Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اسهال پسر 9 ماهه
سلام
پسر 9 ماهه ام یک هفته اسهاله امروز دیدم که اسهال خونیه، بردمش دکتر سفیکسیم براش نوشت به محض اینکه بهش دادم استفراغ کرد.
لطفآ راهنمای کنید که چکار کنم. دلیلش چیه؟
- جوش صورت نوزاد
سلام دخترم ۲۰ روزشه چند روزی هستش ک صورتش جوش های ریز قرمز زده چیکار کنم از بین بره؟؟؟
- اسهال کفی نوزاد دوماهه
سلام آقای دکتر دخترم حدودا ۲۰ روز هسکه مدفوعش زرد و کفی هس چیکار کنم خوب بشه
- در گلو پریدن شیر
سلام آقای دکتر نوزادم از روز اول که بدنیا اومده انگار گلوش پر از آب و خلطه ووقتی شیر می خوره میپره تو گلوش وخفه میشه راه حلش چیه
- دوز مصرف دارو
آموکسی کلاو ۴۵۷ برای دختر ۹ ساله چقدر بدم
- خوردن دستمال کاغذی و مداد دختر ۷ ساله
سلام خسته نباشید امروز از مدرسه دخترم زنگ زدن گفتن دوستاش میگن دستمال کاغذی و مداد میخوره ازش پرسیدن چرا گفته دوست دارم معلمش گفته باید ببرمش دکتر پدر میگه نمیخواد😥خیلی نگران شدم چیکار باید کنم لطفا راهنماییم کنین
- سلام پسرم چهارده ماهشه سرماخورده الان چندساعته دونه های ریز رو صورت و شکمش زده خطرناکه
- بیهوشی دندان پزشکی
باسلام و احترام دخترم دوسالش هست و دکتر دندونپزشک میگه باید تحت بیهوشی دندوناشو درست کنه آیا کار درستی است ؟ و خطرناک نیست؟
- با سلام.کودک شش ساله ی من مدت زیادیه مبتلا به سردرد و پیشانی درد شده.به چشم پزشک هم مراجعه کردم ولی خدا رو شکر مشکلی نداشت.پزشک اطفال هم احتمال میگرن دادن.اما داروهایی که تجویز کردن ،تاثیری در بهبود دخترم نداشته.نگران حال دخترم هستم.میشه راهنماییم کنید؟
- خس خس سینه
سلام دکترجان خداقوت پسرم ۲۳ماه داره الان چند روزی هست گاهی سرفه میکنه سینش صدا میده ولی در تنفس مشکل ندارد تب نمیکنه گرفتگی بینی هم نداره بهش نئوتادین دادم خوب نشد چیکار کنم؟به نظرتون نیاز به چرک خشک کن دارد ؟
- واکسن شش ماهگی
سلام آقای دکتر وقت بخیر . سه روز هست واکسن شش ماهگی پسرم رو زدیم جای واکسن کمی قرمز شده و همچنین سفت هست علت چیست و چیکار باید بکنیم ؟ ممنون
- دخترم پاهاش رو میندازه روهم و زور میزنه
سلام چند روز پیش پیام دادم راجب دخترم سوال پرسیدم گفتم دخترم پاهاش رو میندازه رو هم و زور میزنه و عرق میکنه.امروزبردمش پیشش متخصص گفت ب این کار میگن خودارضایی اما دخترم ب بدنش دست نمیزنه چطور ممکنه
- غذا
سلام پسرم ۹ ماهشه هرروز توسوپش ازگوشت گوسفنداستفاده میکنم موردی داره
- شربت ازیترومایسین
سلام وقت بخیر پسرم چهارسالشه از امروز سرماخورده و سرفه و عطسه میکنه پلارژین و سیموسپان میدم . میخوام بدونم شربت ازیترومایسن یا اموکسی کلاو هم بدم؟
- اگزما
روی پوست شکم نوزاد۲ ماه م اندازه سکه قرمزه،گاهی هست گاهی نه،صورتش هم گاهی جوش داره گاهی نه،پماد زینک میشه استفاده کرد؟ رژیم چی بگیرم؟ممنون از شما
- مدفوع نوزاد چهارماهه
سلام خسته نباشید دخترم چهار ماهشه تا دوماهگی خوب بیرون روی داشت ولی بعد از دوماهگی بیرون رویاش در حد یک هفته تا ده روز شد تاالان که چهار ماهشه خواستم بدونم طبیعیه یا نه مشکلی هست
- عفونت گلو
گلودرد داره عفونت داره ته گلوش لکه های سفید دیده میشه غذا نمیخوره
- وزن کودکان
باسلام وزن دختر۴سال ونیم من ۱۳ونیم هستش وقدش ۱۰۶ یکسال هست وزنش زیادنشده برای افزایش وزن چه کارکنم وزن تولدشم ۲ونیم بوده البته خیلی هم پرتحرک هستش
- اسهال استفراغ
سلام اقایه دکتر خسته نباشین امیرعباس بستری شد الان از دوشنبه بستریم که پزشکش دکتر گل شکن هسش که دید امیرعباس استفراغ میزنه شیرنان که میخورد رو عوض کرد گذاشت ببلاک اما امیر اسهالش بسیار شل وابکی و استفراغشم اونقده که از دماغ میریزه نمیدونم چی باید بکنم بخدا خودم خسته شدم
- بالا اوردن
با سلام و خسته نباشید من دخترم ۲۰ ماهشه رفتیم مسافرت شیر که میخوره بعد یکمشو بالا میاره ممنونم میشه بگین دلیلش چیه و چه دارویی بهش بدم ؟؟و یوبوست هم گرفته چندروره شکمش کار نکرده

