Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پوست
سلام خسته نباشید دخترم ۸ ماهشه کنار دوطرف لبش نبسبت ب پوستش ی کم روشنتره و حالت برجستگی داره اندازه یه نخود هستش مال چیه
- خوردن اهنربا
یک هفته است یکی از مگنت های یخچال گم شده و من نگرانم پسر دوساله ام اونو خورده باشه ایا خوردن اهن ربا علامتی داره؟
- عفونت چشم نوزاد در اثر سرماخوردگی
ضمن عرض سلام و خسته نباشید خدمت آقای دکتر عزیز. چشم پسرم که یکسالشه چندروزه که بار میزنه و صبحها نمیتونه چشمشو باز کنه، پماد اریترو هیچ جا نیست، سولفاستامید به تنهایی کافیه؟چند باردر روزو چقد بریزم، تشکر
- پسرم یک ساله موقع راه رفتن پایچپ شو کج میزاره
- لک سفید
یه لکه بزرگ سفید از نوزادی تو شکمش بود دکتر بردم گفت چیزی نیست آیا درسته؟ بعد گفت زیاد نشه چند وقتیه زیاد شده بنظرتون چه بیماریه؟
- غده
باسلام پسرم ۳سالشه هفته پیش سرما خورد الان پشت گوش چپش به اندازه عدسی دست میزنم هست به نظر شما غده لنفاویه یا خطرناکه؟
- جایگزین رانیتیدین
باتوجه به توصیه عدم مصرف رانیتیدین،چه دارویی بعنوان جایگزین برای مواردمصرف گهگاه سوزش یادردمعده کودک پیشنهادمیکنید؟برای مصرف درکودکی که قبلا دراثرضربه به سریکبارتشنج کرده مضراست؟
- قطره آهن و آد
سلام اقای دکتر، نوعی از قطره آهن هست که دندان بچه رو سیاه نکنه؟ چند قطره باید داد؟ و چند قطره آ د؟ حین دادن به بچه مقداریش میریزه که من مجددا بهش میدم و تعداد دقیق قطره رو ندارم، اشکالی داره؟
- شربت سیتریزین
شربت سیتریزین هر ۱۲ ساعت بدیم یا هر ۲۴ ساعت؟
- کم اشتهایی
سلام خسته نباشید دخترم ۱۷ ماهش هست اومیکرون گرفت خوب شد خیلی ضعیف و لاغر شد اشتها دیگه نداره یه شربت اشتها آور چی بدم به جز زینک ؟؟
- شربت ازیترمایسیون ۲۰۰به کودک ۳ساله چند سی سی بدم
دخترم گلو درد و سرفه خلط دار داره و تبم داره سه سالشه شربت ازیترمایسیون ۲۰۰چند سی سی بهش بدم در روز
- سلام آقای دکتر ایا ترکیبات شیر خشک های اچ آ یکی هست یا نه چون دکتر به خترم ببلاک اچ آ دادم ولی اینسری بجای ببلاک شیر اپتامیل اچ آ داد داروخونه ولی وقتی میخوره خیلی به خودش میپیچه و دلدرد میشه چون اپتامیل پپتی هم میخورد اینجوری میشد
- بی خوابی و بدخوابی کودک
با سلام. دختر ما یک سال و سه ماهش است و خواب بسیار نامنظمی دارد. مدتی بود که شبها ساعت دو و سه بامداد می خوابید و حدود ظهر بیدار میشد . الان یک شب ساعت دوازده می خوابد و دو بیدار میشود و تا 5 یا 6 و یا 7 صبح بیدار است. یک شب ساعت دو می خوابد و چهار بیدار می شود و تا صبح بیدار است و من و خانومم که هر دو شاغل هستیم صبح با مشقت سر کار می رویم. لازم به ذکر است که شب ها هر گاه می خوابد، چراغها را خاموش می کنیم و خودمان هم می خوابیم اما او باز هم یکی دو ساعت بعد سرحال و پرانرژی بیدار می شود. آیا داروی بی ضرری هست که کمک کند شبها خوب بخوابد؟ با تشکر از کمک و راهنمایی شما.
- تغذیه کودک
سلام دکتر خسته نباشید پسرم ده ماه شده میشه پودر سنجد یا همون سویق سنجد رو براش تو فرنی بریزم بخوره؟ متشکرم
- گل مژه
سلام آقای دکتر پسر دوساله دارم سال گذشته همین موقع گل مژه زد دکتر یادم نیست چه پمادی داده بودن وگفته بودن غدد پشت پلک بچه بسته است کمی و بخاطر همین طبیعیه گل مژه میزنه چشم پزشک هم برده بودم. ممنون میشم بگین چه دارو یا پماد یاقطره ای چه جوری استفاده کنم؟
- تاول بعد از واکسن یک سالگی
باسلام دخترم بیست وششم تولدش بودکه بیست وهفتم واکسن یک سالگیشوزدیم وفرداش متوجه شدم که رودست وپاهاش تاول زده وازتاولش حالت آب میادبیرون آیابه نظرشمااین طبیعی هست؟؟؟
- شربت ازیترومایسین ۲۰۰واسه کودک هفت ماهه چقد بدم
- یبوست
باسلام خدمت دکتر بزرگوار اقای دکتر پسرم از عید تا حالا یبوسته یعنی سفت میره دسشویی همراه با درد دو سالشه دکتر بهش پیدرولاکس داد که اصلا اثری نداشت میشه براش شربت انجیر بگیرم ؟شما هر تجویزی برای پسرم داشتید همیشه کمک کرده به بهبودیش ممنون میشم بازم از تجربه ارزشمندتون در اختیار ما بذارید خیلی ممنونم ازتون
- افتادن ناخن خود به خود دست و پا
سلام . دخترم 6سالشه و یکی از ناخن های دستش چند روزی میشه افتاد . و الان دوباره ناخن شصت پاش کنده شده و زیرش ناخن جدید درمیاد. علت چی میتونه باشه
- بتامتازون برای کودکان
سلام من پسر ۱۸ ماههام به خاطر بیماری ویروسی که بدنش دچار حساسیت و دونههای قرمز شده بود تب کرده بود و من وقتی بردم بیمارستان، دکتر اورژانس نصف امپول بتامتازون را تجویز کرد اما الان متوجه شدم برای رشد کودک مضر هست و نگرانم. لطفا راهنمایی کنید

