Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مقدار مصرف دارو سیفیسکیم برای کودکان ۵ ساله با وزن ۲۵ کیلو ۱۰۰
- غش
کودک 15 ماهه من تا الان دو باره بخاطر درد اول گریه میکنه بعد حالت غش .چشاش بسته میشن و با جیغ خودم بازشون میکنه چند ثانیه است امروز بخاطر اینکه خواهرش دستشو پیچ داد از حال رفت
- کم اشتهایی
سلام کودکم ۶سال ونیمه قدش ۱۲۲ وزن ۱۸ کیلو لاعر اندامه میخواد بره مدرسه یه شربت خوبی میخوام تجویز کنید هم برا تقویت سیستم ایمنی بدنش هم اشتها تشکر
- ویتامین دی ۳
با عرض سلام و وقت بخیر و با عرض پوزش از ایجاد مزاحمت میخواستم بدونم برای کودکی که تاره پنج ماهش تموم شده و بعلت زندگی آپارتمان نشینی از نور خورشید محرم هست آمپول ویتامین دی میشه تزریق کرد؟؟
- عفونت گوش کودک
سلام و عرض ادب . ببخشید پسر من چهار و سال و نیمه است . در سه ماه گذشته دو بار درگیر عفونت گوش شده و متخصص اطفال فارمنتین ۴۵۷ براش تجویز کردن و بعد از اتمام دارو دکتر معاینه کردند و گفتند که عفونت رفع شده اما حالا بعداز بیست روز دوباره پسرم تب کرده و گوش درد داره و اینبار دکتر سفکسیم ۱۰۰ براش تجویز کردن ممنون میشم راهنماییم کنید و اینکه بفرمایید عفونت گوشت به تکرار در فاصله زمانی ۳ ماه غیر عادیه؟
- دخترم تبداره عفونت دکتر شربت آزیترومایستن
حال ننیدونم باید تا شماره بهش بدم ویک 17ماهش
- جیغ نوزاد دو ماهه در خواب
- خوردن هسته ی گیلاس
من ۵۶سالمه و کلی گیلاس رو با هسته خوردم و و معده ام هم درد می کنه خیلی هم نگرانم
- ابتلا به ،evb. در کودکان خطرناک است؟
من دخترم سه سالشه و یک ماه پیش به evb مبتلا شد البته مهد کودک هم جدیدا میره از اون موقع خوب شد ولی اول عفونت ادراری و بعد عفونت گوش گرفت آیا این در اثر ویروس evb هست ،؟ آیا این ویروس باعث سرطان میشه؟
- سلام اگه کودک دوساله بیش از اندازه شربت کرمیچر بخورد چیکار کنیم
سلام اگه کودک دوساله بیش از اندازه شربت گرمیچر بودن باید چیکار کنیم
- التهاب گلو
سلام خسته نباشید دخترم ۲۳ ماهه معاینه شده گلوش خیلی التهاب داره چه دارویی بدم بهتر بشه ممنون؟؟ آیا چرک خشک کن نیازه؟؟
- تب کودک همراه سرفه
سلام پسرم تب داره الان خوبه شب یکمی زیاذ میشه چکار کنم
- یبوست وسرماخوردگی ویروس
سلام خسته نباشید..دخترمن کاملابی اشتهاست ازهمون ابتدا فقط برخی روزها فقط کمی غذامیخوره واکثرروزها کاملااشتهاصفر...ازمایشات نرمال ولی فقط حس میکنم علتش یبوست هست وقتی چندروزپشت هم مدفوع داره روزبعدبهترمیخوره ودیگری اینکه الان گلودرد گرفته وحالت کسلی وخس خس توگلو بایدچه دارویی بهش بدم ممنون
- کم خونی وکم وزنی پسر بچه ۸ ساله
کم خونی وکم وزنی پسر بچه ۸ ساله شربت نمی خوره. ایا میشه قرص داد؟
- در مورد عفونت چشم کودک
سلام ببخشید دخترم ۵سالشه چشمش عفونت کرده بود،دکتر قطره باکتری میاد وقطره تیرـآی(اشک مصنوعی)داده.قطره باکتی میاد هر۶ساعت بوده و اشک مصنوعی هر۴ساعت.یکبار من یادم رفت و قطره باکتی میاد را همون ۴ساعت بهش دادم،اشکال نداره؟
- قرص سفکسیم
سلام . قرص سفکسیم ۲۰۰ برای کودک هفت و نیم ساله با وزن ۴۸ کیلو روزی چند عدد داده شود ؟ با تشکر
- وجودکتون درازمایش ادرار
سلام پسر۴ساله ام تب ۳۹ونبم داشت و شروع سرماخوردگی بود ک درازمایش ادرارکتون+زده وپزشک گفت قند داره درصورتی ک دندون بچم چندهفته است عفونت کردا واصلا جیزای شیرین نمیخوره ممکن از تب بوده یا حتما ازمایش خون واسه دیابت انجام بده؟!
- ضربه به لب
سلام اقای دکتر وقت شما به خیر. پسرم سه سال دارد. تحت نظر شماست. دیشب موقع دویدن و بازی کردن لبش محکم به پایه ی مبل خورد و دچار پارگی شد و کمی خونریزی کرد . ورم کرده و خونمرده شده. بخاطر دردش نمیتونه غذا بخوره. دکتر داروخانه پماد ویتامین آد داد و گفت با پزشکش که جنابعالی میباشید مشورت کنیم تا شما یه پماد ترمیم کننده معرفی بفرمایید. الان تهران هستیم و نا دو روز دیگر برمیگردیم رشت. یک دنیا سپاس از شما
- سرفه
با سلام.دخترم ۶سالشه ویه مدتی بخاطرسرفه های زیادش دکتر اسپری فلوکسی تاید وسالبوتامول بهش دادن وچندماهه که قطع کزدن وگفتن هروقت سزماخوزد وسرقه کرد سالبوتامول بزن الان یه روزه خییلی کم تک تک سرفه میکنه اگر ازالان اسپری سالبوتامول بزنم میتونه ازسرفای زیادش جلوگیری کنه؟ممنون
- شربت تئوفیلین جی
سلام دکتر این شربتو برای کودک ۱۱ ماهه دادن هر ۸ساعت ۱ونیم سیسی خوبه؟ تاکی باید بدم؟؟

