Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مصرف سفیکسیم100
شربت سفیکسیم 100هر چند ساعت وچه مقدار برای بچه 5,ساله باید مصرف کرد
- غذانخوردن کودک یکسالو۵ماهه
سلام دکتر پسرم۱سالو۵ماهشه اشتهانداره ولاغیر چی بهش بدم بهتربشه ممنون ازراهنماییتون
- سرفه خشک
سلام آقای دکتر ،پسرم 3سال و شش ماهه هست سه روز پیش علایم سرماخوردگی داشت روز اول بیحالی و کمی آبریزش داشت بهش شربت سرماخوردگی کوریزان دادم الان آبریزش و یا تب نداره گرفتگی بینی داشت که اسپری بینی و بخور استفاده میکنم امروز دچار تک سرفه شده مخصوصا موقع خواب چه دستوری میفرمایید ممنونم
- تغییر رنگصورت
سلاموقتتون بخیر من بچم هفت ماهه بدنیااومو ونارس بود چندوقت تودستگاه بود الانمرخص شده اوردمخونه از صب رنگصورت ولباش سفید شده خاستمبدونمعلتش چیه جای نگرانی داره ایا یاخیر؟
- سرماخوردگی نوزاد
سلام وقتتون بخیر پسرم هفت ماهشه چند روز پیش دخترم بهش بستنی داده، الآن چتد روزه صداش گرفته، چکار باید انجام بدم؟
- حساسیت نوزاد
سلام آقای دکتر دوماه پسرم شیر اپتامیل پپتی میخوره علائم حساسیتش برطرف شده تا کی این شیرو باید ادامه بدم؟ طی دوماه فقط ۵۰۰ گرم اضافه کرده میشه به جاش شیر گلدن گات بدم؟ ممنونم
- طریقه مصرف آزیترومایسینو ۲۰۰ برای کودک ۳ساله باوزن ۲۳
طریقه مصرف ازیترو برای کودک ۳ساله با وزن ۱۴ کیلو
- دلیل تب 39درجه برای کودک
- عفونت
- پنیر
با سلام و عرض ادب میخواستم بدونم آیا درسته که نباید پنیر را به تنهایی به کودک بدهیم و حتما باید همراه با گردو باشد؟ باتشکر
- لوزن
سلام دخترم شش سالشه ولوزه های متورم داره وتقریبا هر سه ماه به مدت چهار تا پنج روزدچار تب ولرز شدید میشه میخاستم بدونم نیازه که لوزه هاشو عمل کنیم یا نه واینکه شربت آزیترومایسین ۲۰۰رو به چه میزان بهش بدم وزن دخترم ۱۶ کیلو هست با تشکر
- شیاف دیکلوفناک
با سلام و عرض ادب آیا شیاف دبکلوفتاک برای کودک چهارساله فاویسم مجاز است ؟ جهت مسکن بعد از عمل دررفتگی لگن
- استفراغ همراه سرماخوردگی
سلام من پسرم چهار ماه و نیم سن داره الان سرماخوردگی گرفته دکتر بردمش میگه سینه پهلو کرده الان عکس سینه هم ازش گرفتیم مشکلی نداشت ولی بازم سرفه شدید وخس خس سینه داره استفراغ هم داره تازه شیر هم نمیخوره لطفاً کمکم کنید نمیدونم چیکار کنم ؟
- دندان
سلام. آيا ممكن هست نوزاد ٣ ماه دندان در بياره؟ روي لثه دخترم يه نيش سفيد پيدا شده. ممنون
- سلام.وقت بخیر.اقای دکتر نوزاد پنج ماهه دارم فقط سرفه میکنه و ابریزش بینی داره.انگار راه گلوش بسته باشه اذیت هست .دکتر که بردم همون داروهای سرماخوردگی همیشگی رو تجویز کرد.اما تاثیری نداره.البته دو روز هست که دارم بهش میدم.اما سرفه های بچه قطع نمیشه .چکار باید بکنم؟ درضمن پسرسه ساله ای هم دارم که اونم فقط سرفه میزنه
- بچه 13روزه بندناف جداشده ولی ترشح دارد
- شیر نخوردن نوزاد در بیداری
سلام دخترم چهار ماهشه شیر خشک میخوره الان دو هفته تو بیداری شیر نمیخوره بیشتر با شیشه بازی میکنه میخواستم ببینم چیکار کنم ؟ اگه با قاشق یا قطره چکان شیر بدم بهش عادت میکنه؟
- نوزادسه ماهه یک ماه گذشته۴.۵وزنش بودکه خدمت دکترکرم بین برده بودم
- تکرر ادرار
سلام پسرم هفت سالشه.چند ماهی هست بصورت دوره ای تکرر ادرار داره آزمایش عفونت و سونوگرافی مشکل نداشت ولی اسید اوریک ادرارش دو برابر حد طبیعی بود.تکرر ادرارش در طول روزه و شبا تو خواب مشکلی نداره وجدیدا موقعه ادرار کردن زور میزنه.میشه بفرمایید مشکل چیه؟
- تب خفیف و آبریزش بینی خلطی
با سلام پسر من ۳ سال و نیمش هست چند روزی درگیر آبریزش بینی خلطی بودیم ولی با وجود مصرف سیتریزین خوب نشد حالا بعد از گذشت چند روز تب خفیف شروع شده به نظرتون چه شربتی و با چه دوز مصرفی بهش بدم وزنش هم ۱۶ کیلو هست

