Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ملاج
سلام دکتر وقتتون بخیر پسرم یک سالشه ملاج بالای سرش هنوز یه کم نرمه و گاهی نبض داره به نظر شما ایراد نداره؟ تا چند ماهگی کاملا سفت میشه؟ ممنون از راهنمایبتون
- اسهال
سلام وقت بخیر دخترم ۳ سالشه و الان یک هفتست که روزی دوسه بار مدفوع میکنه و مدفوعش نرم هستش قبلا اصلا اینجوری نبود چیکار کنم که خوب بشه؟؟؟
- دوز دارو
سلام دوز شربت اندامین برای کودک پنج ساله با وزن هجده کیلو چقدر هست ؟
- خمیازه کشیدن زیاد در کودکان
دختر پنج سال و شش ماهه مدت یک هفته می شود زیاد خمیازه می کشد. علت آن چیست؟
- تیروییدکودک
سلام اقای دکتر تیرویدد ایا کمبود ویتامین دی باعث کم کاری تیرویید کودک میشود و با درمان ویتامین دی ایا کم کاری تیرویید در مان میشود؟؟
- تب کودک ۲ساله
سلام خسته نباشید پسرم ازدیشب تب کرده اول رو۳۷ بود بعد تا ۳۸نیم رسید استادادم اما پایین نیومد باوجود کرونا دکتر میترسم ببرم چیکارکنم ممنونم
- سلام و احترام پسرم تب شدید کرده است و اموکسی سیلین ۱۲۵ می خواهم بدهم دوز مصرفش را نمی دانم
دوز مصرف اموکسی سیلین ۱۲۵ را برای پسر کودک ۲ و نیم ساله با وزن ۱۳ کیلو چقدر است
- مصرف کتوتیفن ودیفن
سلامدخترم 7 سالشه میخاستم آبریزش داره و کم و بیش سرفه بهش کتوتیفن و کلداکس همزمان دادم الان خوندم نگران شدم حقیقت داره ک باهم مصرفش خطر داره؟؟چن ساعت باید بین دیفن و کتوتیفن فاصله داشته باشه
- کشیدن گوش در خواب
سلام، خسته نباشید، یه پسر یکساله دارم که الان دو هفته است تو خواب مدام گوش هاش رو می کشه و از خواب بیدار میشه، همین موضوع باعث بد خوابی شده، البته پسرم مشکل رفلاکس و آلرژی از نوزادی داشت که چند ماهی میشه به علت بهبود علایم دارو مصرف نمی کنه می تونه دوباره به این دو ربط داشته باشه یا ممکنه گوشش عفونت کرده باشه؟
- سونو
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم یکسالشه پای راستش برجستگی داره دکتر سونو کرد گف احتمالا فتق باشه نگرانم ینی چی میشه ؟ عمل نیازه یا چی ممنون میشم جواب بدید
- کلاویسیلین برای کودک فاویسم
سلام کودک ۲ ساله داریم که فاویسم داره ، الان آنفولانزا گرفته ، دکترش کلاویسیلین داده، نمیدونیم برای فاویسم ضرر داره یا نه، لطفن جوابش رو بما بدید، چون بعضیا میگن ضرر داره و نگران هستیم
- پادردودل درد
جناب دکتر سلام.سوال کرده بودم بابت دل درد بعد ازخوردن غذا ودرد پای دختر چهارساله ام.فرموده بودید آزمایش لازمه.دوهفته پیش آزمایش دادیم منتها درآزمایشش فقط کمی گلبول سفیدش بالا بود که متخصص کودکان گفتندککی التهاب پشت گلوداره ممکنه ازاون باشه مهم نیست.درادرارش هم رسوب داشت ولی برای پادردفقط گفتندبرای رشدوبرای دل درد گفتند ممکنه پرخوری باشه.میخواستم نظر شماروبدونم چون واقعا پادردش خیلی اذیت میکنه وجواب دکتر قانع کننده نبود.ممنون ازشما
- ملاج نوزاد
با سلام دکتر وقتتون بخیر پسرم 14ماهشه ملاج بالای سرش هنوز کامل سفت نشده بردم دکتر معاینه کرد گفت استخوانش سفت شده اما هنوز یه کم نرمه تا 18ماهگی وقت داره سفت بشه دکتر یه کم فرو رفتگی داره استرس دارم مشکلی نیست؟نبض داره هنوز یکی دوبار وقتی کوچیکه بود دستم خورد به ملاجش خودش هم ملاجشو میخاروند به نظر شما دلیلش چیه؟
- ویتامین دی
با سلام و وقت بخیر و با عرض پوزش از ایجاد مزاحمت میخواستم بدونم برای کودکی که تازه پنج ماهش تموم شده چه میزان آمپول ویتامین دی میشه تزریق کرد و به فاصله چندوقت؟
- چرا متفوی کودکان پانزده سال سیاه است
- سوراخ کردن گوش
سلام اقای دکتر من یه دختر 1 ونیم ساله دارم که دوماهه قبل گوششو سوراخ کردن الان چن روزه پشت یکی از گوشاش دقیقا جایی که سوراخ شده یه جوش چرکی بزرگ زده به نظرتون باید گوشواره شو در بیارم؟ یا دارو استفاده کنم؟ چه دارویی؟ باتشکر
- کودک7ماه وزن 9کیلو مقدار مصرف آزیترومایسین چقدره؟ ن
علائم خلط ازبینیش میاد سبز رنگه
- عفونت ناف
سلام بچه من ۹ ماهه است ولی از ناف اش خون میاد دکتر بردم سوزونده نافشو ولی خوب نشده
- کتوتیفن
سلام اقای دکتر دخترم ۵سال و ۷ ماهه ۱۸ کیلو سرما خورده دکتر کلاریترومایسین و کتوتیفن داده بعد تو دستور کلاریترومایسین نوشته ۴ ساعت با کتوتیفن فاصله داشته باشه بعد نمیتونم ساعتشا تنظیم کنم کتوتیفن هم گفته هر ۱۲ ساعت ۳ سی سی میشه ۱ بار در روز ۶ سی سی بدم بش . نئوتادین و مونته لوکاست هم میخوره
- کم خونی
سلام و عرض ادب خدمت شما دکتر گرامی پسرم ۳سال و دوماهش هست ازمایش دادیم مینور خونش کمی پایین هست ممنون میشم راهنمایی کنید ک نیاز ب شربت خاصی هست ک معرفی کنید .؟ چون غذا و میوه و سبزیجات همه چی نمیخوره ک جبران بشه. برا همین گفتم ک چ شربتی بدم ک مینور خونش درست بشه نزدیک ۱سال هست ک شربت زینک پلاس میدم یه روز در میون.

