Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام
ببخشید آقای دکتر پسرم ۴۰ روزشه نفخ شدید داره بیشتر قطره ها وشربت های خانواده میکسچر وکولیک رو امتحان کردیم جواب نداد چ راهی پیشنهاد می کنید؟
- قرص جوشان
باسلام ، قرص جوشان سیستئین ۶۰۰ را برای بچه ی ۹ ساله میتوان داد چون دکتر براش نوشته بخاطر سرفه هاش که خشکه ، میترسم بهش بدم چون دکتر از این دارو برای خودم نوشته بود گفتم شاید ۶۰۰ روزی دوبار زیاد هست لطفا شما بفرمایید.
- جواب آزمایش
پسرم ٨ماهشه،تو آزمایشش لنفوسیتشو زده75%,,نتروفیل رو زده20%,HGB11.9 HCT35.2 MCV79.8 هست کلسیمش هم11میخواستم ببینم مشکل خاصی نداره؟
- مدفوع نوزاد
سلام آقای دکتر آیا مدفوع مخاطی نوزاد به مدت یک هفته نگران کننده است
- غده لنفاوی
سلام عرض ادب خترم 8ساله دارم که نزدیک چهار سال هست غده لنفاوی دو طرف گلوش متورمه آزمایش و سونو بردم که چیز خاصی نشون نداده ولی خیلی نگرانم الان نظر شما خواستم دونم
- کولیک و نوع شیرخشک
سلام آقای دکتر مامان آرتام مقدم هستم مرسی از پاسخگویی سریعتون.گفتین شیرخشک آپتامیل رو امتحان کنم برای پسرم اما نمیدونم چه نوعشو بگیرم برای کولیک و دلپیچه خوب باشه؟
- لرزيدن نوزاد
سلام دختر من شش ماهش امروز يك بار در خواب باي چند ثانيه پاش لرزيد شب هم وقتي ازخواب بيدار شد كل بدنش يكم لرزيد خيلي نگرانم ميشه راهنمايي كنيد
- سرفه الرژیک
سلام پسرم ۸ سالشه الرژی داره چند روزه سرفه هاش زیاد شده اسپری قرص هم مصرف میکنه ولی سرفه هاش زیاده مخصوصا شبها باید چکار کنم ؟؟ و چرا اینطور میشه ؟؟
- لاغری کودک
سلام دختر ۳ ساله دارم قد۹۱ وزن ۱۰ کیلو افزایش وزن نداره آزمایش کامل داده هیچ مشکلی نداشته است ولی هرروز که معده کودک کار نکند غذا نمی خورد اشتها خیلی زیادی هم ندارد فعالیت کامل عادی چه بکنیم با این کودک
- حمام بعداز واکسن
سلام من امروز دخترم و واکسن یکسالگیشو زدم میتونم امروز ببرمش حمام؟
- ایا اسپری بینی نورمونیکس واس نوزاد۴ماهه ضررداره؟
- اهن
با سلام و عرض ادب کودک من در چکاب یکسالگی از نظر اهن و تیروئید و ویتامین دی و... نرمال بود و چون قطره اهن نمیخورد من هرروز داخل غذاهاش عدس و ماش و لوبیا میریزم آیا همین حبوبات موجب شده که کمخونی نداشته باشه با توجه به اینکه قطره اهن نمیخورد؟
- غذا نخوردن نوزاد۷ماهه
سلام آقای دکتر من دخترم ازپایان چهارماهگی غذای کمکی شروع کردم ولی به هیچ عنوان دوست نداره فقط به زوربهش غذامیدم وزنش کمه وزن گیرییش کمه لطفاراهنمایی کنین چیکارکنم؟
- نحوه مصرف شربت پیروی ساید برای کودک سه ساله
زرپنز
- یوبوست
یبوست نوزاد دو ماهه
- ملاج
سلام دکتر وقتتون بخیر پسرم یک سالشه ملاج بالای سرش هنوز یه کم نرمه و گاهی نبض داره به نظر شما ایراد نداره؟ تا چند ماهگی کاملا سفت میشه؟ ممنون از راهنمایبتون
- علت بزرگت تر شدن یکی ازسینه ی دخترم
سلام دختر من یه سالو هشت ماهشه دوهفته پیش متوجه شدم یکی از سینهاش از اون یکی بزرگتر شده بردم دکتر غددو سونوگرافی کرد گفت سونوش مشکلی نداره بنظرتون درس میشه علتش چیه خیلی نگرانم؟!
- پسر ۱۰ ماهه از شب تا صبح تو خواب غلت میزنه و ناآرومعلتش چی میتونه باشه؟
حدود دو ماهی هست ک پسرم تو خواب غلت میزنه و ناآروم چن بار هم دکتر بردم هر کدوم ی تشخیص دادن سونو شکم و ریفلاکس هم گرفتن مشکلی نداره خواهش میکنم کمکم کنید
- سوزش پای نوزاد
سلام وقت بخیر چند روزه پای دخترم از پاژن تا نقد سوخته و ماتهب شده چندبار دکتر برود ک پمادهای مختلف زدم ولی خوب نشد لطفا شما بگین چیکار کنم
- سلام دکتر برای اسهال دختر ۴۳روزم آزیترومایسین نوشته بدمش؟اخه آزیترومایسین مال اسهال مگ نیست

