Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت سیفکسیم ۱۰۰
برای نوزاد ۹ماهه که ۹ کیلو وزن داره
- سلام وقت بخیر دختر من تو 7ماهه ولی وزن خوب نمیگیره الان 6کیلو هست 1800بود بدنیا آمد غذا هم نمی خوره شیر خشک میخوره گیگوز میشه راهنمایی کنید
- تیرویید لب مرز درکودکان
سلام پسرم ۶سالش جواب آزمایش تیروییدش گفتن تیرویید لب مرز داره پلاکت خونشم بالاس tsh5.50 وt4-88.8وvitamin d25.1پلاکتش۴۹۷ بود آیا بعدن مشکل تیرویید منجر میشه چه دارو وغذایی باید مصرف بشه
- قورت دادن هسته هلو
پسرم ۶سالشه هسته هلو قورت داده بزرگ بودش چیکار کنم
- قد نوزاد ده ماهه
سلام پسر ده ماهه ام 8کیلو هس و قدش 70 میخواستم بدونم خوب هست یا ن
- انشور
باسلام دخترم بدو تولد ۳۵۰۰بود الان ک یک سال و چهار ماه داره ۹۲۰۰.....بهداشت میگفت رشدش خوب نیست بنظرتون میتونم بهش مکمل انشور بدم؟؟قطره مولتی بش میدم غذام کم میخوره
- بعد از یک سالگی
سلام جناب آقای دکتر وقت شما به خیر و خوشی. پسرم تحت نظر شماست و دوازدهم این ماه یک سالگیش کامل میشود. طبق تجویز شما تنها قطره ای که میخوره قطره ی آدزوفر میباشد. آقای دکتر دوازدهم این ماه که پسرم دوازده ماهگیش کامل میشود آیا باید همچنان این قطره را بخورد و یا اینکه قطره ی دیگری را تجویز میفرمایید. به علت حضورتان در مسافرت سوالم را اینجا پرسیدم. یک دنیا ممنونم از پاسخگوییتون به امید برگشت شما بسلامت و ویزیت مجدد پسرم
- درمورد نوزاد سه ماهه
- ماست
سلام اقای دکتر وقت بخیر. پسرم یازده ماهش کامل شده و تحت نظر شماست. اجازه میدهید گاهی ماست کم چرب پاستوریزه اگر میل داشت بهش بدم؟ یا اینکه باید صبر کنم تا یک سالش کامل شود؟
- گرفتگی بینی
سلام خسته نباشیدپسرم ازنوزادی بینیش ترشحاتش میمونه یابادست بیرون میاد یازیردوش بابینیش هم زیاد ور میره مشکبی داره
- سلام وخسته نباشیددخترمن الان 25روزه است خیلی بدنش ومیکشه به عقب پاهاشم صاف وسیخ نگه میداره دلیل این همه کشیدن بدنش چیه وقتی بدنش ومیکشه با ناله وگریه است قرمزمیشه چه کاربایدکنم
- یبوست کودک 4ماه
سلام بچه من 4ماه است و یبوست داره به سختی مدفوع میکنه ممنون میشم اگه پاسخ بدین
- بی اشتهایی
باسلام میشه یه شربت اشتهاآور واسه دختر هفت ماهه ام معرفی کنید اصلا اشتها ندارد
- قطره
بإسلام.نوزادم وارد هفت ماهگي شده مولتي ويتامين،قطره پدي لاكت،قطره آهن،وشربت زينك سولفات يك سي سي در روز ميخوره موردي نداره؟ شيرخشك مصرف ميكنه
- در مورد سرماخوردگی
با سلام دختر نه ماه دارم یک هفته آبریزش داشت و بعد آبریزشش خوب شد و دچار کرفتگی صدا و سرفه میباشد لطفا راهنمایی کنید چه دارویی خوبه؟؟
- سلام اقای دوکتور ، پسرم نه ماهش هست امروز خسته گورجه سبز رو قورت داده ، چیکار باید انجام بدم خیلی نگرانم؟
- انتی بیوتیک
باسلام خدمت دکتر یه سوال داشتم پسران ۷ سالشه سرماخوردگی داره بردم دکترسفالکسین بهشون دادن ولی متاسفانه نمیتونه شربت بخوره من بجای شربت قرص سفکسیم دادم آیا مدرنیست ممنونم راهنمایی بفرمایید
- تب کودک همراه سرفه
سلام آقای دکتر دخترم ۳سالشه وزش ۱۴ کیلو ۶ روز هست که تب همراه با سرفه داره روز چهارم تب اصلا نکرد ولی روز پنجم بازم تب کردو همراه با درد گوش الان دارم کوآموکسی کلاو هر ۸ ساعت ۵ سی سی میخوره شربت پلارژن کیدز هر ۸ ساعت ۳ سی سی نئوتادین هم شب ها ۲/۵ سی سی الان به مدت پنج روز هست که داره این داروهارو میخوره سرفه هاش بهتر شده ولی بازم تب میکنه تا ۳۸/۵ نمیدونم چیکار کنم خیلی نگرانم
- علت کشش بدن و پای کودک سکو نیم ساله چیست
سلام خسته نباشید..دخترم میخوابه رو شکم خودشو جمع میکنه و پاهای خود را کشش میده .یکم زور میده به خودش عرق میکنه کمی ...آیا مشکل خاصی دارد.
- سرماخوردگی
سلام . نوزادم از موقع تولد سرما خورده و بینی هاش گرفته و خس خس میکنه و نمیتونه شیر بخوره هرکاری میکنیم خوب نمیشه قطره آب نمک میریزیم و با پوآر میگیریم . بخور اب سرد هم مدام بالا سرش هست . دمای اتاق هم معمولا 24 تا 27 درجه هستش شربت آموکسی سیلین میشه بهش بدیم الان 18 روزشه ؟؟؟

