Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیرخشک
سلام خسته نباشید ایا میشه دو نوع شیرخشک ب نوزادم بدم اپتامیل و نان
- اقای دکتر این شیر گیگوز از ببلاک سبک تره وزن دهیش چطوره خوبه
- سلام خسته نباشید پسرم ۲ سال و چهار ماه غذا پوره میخوره اصلان نمیجوه فقط قورت میده چکارکنم ممنون
- آبریزش بینی
سلام اقای دکتر بچه 9ماهه دارم امروز به ابریزش بینی افتاده حال جسمیش خوبه میشه بگید لطفا چه دارویی بهش بدم؟
- استخوان
سلام پسری ده ساله دارم خیلی لاغر که استخوان هاش همه مشخصه ۲۷ کیلو قد ۱۴۰ . یکی از دستاش زیر کتف استخوانی داره که اون یکی دستش نیست. اذیتش نمیکنه از بچگی هم بوده. خواستم بدونم باید عکس بگیرم تا مشخص بشه یا به خاطر لاغری زیادشه که اینطوری هستش؟
- قدواندازه یک دختر بچه سه سال تمام مینیموم چه قدر باید ،باشد
- تب و دل درد
سلام مجدد آقای دکتر. دخترم 3 سال و 4 ماهش هست. 13 کیلو. قدش هم 96 سانت. تبش از سه شنبه شب شروع شده. دیشب هم تب داشت. امروز صبح هم دوباره تب کرده بود. این دو روز تب همراه با دل درد بوده. آزمایش خونش عفونت نشون داده. داروهایی که دکتر درمانگاه بهش داده به این ترتیب هست: Pelargin Kids، گل گریپ، ایبوپروفن، پاراکید. قبلا سابقه عفونت ادراری داشته وقتی نوزاد بود و تحت نظر شما بوده. آذر ماه آزمایش کلی براش نوشته بودید که همه چیزش خوب بود. فقط ی مقدار آهن خونش زیاد بود که اهن رو قطع کردیم خوب شد. عفونت ادراری هم نداشت. ولی از اوایل بهمن هست که مهدکودک میره. سه شنیه که از مهد تعطیل شده این علائم رو داشت.
- اسپری
سلام آقای دکتر دخترم 6سالشه بردمش دکتر ریه بهش اسپری سروفلو 125داد با کتوتیفن آموکسی و اسپری بینی رستانکس بخاطره سرفه و گرفتگی بینی وریه اش آلرژی داره دخترم از مادرزادی دچاربیماری نارسایی آدرنال می باشد از قرص فلودروکورتیزن وفلودروکوتیزون استفاده میکنه تو بروشوراسپری سروفلو125نوشته امکان پتاسیم خون کم بشه یا تاثیربزاره تو غده فوق کلیوی آقای دکترکمکم کنید میتونم از اسپری استفاده نکنم با آموکسی وکتوتیفن جواب میده
- بالا آوردن نیستاسین
نوزاد پنج ماهم بعداز خوردن نیستاسین بالا میاره.چیکارکنم بالا نیاره؟؟ده قطره لپ راست وده قطره لپ چپ میریزم
- عفونت
سلام پسر۲۲ماهه من تب شدیدی داشته بردمش بستری کردم که گفتن عفونتش۱۳۰هست وبعد۱هفته شد۱۹ومامرخص شدیم.اومدیم خونه پسرم استفراغ داشت۱روزوفقط اب میخورد.روزبعدش دیدم مدفوع کشدار شده شبش هم دیدم اسهال میره وشکمش صدامیده.چیکارکنم😭
- تب کودک
سلام وقت بخیر اقای دکتر.پسرم ۵ سالشه از صبح تب داره دکترم بردم گفت هیچ عفونتی نداره احتمالا سرما خورده پس چرا تبش قطع ننیشه شربت دادم شیاف گذاشتم
- راه رفتن کودک
سلام دخترم ۱سالو خورده هست نه ۴ دستو پا میره نه سینه خیز فقط غلط میخوره و میشینه و دستشو به جایی نمیگیره وایسه آیا دخترم مشکل خاصی داره یا ویتامین دی و کلسیمش کم هست ؟؟؟
- قطره آهن
سلام ببخشید آقای دکتر قطره آهن سیدرال گوچه خوبه یا لیپوزورال واسه بچه ۷ ماهه که شیر خشک میخوره ؟
- کم اوردن تنفس در موقع گریه
پسر سه ماه و نیم ما دو بار از گریه شدید با حرص تنفسش در حد قطع شدن رفت و رنگش سفید شد را درمانش چیست؟ ممنونم
- کودک من شبا بیقراری میکنه مشکلش چیه ؟
- مولتی ویتامین
سلام اقای دکتر وقت شما به خیر و خوشی. آقای دکتر پسرم تحت نظر شماست و طبق توصیه شما قطره ی آدزوفر میخورد. چند روز پیش که رفتیم واکسن یک سالگی اش را بزنیم، اونجا بهمون قطره ی مولتی ویتامینی به نام ویتوکید دادن که ایرانی هست. و گفتند که این شامل همه ی ویتامین ها هست. آقای دکتر شما چه دستوری میفرمایید؟ آیا در کنار قطره ی آدزوفر، این قطره را هم بدهم؟ یا خیر نیازی نیست؟ متشکرم از اینکه در ایام تعطیلاتتون هم پاسخگوی مادران هستید. دعای خیر ما همیشه با شماست
- حساسیت فصلی
سلام آقای دکتر پسرم ۴ سالشه سرفه و آبریزش بینی داره ایا دستگاه بخور سرد برایشی خوبه استفاده کنم
- مدفوع
سلام اقای دکتر پسرم ۱۸ ماهشه همیسه روزی یکبار صبح ها مدفوع داشته الان چند روزی هست همین که غذا میدم بلافاصله مدفوع میکنه اسهال نیست غذای و وعده های هنیشگی هست چیزی تعییر ندادم چیکار کنم
- سینه
سلام دکتر، خسته نباشید.
پسر 15 ساله ای دارم که نوک سینه طرف راستش خیلی سفته انگاریه چیز گرد سفتیه ولی درد نداره در حالی که سینه سمت چپش اینجور نیست. تو رو خدا کمکم کنید. بنظرتون چیزی نیست؟ مشکلی نداره؟ خیلی میترسم. ممنون میشم. - رژیم غذایی
سلام وخسته نباشید عدم تحمل لاکتوز در نوزادان چه نوع رژیم غذایی رو میخاد برا بچه و مادر ؟

