Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- واکسن انفولانزا
سلام دکتر وقت بخیر پسرم سه سالشه۱۲/۵کیلوگرم قد۹۳ مینور به نظرتون واکسن انفولانزا هلندی براش بزنم؟
- سرفه
سلام خسه نباشید دخترم ۲۳ ماهشه ۳روز تب داشت قطع شد بعد حالت تهوع استفراغ که بهش متوکلوپرامید دادم بند اومد حالا سرفه داره خلط سفید داره نیاز به آزیترومایسین داره ؟؟ چند ساعتی بهش بدم و چند سی سی؟؟ممنون باتشکر
- قرمزی دورچشم
سلام آقای دکتر .قرمزی دور چشم علائم سرماخوردگی هستش ????
- مقدار استفاده شربت سفیکسیم
سلام کودکی با سن سه سال ۹ ماهه دارم که شربت سفیکسیم ۱۰۰ دکتر براش تجویز کرده حالا با خوردن شربت تهوع و استفراغ میگیره ممنون میشم اگه راهنمایی کنید با سپاس.
- بیقراری پا
سلام من با هر درد کوچکی مثلا درد نیشگون یا درد اصلاح ابرو پا و دست راستم بیقرار میشن و کمی میلرزند آقای دکتر لطفا اگه میدونید راهنماییم کنید که چیکار کنم توی زایمان اولم هم با هر درد که می اومد دست ها و پاهام بشدت بیقرار میشدن و میلرزیدن از زایمان به بعد اینجوری شدم لطفا راهنمایی کنید نمیخام برای زایمان بعدی این حالت رو تجربه کنم دیسک خیلی خیلی خفیف هم دارم
- سرماخوردگی
سلام دکتر پسر من ۱۰سالشه از دیوز ابریزش بینی با خلط گلو داره تب نداره سرفه نداره در صمن آلرژی هم داره ولی آبریزش بینی هلاکش کرده در ضمن دوسال پیش له خاطر پنومونی و اسم بیمارستان بستری لودن چه دارویی لهش بدم که ابریزش و خلط گلوش خوب بشه تب و سرفه نداره
- رشد قد
سلام.آقای دکتر، پسران تا چه سنی قد میکشن؟ممنون از پاسخگویی شما
- پودر کیدی لاکت
باعرض سلام و خسته نباشید ببخشید بچه 8ماهه استفراغ و اسهال داشت دکتر بردم شربت ضدتهوع داد با پودر پرو آر اس تهوعش فرداش خوب شد ولی هنوز اسهال هست دارو شو عوض کنم کیدی لاکت بدم یانه اخه روز سومه اسهاله اگه کیدی لاکت خوبه چقد باید بدم
- استفراغ
باسلام دکترجان.پسرم دوسال سه ماهشه دوشبه تمام طول روز کاراشو انجام میده میاد میره بازی میکنه ولی نصفه شب فقط یکبار بالا میاره و بعد راحت میخوابه قبلشچندددقیقه تو خواب خیلی بیقراری میکنه ولی بالا ک اورد میخوابه معده اش مشکل دارر شده جکار کنم
- واکسن انفولانزا
سلام دکتر مهربان من دختر تو ۸ ساله و داره فارمنتین برای صرفه هاش مصرف مکند ۵ شنبه ۷ روزه آن تمام میشه کی میتوانم بهش واکسن آنفولانزا بزنیم یعنی چند روز باید بگذرد
- شربت ازیترو دویست
دخترم سه سالشه ده کیلو ونیم هست چقدر شربت ازیترو دویست باید مصرف کند
- سلام پسرم 6سالع وسه روزه سرفه های خلط دار و خشک میزنع بردم دکتر شربت سیفیسکیم صد داده الان از امروز خورده اما باز هم همونجوری سرفه میزنع خلط دار نگرانش هستم که به ریه هاش پخش نشده باشع
پسر 6سالع ام سه روزه که سرفه های خشک و خلطی داره امروز بردمش دکتر شربت سیفیسکیم 100ودو تا داروی دیگه داده دوبار دوازده ساعتع سیفیسکیم و اون داروی دیگه رومی 4و یکی 6 ساعتع رو دادم الان نصفه شب هستش همون جور سرفه میزنع میگم خدای نکرده ریه هایش رو در کیر نکرده باشه خیلی نگرانم
- سرفه با تهوع
پسرم الان دو هفته هست سرفه زیاد با تهوع داره.دکتر بردم ولی خوب نشده.۳ روز پیش هم بردم بیمارستان کودکان عکس انداختن که ریه عفونت داره و دارو دادن.ولی خوب نشده.چکار باید بکنیم تا خوب بشه
- سلام نوجوان 14 ساله مبتلابه فاویسم میتونه قرص اندامین بخوره
- سلام دخترم ۸ سالشه گلویشعفونت داره آیاشربت سفکسیم ۱۰۰برایش بدهم؟
سلام دخترم سرماخورده و۸ سالشه گلویش عفونت داره آیا از شربت سفکسیم ۱۰۰ برایش بدم؟
- ُسلام دخترم ۲ سالو نیمه هست چندروز پیش تب کرد دوروز تب داشت وبهتر شد بعداز دوروز الان اسهال شدید ابکی وزرد رنگ داره میشه راهنماییم کنید؟
- تب و گرفتگی بینی
سلام آقای دکتر خسته نباشید تو رو خدا کمکم کنید دخترم امشب تب دارد و اش هم گرفته است و دو هفته پیش گوشش عفونت کرده بود که آموکسی کلاو ۳۱۲ بهش دادند اما به دلیلی بی قراری هنگام دریافت دارو دوره درمان کامل نشد خواهش میکنم بهم بگید برای گوشش است یا چیز دیگر خیلی نگرانم تو رو خدا کمکم کنید
- رفتار کودک
پسر یازده ماهه جز دستش هیچ چیزی را به دهان نمیبرد آیا این رفتار نشاندهنده مشکلی برای فرزندمان هست
- تب و سرماخوردگی
سلام.دخترم ۷ونیم سالشه تب داره و بینیش کیپ شده چه دستوری می فرمایید
- مشکل دخترم
سلام خسته نباشین تو یک هفته دو سه بار دخترم وقتی ازخواب بیدار میشه دهان و روی زبانش میبینم که خونی شده میشه راهنمایی کنین ببینم مشکل چیه

