Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پسرم خوب شير نميخوره
وقت بخیر پسر من ۴ ماه و ۲۶-۷ روزشه وقتی به دنیا اومد ۳کیلو و ۷۵۰ بود و ویزیت چهارم ماهگردش فقط ۲۰۰ گرم اضافه کرده بود که حدودا رسیده بود به ۷ کیلو ٥٠٠ از بعد از اون سعي كردم شيرمو بدوشم و كنارشم شير خشك اضافه كردم (چون سينمو خوب نميگرفت و بخاطر بازيگوشياش درست شير نميخورد) الان كه تقريبا نزديك به پنجمين ماهگردشه ٨ كيلو شده شير درست نميخوره در طول ٢٤ ساعت حدودا ٥٤٠ سي سي و اونم با هزار ترفند و بازي ازطرفي هم گاها پيش مياد صبح ها پوشكش و كه عوض ميكنم ميبينم ادرارش رد نارنجي يا قهوه اي انداخته تو پوشكش من چيكار ميتونم بكنم با توجه به اينكه الان اصلا شرايط اين و ندارم كه ببرمش دكتر بخاطر وضعيت موجود لطفا كمكم كنين نگران سلامتيش هستم (درضمن يه هفته بعد از تولدش بخاطر بي حاليو بي اشتهايي بيمارستان بستري شد و با ازمايش هايي كه ارش گرفتن متوجه شدن عفونت ادرار داره بعد از ١٠ روز عفونت از بين رفت و از اون موقع تا ماه پيش هر ماه عفونتش كنترل شد و خدارو شكر برنگشته بود اما اسفند و فروردين بخاطر كرونا و شرايط بيمارستانا ترسيديم و نتونستيم ازمايش جديد بديم)
- سلام نوزادیک ماه و نیمه دارم از بیست روزگی شیروان دادم رنگ مدفوعش سبز تیره یاشایدم سیاه بادانه های زردرنگ هست شیرخوب میخورد وزن گیری خوبی هم داردشیرش عوض کردم گیگوزمیدم هنوز مدفوعش تیره هست آیا مشکلی دارد
- تب مخفی
سلام اقای دکتر . تب مخفی در نوزادان جی هست؟
- کم شیر خوردن
پسرم 5ماهشه چند روزه کم شیر میخوره ، بلزیگوشی داره ، شیشه شیر دیگه اصلا نمیگیره ، شیر خودم بیشتر بهش میدادم و روزی یک وعده شیر خشک ، خیلی آب از دهانش میاد ، الانم لبش قرمز شده حالت خشک شدن ، مدفوعم کم میکنه از 3ماهگی ، ولی وزن گیری و رشدش تا 4ماهگی که بهداشت بردم خیلی خوب بوده
- رفلاکس
سلام اقای دکتر روزتون بخیر نوزاد من ۲۶ روزشه رفلاکس پنهان داره شیرخشک نان میخوره میتونم شیرخشکشو عوض کنم شیرخشک انتی رفلاکس بدم بهش؟
- ناف نوزاد
سلام سال نو مبارک نوه من شش روزه بدنیا آمده است دیشب متوجه شدیم نافش کمی ترشح سبز کم رنگ دارد لطفا راهنمایی بفرمایید
- شیرین کردن شیرخشک
سلام. میشه تو شیرخشک آپتامیل یکم شکر بریزیم. نوزاد ۶ ماهشه
- شربت خواب اور
سلام اقای دکتر برای نوزاد 20 روزه شربت خواب اور برای شبها راحت بخوابه پیشنهاد نمیکتید؟
- دلدردودلپیچه درکودکان
با سلام دکتر دختر من ۲۰ روزس بی قراری میکنه و دلپیچه زیاد داره...چ شربتی میتونم بهش بدم.... واس آرام شدنش. با تشکر
- سرفه
خسته نباشین در رابطه با نوزاد ۴۵روزم سوال پرسیده بودم ک سرفه میکنه و بعد از مصرف س روزه ی ازیترومایسین خوب نشده و بعد از گریه بابت کولیکش،بیشتر سرفه میکنه،فرمودین ک مصرف ازیترومایسین رو ادامه بدم خواستم بدونم خدایی نکرده اگر عفونت ریه بود با معاینه توسط پزشک مشخص میشد؟چونکه دو بار توسط پزشک معاینه شد ولی چیزی نگفتن و اینکه تشخیص رفلاکس هم دادن ک میخاستم ببینم علت تشدید سرفه ها میتونه رفلاکس هم باشه؟ ممنون بابت پاسختون
- متخصص اطفال
سلام خسته نباشید پسرم ۳ روزه شه الت تناسلیش نوکش گرده بنظرتون مشکلی داره؟؟؟ خیلی نگرانم لطفا زودتر جواب بدید
- آزمایش مدفوع نوزاد
سلام دختر شش ماهه ام آزمایش مدفوع داده که در اون wbc2-4 است آیا عفونت یا التهاب دارد ؟ ممنون از شما
- مدفوع نکردن نوزاد
با سلام نوزادی ۵۳ روزه دارم که به مدت ۴ روزه مدفوع نکرده دلیلش چیه
- اجابت مزاج
سلام دکتر خسته نباشین پسرمن ۲ماه است و تعداد دفعات اجابت مزاجش نسبتب قبل کم شده قبلا روزی ۳ بار بوده و الان دوروزی یک بار مشکلی داره ؟اگ مشکلی هست بهم توضیح بدین درضمن شیرخوردنش هم کم نشده هم شیرخودمو میدم هم شیرخشک... باتشکر اززحماتتون
- كم آب خوردن توسط نوزاد
سلام خسته نباشيد دختر من ٥ ماهو ١٤ روزشه غذاي كمكي رو دوسه هفتست شروع كردم فقط فرني برنج وسوپ ميخوره در حد كم روزي دو وعده يا سه وعده ولي اصلا آب نميخوره در حد چند قطره ميخوره آب جوشيده خنك با يكم نبات و يك روز درميون دفع داره اونم زورميزنه خواهرم ميگهيخاطر كم آب خوردنشه آقاي دكتر بايد چيكار كنم راحت بيرون روي داشته باشه راهكارهاي شمارو هم انجام دادم ماساژ قبلش ك شيرخودم رو ميخورد روزي دوسه بار دفع داشت
- اکو قلب نوزاد
سلام دکتر نوزاد وقتی شیر می خورد حالت خفگی به دست می زند ولی وقتی قطره بیتی سیم کراید داخل بینی بگذاریم به مدت 6 ساعت یا بیشتر خوب می شود ولی دوباره از قطره استفاده می کنیم وقتی خفگی بهش دست می زند عرق یا آبی نمی شود نیاز به اکو درمانی هم دارد؟
- واکسن یکسالگی
سلام اقای دکتروقت شمابخیر پسر یک روزک سرماخورده عطسه ابریزش وکمی سرفه داره دوشنبه واکسن یکسالگیشه چیکارکنم بمونم کامل خوب بشه یامشگلی نیس؟
- تعویض شیر خشک
پسر من الان حدود دو ماهشه. به خاطر دفع کم مدفوع تو روز و دل درد هایی که داشت به دکتر مراجعه کردم تشخیص حساسیت دادن و شیر خشک نان اچ آ رو تجویز کردن بعد از استفاده مدفوع خیلی بد بو سبز لجنی و خیلی شل شده. الان هم دونه های ریز رو صورتش زده. به نظر شما تشخیص درست بوده و احتیاج به تعویض دوباره شیر هست؟
- سرفه نوزاد 3ماه
آقای دکتر یه جواب به من بدید آقای دکتر دخترم سه ماهشه سرفه های شدید داشت تاجایی که حالت اوق زدن بهش دست میداد بردیم دکتر دو دوز آمپول اکسی کورت زد الان بهتر شده تو خواب سرفه نداره الان آزیترومایسین 100میخوره با پلارژین و قطره بینی با پودر امپروزل 5 الان سینه اش خلط داره چیکار کنم ؟ میتونم بهش به دانه و بارهنگ بدم که دفع بشه توروخدا خطته شدم از بس بردم دکتر
- غذا
سلام اقای دکتر ،،پسر 9 ماه و ده روزه ای دارم میخوام بهش روزانه پنیر کم نمک بدم ،،لطفا میگین مقدارش باید چقدر باشه ؟؟

