Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سکسکه
باسلام وخسته نباشید ببخشید آقای دکتر پسر ۳ماه ونیمه ریفلاکس داره واز دیروز سکسه اش هم زیاد شده واسه کاهش دفعات سکسکه اش چه کار باید کرد؟دارویی هستش؟روزی ۶،۷بار وهربار سکسکه اش ۲۰تا ۳۰دقیقه طول میکشه.خودشم خیلی اذیت میشه.
- زعفران و بستنی
سلام آقای دکتر پسرم ۹ماه و۲۰روزشه میتونم توی فرنی زعفران دم کرده بریزم ؟بستنی و ماست پرچرب پاستوریزه میتونم بهش بدم؟
- سرماخوردگی نوزاد نه ماهه
هر ده دقيقه يك بار سرفه خشك ميكنه و ابريزش بيني داره ميتونم بهش ازيترومايسين بدم؟
- دوز دارو
سلام برای نوزاد 44 روزه با وزن 5 کیلو چند سی سی شربت آموکسیسیلین بدم؟
- استفراق
آقای دکتر اگه داشته باشه ریفلکس با دارو میشه درمان کرد واگه درمان نشه چی میشه
- واكسن ٦ ماهگي
سلام آقاي دكتر خسته نباشيد دخترم دو روزه واكسن ٦ ماهگيش رو زده امروز هم آبريزش بيني داره آيا بخاطر واكسنه يا سرماخوردگي هستش ؟ تب نداره و قطره استامينوفن ميدم بهش
- سرماخوردگی کودک ۱۰ ماهه
سلام خسته نباشید پسر ده ماهه ای دارم که حدود ۱ هفته ست آبریزش بینی داره بهش سیفکسیم ۱۰۰ با سیتریزین و کوریزان میدم بهش اما هیچ تغییری نکرده چی بهش بدم که آبریزشش قطع بشه یه خورده هم خس خس سینه داره ممنون میشم پاسخ بدین
- استفراغ نوزاد 26 روزه
من نوزاد دوقلو دارم كه 26 روزشون هست نوزادان من در 34 هفتگي بدنيا اومدن از پنج شنبه سرماخوردگي همراه با سرفه شديد و عفونت و گرفتگي بيني داشتند به دكتر مراجعه كردم كه علاوه بر چكاندن قطره بيني با سديم كلرايد قطره آزيترومايسين خارجي تجويز كردند. دارو هارو مصرف ميكني اما از جمعه شب يكي از پسرانم هر وقت شير ميخوره همرو استفراغ ميكنه چيكار كنيم؟ با تشكر
- سرماخوردگی نوزاد۲ماهه
سلام دکترخسته نباشی دخترم دوماهشه همیشه انگارآدامس تودهنشه میجوه وبعضی وقتادهنش پرکفه وبینیش کیپه وخرخرمیکنه وخیلی اب دهنش یاشیرتوگلوش میپره بعضی وقتاتوخواب یکی دوتاسرفه میکنه وازروزاول که به دنیااومدعطسه میکنه الان بیشترشده وزنش موقع تولد۲۶۴۰والان ۴۷۵۰ فردابایدواکسنشوبزنم بخداخیلی نگرانم بردمش دکترگفت رفلاکسه ودارویی ندادمیترسم سرماخورده باشه بخداخیلی نگرانم واکسنشوبزنم توروخداجوابموبدین ممنونتون میشم
- با سلام ..یکی از چشمای نوزاد من اب ریزش دارد پیش متخصص اطفال بردم گفتن عفونت کرد و قطره استریل چشمی داد هر وقت استاده میکنم خوب میشه اما تا یک روز استفاده نشه دوباره مثل قبل میشه ممنون میشم جواب بدین
با سلام یکی از چشمای نوزاد من دو هفته بعد تولد اب ریزش دارد بردیم پیش متخصص نوزاد قطره استریل تجویز کردن هر وقت مصرف میکنه خوبه تا متوقف میکنم بلافاصله به حالت اولی برمیگرده میترسم قطره برا چشمش ضرر داشته باشه چکار باید کرد الانم چهل روزشه
- شربت
سلام دکترپسرم ۸ماهشه ودکتر برای یکم که سینش عفونت داره شربت لوپراکس۱۰۰نوشته وقتی بهش میدم تبش بالامیره علتش این شربت نیست؟وهمچنان شربت رابه پسرم بدم بخورا یاقطعش کنم؟
- سرلاک برنج
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر دخترم یک هفته دیگه ۶ ماهش تموم میشه شیر مادر نمیخوره شیر خشک استفاده میکنه شما فرمودید از ۵ ماهگی سرلاک دادن رو شروع کنم اوایل خوب میخورد الان چند روزه اصلا نمیخوره.بهش ندم؟
- خس خس سینه و خلط گلو
سلام ببخشید دخترم چهار ماهشه سینه خرخر میکنه به نظر شما چه چیزی براش خوبع
- جیغ کشیدن در خواب
سلام وقت بخیر نوزاد پسر چهار ماهه دارم هفته اول تولد چکاپ بردیم پزشک اطفال نظر کولیک دادند دارو بایو کولیک دایمتوادن دادند گذشت تا سه ماهه کی دوباره چکاپ بردیم تشخیص رفلاکس دادن شربت سگا نیوز همان داروهای کولیک الان مدتی است در خواب جیغ وحشت ناگ گریه بیدار میشه وچند پزشک متخصص ویزیت کردن تمومی گفتند سالم است اگر سالمه چرا جیغ نق نق می زنه همیشه بی حاله با گریه از خواب بیدار میشهچ
- اسهال نوزاد
سلام خسته نباشید دخترم ۵ ماهشه و بعد از مصرف یک دوره آنتی بیوتیک اسهال گرفته. الان ۱۰ روزه که آنتی بیوتیک رو قطع کردم اما خوب نشده باید چکار کنم؟ درضمن به دلیل آلرژی شیرخشک آپتامیل پپتی میخوره
- شیر نخوردن
سلام دکتر. شربت زینکم براش میدم روزی یک سی سی. فرنی هم شروع کردم. شیر خشک آمپتامیل یک یه هفته بهش دادم روزی یه بار زیاد دوست نداره ولی وقتی گشنشه مجبور میشه میخوره اسهالشم با شیر خشک برطرف میشه معدش هر دو سه روز یا یک روز در میون کار میکنه اشکال داره آیا ادامه بدم شیر خشک رو؟
- شیشه شیر
سلام خسته نباشید وممنون بابت اینکه همیشه به سوالام جواب میدید و منو از نگرانی در میارید خیلی دعوتتون میکنم .میخواستم بپرسم بچم ۲ ماه و ۱۹ روزشه شیر خشک میخوره ببلاک ۱ میخواستم بپرسم بهترین مارک شیشه شیر چیه که راحت تر بخوره و موقع خوردن صدا نده شیشه شیر رو
- عدم پا گرفتن
پسر پنج ماهه از هر چند بار فقط دو س بار پا میگیره و گردنش سفت نگه میداره نوزاد احیا شد و اکسیژن دریافت کرد
- قرص سرماخوردگی
سلام.آقای دکتر سرماخوردم میخوام به بچه شیر بدم یاتو محیط خونه ماسک بزنم؟واینکه قرص استامینوفن ساده و آموکسی سیلین و سرماخوردگی برای شیردادن مشکل نداره؟
- شیرنخوردن
سلام دکترپطرم چندروزپیش تب کردوبستریش کردم متخصص گفت اگه بستریش نکنی حتماتشنج میکنه حالادوروزه کلا خیلی کم شیرمیخوره بازوربهش میدم چکارکنم ازدکترش پرسیدم گفت مال داروهاس یعنی دکترمیشه اثرداروهاباشه وبعدادوباره مثل قبل شیربخوره؟خیلی غصه میخورم راهنماییم کنید

