Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سندروم دان
سلام من دوتا دوقلو دارم که خطوط دست یکی از اون ها یه خط صاف بدون بریدگی هستش و بغل شصت یه خط داره و گوشش یه حالت نرمی داره آیا احتمال سندروم دان وجود داره توی بارداری هم سلفری انجام دادم نرمال بوده ولی الان خیلی استرس دارم بخاطر این حالت ها احتمال سندروم دان خفیف هست !!
- دلدرد
سلام دکترخسته نباشدپسرمن یکسالودوماهشه وقتی که نوزادبودمنظورم دوماهگی تا۷ماهگی رفلاکس داشت ودکتربراش اس امپرازول نصف نوشتن که بالامیاورددیگه نخوردمنم بهش ندادم خس خس سینه داشت وشیرازدهنش بیرون میزد تاهفت ماهگی دیگه غذاخورشدبهترشدولی الان چندروزه انگارکه همش آب تودهنش جمع میشه امشبم قرمه سبزی خوردانگارکه بدترشدیعنی رفلاکس داره دکترقطره سایمتیکون توخونه دربسته داشتم یکم بهش دادم چون خوابیدوزودازخواب بیدارشدقطره سایمتیکون دربسته داشتم کمی بهش دادم دکترتوروخداکمکم کنیدوضعیتم جوریه که نمیتونم دکترببرمش علت وداروشوبهم بگیداثلاانگارحالت تهوع داره همش آب تودهنش جمع میشه وبعضی وقتاهم خس خس سینه داره اجرتون باامام زمان ممنون میشم راهنماییم کنید
- قطره
سلام آقای دکتر وقت بخیر هجدهم اسفند پسرم نه ماهش تموم میشه طبق دستور شما فقط آدزیر روزی ۱۰ قطره میخوره شیرخشک نان ۲ میخوره قطره یامکمل دیگه ای نیاز نیست فعلا براش بگیرم تا بعد بیارمش مطب ؟
- سلامــ دخترم چهارماهشه شیرببلاک میخوره ولـی دفعش خیلی زیاده و وزنشم تغیرـنکرده الان بنظرشماـسوپرامیل بهترـنیس چونـچربی بالاتری داره
- قرص ازونیوم
سلام.پسرم ۶ ماه و ۱۳ روزشه.چند وقته اشتهاش کم شده.شیر کم میخوره.موقع خوردنم سرشو به عقب میکشه.از دیشبم یکم استفراع میکنه. دکتر بهش قرص ازونیوم داده.برای رفلاکس. برای این سن،این قرص خوبه؟میتونم بدم یا ندم بهتره؟
- شربت
سلام اقای دکتر ایا میتونم بچه ام ک سرما خورده سرفه خشک میکنه شربت پلارژینو هر ۶ ساعت بدم؟؟ سی سی ام باید همون ۲ باش؟؟ سن ۲ سالو ۸ماه
- تب کودک
سلام آقای دکتر. من و همسرم هر دو مریض شدیم ابریزش بینی و سرفه و خارش گلو. پسرمم ۳ سالشه از پنجشنبه صبح تا الان ۳ روزه که تب داره. پنجشنبه تبش ۳۸ بود. امروز ۳۷/۴. هر ۶ ساعت استامینوفن میدم. با استامینوفن پایین میاد. سر ۶ ساعت دوباره تب میکنه. دو سه تا عطسه در روز و دو سه تا سرفه هم داره. خیلی کم تب تا چند روز طبیعیه؟ نیاز به انتی بیوتیک نداره؟
- نفخ شدید نوزاد ۷ماهه
سلام اقای خسته نباشید .نوزادی ۷ ماه دارم که از بدو تولد نفخ و دل درد داشت این نفخ هنوز که هنوزه همراه نوزادم هست با عوض کردن چند نوع شیر خشک و دادن آزمایش مدفوع که مشکلی نبوده .هنوزم بعد خوردن شیر یا غذا نفخ داره پاهاش جمع میکنه انواع دارو ها اعم از پدی لاکت و کیدی لاکت و دایمتیکون وگرمیچر و اهورا نی نی و خیلی ها رو امتحان کردم بی فایده رفلاکسم داشت که الان خیلی بهتر شده.اقای دکتر خواهش میکنم کمکم کنید علت ادامه داشتن نفخ نوزادم تا الان چی میتونه باشه.
- مدفوع کردن نوزاد سه ماهه
سلام وقت بخیر دکتر پسرم حدود سه ماه سن داره چند وقته ک مدفوعش ابکی و سبز رنگ هست کاملا ابکیه بوی نامطبوعی هم داره حالا جدیدا سرفه هم میکنه یکی دو روزه ..برای درمانش چی استفاده کنم
- ۸
سلام آقای دکتر فرنی نوزاد باشیرپاستوریزه درس کنیم یا شیرخشک؟؟ .اگ شیرخشک میشه بگید چه مقدار اب و چ مقدار شیرخشک باید بریزم تا مشکلی پیش نیاد؟؟؟؟
- غذای کمکی
سلام آقای دکتر.نوزادم از همون اول ک ب دنبا امده بود تا الان ک ده ماهس شبا نمیخوابه صب ساعت پنج میخوابه ساعت ده بهش صبونه میدم در روز سه وعده صب ظهرشب ویک میان وعده عصر غذامیدم ایا باتوجه به اینک نوزادم دیر میخوابه وشام ساعت یازده شب مبدم صبونه ساعت ک بینشون دوازده ساعت تقریبا فاصله هس ومعدش خالی میمونه نصف شب ک بیداره میتونم یه میان وعده بدم؟
- تغذیه
سلام اقای دکتر پسرم ۷ماهس شیر کمی میخوره ولی غذای کمکی الان چند روز بیشتر از ۲قاشق چای خوری نمیخوره فقط چیزای خیلی شیرین دوس داره درضم شربت زینکو هلث میدم میخوره و رفلاکسم داره چیکار کنم
- سرفه کودک 3ساله
سلام دختر من 3 سال و نیم هست اسفند ماه 11 اسفند دماغ کیپ شد چند روز شبانه بردیم درمانگاه چون آخر هفته بود گفتن شاید ویروس باسه قطره بینی دادن.. ولی کم کم سرفه شروع شد و چون مسافرت بودیم دو مدل شربت گیاهی خریدم که هیچ تاثیری نداشت. در حالت عادی سرفه نداره تا آروم میشه بدون حرف نک سرفه داره آخرین شربتی هم که دادم سیموسپان بوده
- اسهال
سلام آقای دکتر کودک پمج ماهه من اسهال شده و بهش شیرخشک lfدکترش تجویز کرده تا چه مدت میتونم لهش این شیر خشک رو بدم
- مسمومیت دارویی
امروز پسرم واکسن ۲ ماهگی زد من به جای ۱۰ قطره استامینفون ۱ml قطره چکان استامینفون دادم بهش چون فاویسم هم داره خیلی نگرانم الانم باید چیکار کنم
- سرفه خلط دار
سلام اقای دکتر پسرم الان ۷ماهشه نزدیکه ۲،۳ ماهه سرفه میکنه شدید نیست فقط طرف صبح چند بار دکتر بردیم خوب نشده چیکار کنیم
- سلام خسته نباشین دخترم نه ماهه هستش دستاش مدام تو گوشاش هست دکتر گفت عفونت داره راهنماییم کنین لطفا درضمن عفونت گوش خطر سازه
سلام خسته نباشید دخترم ۸ ماه یه هفتشه شبا نمیتونست شیر بخوره چون دماغش میگرف گوشش هم میکشید بردم دکتر معابنه کرد گفت گوشش عفونت داره آموکسی سیلین ۱۲۵ داد با کتو تیفن استا بعد قطع دارو باز کم کم شروع شد الان چه شربتی بهش بدهم چند سی سی ؟؟
- غذای کمکی
سلام . دخترم ۵ ماه و ده روزشه. واسش فرنی ارد برنج شروع کردم. ارد برنج و کمی شکر با شیر مادر یا شیر خشک. دو روز مختلف یک قاشق مربا خوری دادم. بعد از چهارپنج ساعت دلدرد میشه. علت چیه باید چکار کنم ؟
- عدم راه رفتن کودک ۱۷ ماهه
فرزندم در ۱۷ماهگی است و دستش را به همه جامیگیرد و راه میرود و بسیار هم پرتحرک است ولی نمیتواند به تنهایی راه برود احساس میکنم خیلی میترسد .وگرنه حتی وقتی به دیوار تکیه اش میدهم یه انگشت مرا میگیرد و بدون اینکه فشاری وارد کند راه میرود ولی از تنها راه رفتن واهمه دارد چه کنم .نگرانم کمکم کنید.
- تب
اقای دکتر سلام من دیروز اومدم مطب شما پسرم تب داشت بهش شربت استامینوفن دادین و شیاف استامینوفن، اقای دکتر تب پسرم همش بالا پایین میکنه الان 38/5،پایین نمیاد، دستو پاشم سرد لرز میزنه چی بدم بهش

