جونیور
سلام من پسرم ۱۴ ماه داره یه ماه پیش بردم دکتر برای وزن ریسورس جونیور داد روزی ۵ پیمانه تا ۳ ماه گفتن ادامه بعد من الان ۳ قوطی بهش دادم سرچ کردم بعضی جاها نوشته بود ک از ۲ یا ۳ تا قوطی بیشتر نباید داد ضرر داره برا بچه خواستم بپرسم که ادامه بدم ۲ ماه دیگه یا نه
- تب بالا همراه عفونت
سلام کودکم دچار حساسیت حلقه هرموقع سرمامیخوره پشت حلقش چرک میکنه الان ۵ روزه تب کرده ۳ تا چرک خشک با دستور ۳ تا دکتر متفاوت اما بچه تب شدید داره بیمارستان مهر رفتم اورژانس گفت پشت حلقش چرک زیاده ۶۳۳ زد حالا باز تب قط نمیشه دست و پاش خنکه سر داغ...ممنون
- شربت
سلام. پسرم یک ی سال چهارماهه وزنش سرماخورده بود. شربت کوریزان پلارژن کیدز دادن دکتر.. گفتن تواین مدت مولتی وآهن ندم بهش.. حالا تموم شده.. مولتی وآهن شو میخوام بدم یه شربت تقویتی هم داره که مثل مولتی همه ویتامینهاروداره.. آیا این شربت تقویتی با قطره مولتی وآهن بدم مشکلی پیش نمیاد؟
- دوره مصرف قطره باکتی ماید
سلام ، نوزاد ۵ کیلویی ۵۰ روزه دارم که از بدو تولدش یک چشمش قی میکرد و چشم دیگش خشک بود پزشک متخصص قطره باکتی ماید براشون تجویز کردن هر ۸ ساعت یه قطره همراه ماساژ چشمی الان یکم قی چشماش کم شده بنظرتون مصرق قطره رو ادامه بدم؟ بعد ۵ روز مصرف
- تغذیه نوزاد
سلام خدمت اقای دکتر.خسته نباشین .اقای دکتر پسرم تو هشت ماهه اصلا سوپ نمیخوره پیکار کنم ؟با تشکر از لطف بیکرانتون
- قطره مولتی ویتامین ادزیر
سلام آقای دکتر.خدا قوت.ممنون که با صبر و شکیبایی سوالات مارو پاسخ میدید.دخترم ده ماهشه.میخوام قطره مولتی ویتامین ادزیر بدم.آیا به خاطر داشتن آهن دندان کودک رو سیاه میکنه؟مولتی ویتامین با طعمی بجز پرتقال چه قطره ای رو پیشنهاد میکنید؟
- سرماخوردگی کودک ۱/5ساله
سلام. دخترم یک سال و نیمشه دیشب اصلا تب و علایمی نداشت الان یهو تب کرده و گلوش گرفته صداش هم گرفته ممنون میشم راهنماییم کنید.
- پرده گوش
ایاباجیغ زدن اطرافیان روی سرنوزاد پرده گوش نوزاد ممکن است که پاره شود؟یاباصدای زیاد آهنگ در مجالس؟علایمش چیست؟
- یبوست
دخترم دوسال و یکماه اش هست الان نزدیک سه هفته هست شکم اش کار نمیکنه همش با روغن زیتون و روغن کرچک و شربت انجیر و شربت لاکتوز همه اینها دارم روش کار میکنم ولی هنوز شکم اش به حالت عادی برنگشته
- رشد مو
سلام ببخشید دخترم سه سالشه اصلا موهاش رشد نمیکنه چه شامپویی برای رشد مو موثره شامپو فولیکا . جانسون یا موستلا کدومش خوبه ممنون میشم

