Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مطب
سلام آقای دکتر امروز مطب تشریف دارین واسه ویزیت بیایم؟ ساعت کاری مطب از چه ساعتیه چون تماس میگیرم کسی جواب نمیده
- حرکت دست و پا در خواب
با سلام جناب اقای دکتر
پسر 10 سال دارم که در خواب شبها دست و پاهایش زیاد حرکت میدهد. بی زحمت من را راهنمایی کنید.
- فرني
باسلام دخترم تازه وارد ٥ماهگي شده وزن تولد٤٢٠٠ وزن الان ٨٧٠٠ يك هفته ميشه فرني برنج درست ميكنم ميخوره چه چيزي ميتونم قاطي فرني كنم كه بخوره و خوشمزه بشه دخترم هم رفلاكس داره هم الرژي فرني خرما ميتونم درست كنم بخوره؟آرد برنج رو با خرما آسياب كنم؟
- نوزادیکماهم خیلی گریه میکنه مخصوصاشبهااینقدرگریه میکنه ازحال میره
- وابستگی شدید کودک به والدین
در مهدکودک ما بیشتر کودکان به تنهایی سر کلاس حاضر نمی شوند و حتما یکی از والدین می بایست همراه آنان حضور داشته باشند. از آنجه که جدا کردن کردن کودک از پدر و مادرش منجر به نوعی استرس یا عصبانیت میشود و خشم و گریه آن کودک را به دنبال دارد و هیچگونه کنترلی نیست... راه حل پیشنهادی شما برای بهبود وضعیت فوق چیست؟ چگونه خشم و عصبانیت کودک را در کمترین زمان ممکن کنترل و برطرف کنیم؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمائید...
- سلام دخترم ۱۴ماهشه سرفه های خلطی داره،انگشت داخل گوشش میکنه
امروز دخترم یهو افتاد ب سرفه خلطی ،انگشت داخل گوشش میکنه،بیقراره توخواب،سرفه میکنه ک اوق میزنه
- سرفه نوزاد۲۵ روزه
سلام وقت بخیر نوزاد۲۵ روزه ازدیشب چندبار سرفه داشته سرفه هاش خلطی شیرش روهم بالا آورده میشه راهنمایی کنین ممنون میشم
- اسم الرژی زا
سلام من بچه ام یه ساله...اس بردمش دکتر دیروزبش سوسپانسیون آسما وت مکمل تغذیه ای...داد میگم بم نگفت تاکی بش بدم? بعد اگه این شربتو بدم مولتی ویتامین هم بدم یاندم?
- زردی کف دست
با سلام خسته نباشید .دختر پنج ساله نیمی دارم که الان حدود ی هفته است کف دستش زرد شده هیچ چیز قابل ملاحظه ای که بگم بیشتر خورده نخورده و هیچ جای دیگه از بدنش هم زرد نیست البته صورتش کمی زرد شده ولی به شدن دستش نیست آیا ممکنه آز آهن باشه؟برا رفعش باید چه کار کنم ؟دخترم کاملا سرحاله و اشتها و خواب کافی داره.
- برنامه غذایی در شیردهی
- لرزیدن نوزاد
با سلام نوزاد ۶ ماهه ای دارم که از ۳ ماهگی گاهی اوقات هنگام خوابیدن شروع به لرزیدن چند ثانیه میکنه و بعد آروم میشه. در هنگام بیداری اصلا این حالت رو نداره ممنون میشم علت رو بفرمایید.
- ببخشید آقای دکتر پسر من یک مدتیه تب میکنه همراه با تب ایهام زرد اابکی همراه با بلغمی میشه
- درمورد پلاکت خون
سلام خسته نباشید پسر من ۶ساله است لوزه سوم داره هی سرما میخوره تازگی آزمایش خون داده پلاکت خونش ۵۴۱است دلیلش چیه ۹۰ تا پلاکت پیشتره
- ناخن
سلام من به جواب سوالاتم نرسیدم.واصلا به وضوح جوابی ندادین.اینهه سوال کرد.واقعا اینجا دکتری هست؟
- سرفه خلط دار پسرمن خروسک شدبعدامپول دگزازدن الان سرفه خلط داره میکند
- اشتها
سلام. دختر ۹ ماهه من با وزن ۸۸۰۰ مدت دو هفته است اعتصاب غذا کرده و جز شیر هیچ چیز نمیخورد.فقط و فقط شیر مادر میخورد. ۲۴ ساعت تب ۳۹ درجه داشت که با استا پایین آمد. و هیچ علامت دیگری جز تب نداشت. اولین دندان او نیز یک هفته اس نمایان شده. بدلیل رفلاکس آلرژیک از نوزادی رانیتیدین مصرف میکند. آیا غذا نخوردن او نگران کننده است؟
- مقدار مصرف کیدی لاکت
پودر کیدی لاکت برا نوزاد نه ماه میشه تو آب غاتی کرد ب چ مقدار آب باشد !؟یا میشه تو پوره موز ریخت ؟
- س واکسن دوماهگی دخترموبیست روزه زدم ولی پاش باد داره بهداشتم بردم ولی میگن چیزی نیس من همچنان نگرانم لطفا لطفا اگر دارویی شربتی پمادی میدونین بهم بگید استفاده کنم خوب بشه واکسن چهارماهگیشم نزدیکه میترسم خدای نکرده مشکل بشه
- وزن کودک
سلامبچه 11 مناهه دارم قدش 76 سانته وزنش 9.5 کیلو هستش دکترش چندروز پیش گفت خوبه ولی یخورده میتونه بهتر باشه میخواستم بپرسم ایا مولتی ویتامین یا عذای خاصی باید بخوره یااصلا وزنش مناسبه؟
- عوض کردن شیرخشک
به مدت یه هفته شیرخشک بیومیل arروبابیومیل پلاس عوض کردم الان میشه دوباره ازشیرخشکarاستفاده کنم ممنون ازشما

