Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کمبود وزن و قد پسر ۴ساله
سلام آقای دکتر.پسرم ۴سالشه قد ۹۸وزن ۱۵.خیلی ریزس.پیش هردکتری هم رفتیم گفتن مشکلی نداره ولی پیش همسناش واقعا ریزه اس.اشتهاش خوبه ولی تکرر مدفوع داره.روزی ۳یا۴بار.کم خونی داره که بهش آهن میدم.راسیپ و لیکو آپ هم میدم برتی رشد و وزن گیرس
- مقدار مصرف آموکسی سلین
سلام پسرم ۳سال و ۷ماه تقریبا ۱۸کیلو وزن شربت آموکسی سلین ۲۵۰چقدر بدم هر چند ساعت؟
- مولتی
با سلام قطره مولتی ویتامین روزی چند قطره بچه ۵ ماهه باید بخوره؟
- خواب
سلام واحترام.پسرم یک سال و هشت ماهش شبا درست نمیخوابه.شدیدا هم خواب سبکی داره..۱۲یا گاهی ۱۱شب میخوابه ساعت دوبیدارمیشه یکم شیرمیخوره بعدتا صبح همینطوری تیکه تیکه هی میخوابه بیدارمیشه صبح خواب سنگین میکنه تا ظهر دلیلش چیه؟..گفتن شربت استامینوفن یا سیموسد بدم شبا ضررنداره؟
- بغلی شدن نوزاد
چند روزی است برای خواباندن نوزادم مادرم او را بغل میکند تا به خواب رود، در غیابش من و پدرش هرکاری میکنیم نمیخوابد و فقط گریه های بی وقفه میکند، ممکن است به بغل مادرم عادت کرده که در بغل ما نمیخوابد؟ راهکار چیست؟
- اسهال و استفراغ
سلام آقای دکتر پسرم هفت ماهشه واسهال واستفراغ داره از وقتی دنیا اومده زیاد مدفوع میکنه تا دوماه شیر خودمو خورد ولی چون رفلاکس داشت دیگه سینمو نگرفت و شیر خشک نان میدم چند بار به خاطر اسهال واستفراغ بردم دکتر قطره پدی لاکت وزینک دادن ولی فرقی نکرده به نظرم پسرم به پروتئین گاوی حساسیت داره و وزن گیری هم خوب نیس در حالی که با وزن بالا متولد شد میتونم شیر خشک اپتامیل پوتی جونیور برایش بگیرم در ضمن دوماه تلاش میکنم بهش غذا بدم نمیخوره هرکاری کردم نخورد کلا کم اشتهاست برای وزن گیری هم راهنمایی کنید وزن تولد 3900وزن هفت ماهشه 8300
- نوزاد ۲۰ ماهه
علت چسبندگی واژن نوزاد بیست ماهه چیست؟ طریقه شستن باید سطحی باشد یا عمقی تا چسبندگی برطرف شود؟
- سرفه
سلام آقای دکتر دخترم یکساله تمام کرده سه روزه سرماخورده آبریزش بینی وسرفه وکیپ شدن بینی داشت دکتر. پلارژین نعوتادین نوشته ولی همچنان سرفه داره ترشحات بینی میره گلوش سرفه میکنه ممنون میشم چی بدم سرفه قطع بشه
- غذای کمکی
سلام ،میتونم به نوزادی ک وارد 7 ماه شده اب عدس با سیب زمینی پخته بدم ؟؟؟ مرسی
- نخوردن شیر نوزاد5ماهه
سلام باتشکر ازشما نوزادمن ازاول شیرخشکی بوده اول بیومیل دادم دیگه نخورد اپتامیل دادم اونم نخورد ببلاک میدادم که سه روزه اصلا نمیخوره شکمشم کار نمیکنه بگید چیکار کنم وچه شیر خشکی بدم ایا لازمه شربت زینک سولفات بدم؟
- علت گریه کودک ۹ ماهه در خواب حدود ۶ ماه هست که هر نصفه شب در خواب گریه میکند
- حساسیت
سلام دخترم بعد از مصرف شربت سفکسیم سرفه داره که اذیتش میکنه الان ۵ روزه که هر ۱۲ ساعت ۵ سی سی بهش از شربت دادم میتونم مصرف رو قطع کنم
- دهن
سلام اقای دکتر دخترم پنج ماهشه زبونش با لباش از داخل قرمز شده از چی میتونه باشه جای نگرانی داره چی بدم خوب بشه
- کرم مگاکورت
سلام نوزادی یک ماه دارم دکتربراش پادمگاکورت داده ضررنداره
- کبودی کف پا نوزاد
سلام اقای دکتر وقتتون بخیر و نیکی باشه پسرم یک ماهه به دنیا اومد وقتی بغل میگیرم پاهاش آویزان می مونه کبود میشه یا به حالت خوابیده بغلش میکنم کبود میشه تا میزارم زمین خوب میشه
- چشم
- ادرار
سلام آقای دکترخسته نباسید.دخترم 19ماهشه وزن11کیلوهستش.صبح که ازخواب بیدارشدگریه میکرد..زیرشکمش دردمیکردنتونست ادرارکنه کمی بغلش کردیم بعدازچنددقیقه کم کم ادرارکرده میخواستم بدونم مشکلی داره .ممنونم
- دفعات مدفوع نوزاد 4 ماهه
سلام ،پسرم 4 ماه 19 روزشه؛سه روزه اجابت مزاج نداشته؛یک ماهی میشد که یه روز درمیان بود،وزن تولدش 2900 بود؛الان 8 کیلو فقط تغذیه اش با شیر مادر؛ممنون میشم راهنمایی کنید ؛درضمن دوشبه بیقراری میکنه هر نیم ساعت یه بار با گریه بیدار میشه...
- تکرر مدفوع خلطی
- الرژی
تغذیه مادر در نوزاد که الرژی به پروتینگاوی دارند چگونه است تا کی باید رعایت شود

