Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیر
سلام آقای دکتر دختر بیست روزه ای دارم همش به خودش می پیچد و زور میزند شیر درست نمی خورد دیشب هم خلط بالا آورد خواهشا بگید چکار کنم
- شیاف
سلام آقای دکتر بچم 20 ماهشه تب کرد دکتر گفت تایلوفن هر 4ساعت 6 سی سی استفاده کنه اگه تبش زیاد بود همزمان شیاف هم استفاده کنه میخوام بپرسم بنطرتون استفاده هنزمان مشکلی نداره؟
- درمان هموروئید
سلام وقت بخیر .عذر میخوام من دخترم حدود ۱۱ ماهشه و امرورز که پوشکش رو عوض کردم متوجه گوشت اضافه کنار مقعدش شدم.البته با توجه به اینکه غذا میخوره گاهی حالت یبوست هم داره .امکانش هست راهنمایی بفرمایید؟ ممنونم
- سلام ببخشید جوانه گندم رو برای کودک هفت ماهه روزی چندبار بدم
- شربت آزیترومایسین
سلام وقتتون بخیر. خواهشا راهنماییم کنید. پسرم 7سالشه تقریبا 2ماهه بخاطر الرژی سرفه و کمی خس خس داره، دکتر بردم کلی داروی الرژی و اموکسی کلاو داده، مص ف کرده ولی خوب نشده 2هفته ازمصرف این داروها گذشته میتونم ازیترومایسین 200بدم؟چندسی سی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
- دخترم با درد سینه در سمت راست مواجع شده میخواستم بفهمم
- سفکسیم ۱۰۰
سلام آقای دکتر دخترم تو پنج ساله وزنش تقریبا ۱۸ خاستم بدونم سفکسیم ۱۰۰ چه مقدار باید بدم
- اگزما
سلام ببخشید من ازتون پرسیدم که دخترم سه سالشه گردنش خیلی خیلی دونه میزنه و خارش شدید ککه زخم شده از بیس خارونده وپوست گردنش ضخیم شده شما گفتین کرم اتوپیکس ایروکس بزنید میخاستم بپرسم کدوم مارک مرطوب کنندا یا اوره یا مدلای دیگش ممنون
- مقدار دوز مصرفی آزیترومایسین ۲۰۰
پسرم دوسالشه و سرما خورده دکتر براش آزیترمایسین ۲۰۰ تجویز کردن هر ۱۲ساعت دو و نیم سی سی وزن پسرم ۱۴/۵ کیلو میخواستم ببینم اوکی؟ اخه آزیترو مایسین روزی یکبار معمولا تجویز میشه
- بی قراری
دختر شش ماهه و بیست روزه ای دارم الان یه روز است خیلی کم خواب شده و تو خواب هم همش گریه میکند واقعا مستاصلم باید چکار کنم
- خرخر گلو
سلام خسته نباشید دختر من۲سالشه دوسه شبی هس ی دفعه نصف شب تو خاب حالت اینکه خلط داشته باشه پشت گلوش از خاب میپره و میترسه و گریه میکنه واینکه سرما خورده و بیماری خاصی هم نداره فقطانگشت شصتشو میخوره میخلستم بدونم چیز خاصیه؟ممکنه از شصتش باشه
- قطره آهن
سلام دکتر .دختر من ۲۲ ماهشه قطره آهن لیپوزفر رو روزی چند سی سی بخوره؟ و تاکی باید قطره مولتی و آهن بخوره؟
- قرص ملاتونین برای کودک ۳ ساله
با سلام پسر من سه سالش هست و کلا شب ها رو بیخواب هست یه طور نرمال گاهی تا صبح هم بیدار میمونه و بازی میکنه و روز میخوابه به هیچ دارویی برای خواب هم جواب نداد فقط پزشک براش قرص ملاتونین نوشت با این بهتر میخوابه خواستم بدونم این قرص ضرر نداره ؟ روی مغز یا رشد یا ... کودکم اثر بدی نداره؟ چقدر مجاز هستم بهش از این قرص بدم؟ نصفی بهش میدم الان در ضمن من هر شب بهش قرصه رو نمیدم و گاهی که دیگه واقعا خوابش به هم میریزه بهش میدم ممنون ازتون
- شیر خشک بلاگ ای ار
پسرم یک ماهه هست رفلاکس معده داره دکتر بهش شیر خشک ببلاگ ای ار پیشنهاد کرد ..با خوردن این شیر خشک دیگه شیر بالا نمیاره اما در روز ۶ بار شکمش کار میکنه این نشانه اسهال هست؟باید شیر خشکش رو عوض کنم؟
- شربت
دکترپسرم تب داره وکمی اسهال دکترعمومی براش شربت زینک سولفات تجویزکرده شربت زینک سولفاتوبدم قطره مولتی ویتامین وآهنوادامه بدم یانه؟ممنون ازراهنماییتون
- گوش درد بچه ده ماهه
سلام آقای دکتر امروز دخترموبردم دکترفقط چرک خشک نوشت چون کمی تب داشت الان که دیدم کنار های گوشش چرک زرد اومده بیرون آبکی هست و خیلی دردش میکنه چیکار کنم
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر دخترم ۵ سالشه امسال مهد بردمش ولی از وقتی رفته همش آبریزش بینی و سرفه داره دکترم میبرمش یه مدت خوب میشه دوبار ه شروع میکنه چی میتونم بهش بدم که کمتر مریض بشه ممنون میشم جواب بدین
- کم وزنی
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت آقای دکتر ببخشید آقای دکتر من قبلا هم مزاحم وقت شریفشان شدم ( یه دختر چهار ماه و نیمه دارم وزن 5کیلو و نیم هس شیر خشک نان هم میخوره مولتی و زینک هم بهش میدم وزنش دوماهه چندان تغییری نکرده در حد300 گرم آزمایش ادرار هم خوب بوده خدارو شکر مشکلی نداشت خواستم محبت کنید راهنمایی کنید که چرا وزنش کمه ممنون میشم ) سپاس از شما
- شیرخشک
سلام..پسر من ۳ ماهشه و وزنش ۶ کیلو هست و شیرخشک ببلاک ای آر رو بهش میدم ..این شیرخشک خیلی غلیظه ..میتونم پیمانه ی کمتری استفاده کنم که رقیق باشه یا نه طبق دستورات روی شیرخشک عمل کنم؟؟ممنون
- آزمایش کف پا لب مرز
سلام خسته نباشید ، آزمایش غربالگری کف پا رو در یه سه روزگی انجام دادیم ، بعد گفتن اگه جوابش خوب بود که هیچی ، ولی اگه مشکل داشت باهامون تماس میگیرن حالا امروز از آزمایشگاه تماس گرفتن میگن ازمایش پسرم لب مرزه فردا دوباره باید آزمایش بده... حالا میخام ببینم زردی داشتن پسرم اینکه آزمایشش مشکل دار شده ربطی داره یا نه ؟ ممنون از پاسخگویی تون 🌹

