Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- عدم وزن گیری نوزاد
سلام دخترم وزن گیری خوبی نداره الان دو ماهش هست خواستم ببینم اپتامیل پی دی اف خوب هست برای وزن گیری نان استفاده کردم اصلا تغییری نداشته وزنش؟؟؟؟
- کمکی
باسلام نوزاد دوقلو دارم که یک قل آن پنج کیلوونیم است شیر کم میخورد میخام من کمکی شروع کنم ریزه میزه است میشه راهنمایی کنید اول چجوری شروع کنم
- غذا ..
سلام خسته نباشید میخواستم بگم پسرم یازده ماهه هست میتونم بادام و گردو آسیاب شده رو با پوره میوه مثل موز یا سیب بهش بدم؟ چون با شیر گاو حساسیت داره نمیتونم با شیر بدم بهش .با تشکر .
- یبوست نوزاد
سلام اقای دکتر ،شیر ای ار نوزاد مصرف کرد یبوست گرفت،بعد گیگوز معمولی استفاده میکنیم نفخ زیاد داره تا یک هفته خوب کار کرد بعد یک هفته دوباره مدفوع خشک داره.چه شیری مناسبشه؟
- تغذیه
نوزاد شیش روزه من اصلا شیر نمیخوره سینه رو نمیگیره میشه راهنمایی کنین
- ریفلاکس
سلام آقای دکتر برای پسر شش ماهم برای رفلاکسش میتونم عرق نعناء بهش بدم نحوه مصرفشم توضیح بدید ممنون
- علت سرفه نوزاد ۲۰ روزه چیست؟
سلام وقتتون بخیر نوزاد۲۰ روزه ای دارم که اوایل فقط عطسه داشت همراه با ترشحات بینی اما چند روزه که سرفه میکنه و تازگی سرفه هاش شدیدتر شده احتمال میدم از خواهرش سرماخوردگی گرفته به پزشک مراجعه کردم گفتن سرماخوردگی ویروسیه وشربت سالبوتامول هر۸ساعت ۱۵ قطره و قطره سدیم کلرید تجویز کردن آیا شربت سالبوتامول برای نوزاد ۲۰ روزه صرری نداره تجویز شما چیه؟ممنون از پاسخگویی شما
- کبودی ناخن
باسلام ووقت بخیرببخشین از دیروز متوجه شدم ناخن پسرم خیلی کمرنگ کبود شده اما دور دهنش کبودی نیست بعضی وقتا موقع شیر خوردن بیقراری میکنه میشه بفرمایین خطرناکه یا موردی نیست؟درصمن بچم ۷۰روزه هستش.
- سوزش ادرار کودک
با سلامفرزند بنده حدود دو سالش است و دچار سوزش ادرار شده چکاری باید انجام بدهم؟
- قطره اینفاکول نحوه مصرف
پیرو سوال قبلی اگر این قطره مورد تایید هست هر چند ساعت چقدر بدم؟ یک ماهو ۳ روزشه نوزاد
- پرتاب كردن نوزاد به هوا
سلام آقاي دكتر آيا پرتاپ كردن نوزاد به هوا خطرناك ميباشد؟تا چند وقت ؟دخترم پدرش پرتاب ميكنه بالا اون هم دوست داره ذوق ميكنه من شنيدم خطرناكه باعث خونريزي شبكيه چشم و آسيب مغزي ميشه درسته آيا؟؟؟ممنونم
- گوش درد
با سلام. پسر 9 ماهه ای دارم که مدت یکماه است گوش سمت راستش درد می کند. پیش دکتر اطفال بردم گفتند چیزی نیست. بخاطر رشد دندان هاست. ولی گوش درد همچنان ادامه داشت که مجددا پیش دکتر دیگری بردم ایشان هم تایید کردند که چیزی نیست. ولی نوزاد من زمانی که صدای بلند می شود یا هنگام جابجایی خصوصا موقع بالا بردن گوش دردش بیشتر می شود. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
- رفلاکس معده و بی اشتهایی
نوزاد ۴ماه و ۹ روزش هست که رفلاکس داره و خیلی بی اشتها هست .دکتر شربت پنتو پازولینی داد ک استفراغش کمتر شده ولی بازم اشتها کمه. شما چه داروی اشتها آور و تقویتی پیشنهاد میکنید
- استفراغ
با عرض سلام و خسته نباشید و تبریک سال نو خدمت شما آقای دکتر ببخشید آقای دکتر دخترم یک سال و دو ماه دارد از صبح امروز هر چیزی که میخورد بالا می آورد دکتر هم بردم شربت دمیترون و پودر او آر اس دادند اما به محض مصرف شربت اون را نیز بالا آورد و بشدت بی قرار است تو رو خدا راهنمایی بفرمائید چکار کنم خیلی از کم آبی بدن میترسم راستی اسهال نیست و گوشش هم عفونت دارد و تحت درمان با آموکسی سیلین ۲۵۰ است
- تلوزیون نگاه کردن شیرخوار
سلام اقای دکتر پسر من ۴ ماهو نیمشه خیلی علاقه به تلوزیون داره بزارمش جلو تلوزیون یک ساعت هم باشه قشنگ با دقت نگاه میکنه برای خودش، میخواستم بدونم ایرادی نداره ممکنه برای چشاش ضرر داشته باشه و ضعیف بشه؟ دیگه نزارمش جلو تلوزیون،؟؟؟؟
- قطره آهن سيدرال
سلا جناب دکتر گرامي قطره آهن سيدرال براي کودک 11ماهه چند سي سي بايد داده شود؟؟
- استفراغ
سلام .. دخترم ۶ ماهشه چند روزی هست غذای کمکی شروع کردم به دادنش..امروز بهش برای اولین بار قطره مولتی ویتامین دادم بعد ۱ ساعت بیسکوییت مادر دادم بعد ۲ ساعت ۳بار بالا اورد بعد چند ساعت تب کرد پاهاش آتیش شد تا ۳۷.۷ رفت استامینوفن دادم بهش بعد نیم ساعت دستشویی کرد شد خیس خالی ی دفعه بدنش شد خنک تبشم اومد به ۳۶ از چی بود چرا ی دفعه اینجوری شد ممنون میشم جواب بدید ...
- ادرار زرد نوزاد
سلام خسته نباشید پسرم تازه داره میره چهار ماه دوماهگی ختنه شد واز یکماهگی مولتی دکتر براش نوشت الان نزدیک یک ماهی هست که ادرارش زرد شده درروز دوتا ۱۸۰ تا شیرخشک هم میدهم ولی ادرارش انگار غلیظ زرده به نظرتون چیکارکنم چ آزمایشی میخواد ممکنه براثر چی باشه این مشکل
- سلام خسته نباشید نوزاد69روزه دارم وهمیشه شکمش روزی 5بار گارمیکرده الانسه روزه شکمش کار نمیکنه میخاستم بیینم جای نگرانی داره؟ و شکمش هم کمی سفت است.
- آلرژی به پروتئین گاوی
سلام جناب دکتر وقت بخیر،من پسرم سه ماه رو تازه تموم کرده و داره چهار ماهگی رو پر میکنه. از بدو تولد تا دو ماهگی بهش شیرخشک توروویتال بهش دادم که حساسیت بهش داشت و دکتر معالجش پپتی ۱ تجویز کرد الان یکهفته س گیر نمیاد و طبق نظر دکتر داروخانه بهش مشابه ش پپتی جونیور دادیم والان واکنش شدید نشان داده تو رو خدا ی راه حل بهم بگید دکتر معالج خودش هم تا چند روز. دیگه هیچ گونه در دسترس نیست پسرم خیلی اذیته نمیدونم باید چیکار کنم

