Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- چشم
دخترم ٣ماه اش هست. چشماش ازكنارش چرك زرد رقيق مياد بيرون. صبح هم كاملا بسته شد. و انتهاي نفس كشيدنش يكدفعه خس خس بلند ميكنه.
- سینه نوزاد ۶ماه
رفتیم عکس گرفتن از سینه نوزاد گفتن عفونت داره کم براش انتی بیوتیک نوشتن برای ۱۰ روز انجام دادیم ولی گاهی از اوقات خس خس داره
- بی قراری نوزاد ۷ماهه
سلام وقت بخیر . پسر ۷ماهه ای دارم که الان حدود ۳ماه هست دائم بی قراری میکنه و غر میزنه. دائم باید یا بغلش کنیم یا باهاش حرف بزنیم و سرگرمش کنیم تا غر نزنه به طوریکه حتی ۵دقیقه هم نمیشه بذاریمش روی زمین.اوایل خیلی آروم بود و اصلا بی قراری نداشت .دلیل این بی قراری چی میتونه باشه
- اکو قلب نوزاد
سلام دکتر نوزاد وقتی شیر می خورد حالت خفگی به دست می زند ولی وقتی قطره بیتی سیم کراید داخل بینی بگذاریم به مدت 6 ساعت یا بیشتر خوب می شود ولی دوباره از قطره استفاده می کنیم وقتی خفگی بهش دست می زند عرق یا آبی نمی شود نیاز به اکو درمانی هم دارد؟
- سلام اقای دکتر پسر ۳ ماهه دارم ۶روزه سرفه میکنه سرفش کمه ولی دوروزه حس میکنم خس خس داره سینش دکتر براس شربت ازیترومایسین وق
یه پسر۳ماه دارم ۶ روزه سرفه میکنه سرفش کمه ولی دو روزه کمی سینش خس خس داره دکتر براش شربت ازیترومایسین وسالبوتامول با اسپره سالبوتامول وروز یک چهارم قرص نیزوپرد۵.نوشت ولی خوب نشده چکارکنم
- یبوست نوزاد دوماهه
سلام جناب دکتر عزیز،پسر من دوماهه است،و الان یک ماهه هر چهار پنج روز یکبار مدفوع داره،و شیر خودمو میخوره،تو این بازه یک ماهه رفتیم شمال،و اونجا روزی پنج شیش بار دسشویی میکرد،از روزی که برگشتیم شهرمون باز هر پنج روز یکبار مدفوع داره،ایا جای نگرانی است؟
- میزان دوز مصرفی شربت آزیترومایسین
سلام بچه ام ۹ ماهش ۹ کیلو دکتر آزیترومایسین ۲۰۰ تجویز کرده میخواستم دوزشوبدونم
- عفونت ادرار
سلام آقاي دكتر براي اينكه دخترم هيچوقت عفونت ادرار نداشته باشه چه كاري لازمه انجام داد آيا عوض كردن پوشك بعداز هر ادرارش مانع ميشه حساس شدم روزي ٧ دفعه پوشكش رو عوض ميكنم
- جوش
جوش زیر چانه
- پوسته های سر نوزاد
سر نوزاد چهار رو نیم ماه م پوستهای سفیدی داره که وقتی میربزه چند تار مو هم میریزه میخواستم بیینم ریختن مو و وجود این پوسته ها در این سن طبیعی؟؟
- زردی نوزاد
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر! نوزادم تو پنج روزگی، زردیش 11.3 بود و بعد از 24 ساعت فتوتراپی، تو هفت روزگی به 8.3 رسید. وزن بدو تولدش هم 2 کیلو و 860 گرمه. میزان دقیق و نحوه مصرف قطره بیلیناستر رو امکان داره بفرمایید؟ ممنون!
- کاهش اشتها
سلام دخترم شش ماهشه مدتیه به شیرخشک کم اشتها شده خیلی کم شیرمیخوره هردوساعت 60 میل میخوره نمیدونم چرا
- درد گوش
سلام خسته نباشید بچه من سه ماهشه اینقدر گوش سمت راستشو میکشه که از خواب بیدار میشه
- تاکی پنه گذرای نوزادی
سلام علیکم ببخشید سوالی از خدمتتان داشتم.
بنده به دلیل فشار خون بالا سزارین اورژانسی شدم.
در هفته ۳۸
وزن بچه هم بالا بود.البته دیابت نداشتم.
حدود ۴۴۰۰ بود.
موقع دنیا آمدن تنفسش تند بود. حدود ۷۴ در دقیقه
که یک روز در کلاهک اکسیژن بود.
عکس ریه ازش گرفتند و آزمایشات خون و..
گفتند الحمدلله مشکلی ندارد.
و بعد از دو روز تحت نظر بودن تنفسش و اکسیژنش و..نرمال شد و مرخص کردند.
بیمارستان به ما گفتن اسم بیماریش تاکی پنه گذرای نوزادی یا ttn بوده.
الان دوماهشه الحمدلله هیچ مشکلی تا الان نداشته.
سوالم از شما اینه ممکنه خدای نکرده در آینده مشکل تنفسی باز پیدا کنه؟
یا بعد سرماخوردگی هاش خدا نکرده نفسش تنگ بشه
خیلی نگرانیم
که این مسیله بعدها هم تکرار بشه
میشه لطفاً راهنمایی مون کنین - نوزادان
سلام.خسته نباشید.پسرم چهارماه و ۱۶ روزشه.تا یک ماه پیش من از کریر زیاد استفاده میکردم براش.در طول روز فقط.فقطم با کریر اروم میشد.الان شنیدم که میگن ممکنه به کمرش فشار بیاد و کج بشه و یا مشکلات دیگه.نگران شدم.درسته این حرف؟مصره برا بچه کریر؟
- شیرخشک بیومیل
سلام آیا شیرخشک چربتر باعث وزنگیری بهتر و بیشتر نوزاد میشه؟؟مثلا ایزومیل چرب نیست ولی بیومیل سوی خیلی چربه
- سرفه
سلام نوزاد ۶ ماهه دو سه روزه با علایم ابریزش بینی و سرفه خشک و حالت قوس در بدن براش شربت پدیزان نوشتن و قطره اسپری کلریدسدیم ایا شربت خوبه بهش بدیم یا دارو باید عوض شه؟؟ چون شنیدم نوزاد نباید شربت بخوره و همچنین نوزاد فاویسم هم داره تشکر از شما
- واکسن چهارماهگی
سلام دخترم واکسن چهارماهگی داره الان بیست روزی میشه که بخاطر رفلاکس دکتر بهش امپرازول ۱۰ داده روزی دوبارمیخواستم ببینم با واکسن تداخل نداشته باشه؟ایا بعد از واکسن قرص را ادامه بدهم؟
- ریفلاکس
سلام دکترپسرم ۶ماهشه وریفلاکس داره چه قطره آهنی بهش بدم که واسه ریغلاکسش بدترنشه ممنون
- سرفه نوزاد
سلام نوزاد 14 روزه که چندروزی موقع عطسه آبریزش داره ولی چندروز بعدش سرفه هم میکنه، برای سرفه داروی خاصی هست؟

