Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- آزمایش کشت مدفوع
سلام،
آزمایش کشت مدفوع دخترم که شش ماهشه ، wbc 0-1 و rbc1-2. آیا نرمال است؟
با تشکر
- سرماخوردگی
سلام خسته نباشیدنوزادسه ماهه دارم وازدیشب تاحالا عطسه میکنه وبینیش گرفته چه دارویی بهش بدم...ممنون
- قطره نیستات
سلام خدمت آقای دکتر برای بچه ۱۲ ساله بخاطر سفیدی روی زبان و بوی بد دهان چه مقدار قطره نیستات ۱۰۰۰۰۰ میتوان داد و چند روز ادامه داشته باشد؟
- چشم
لکه ی خاکستری دور عنبیه چشم دختر ۲ماهم هست میخواستم ببینم چی هست وایا میرود
- سلام پسرم ۶ماهشه سرش خیلی خارش داره علت چیه البته صورتشم خارش داشت بردیم دکتراونم تاوقتی پمادهای دکترمیزنیم خوبه دوباره قرمزمیشه وخارش داره الان ریخته روسرش نمیدونم چیکارش کنم؟
- سلام دوز دارو
سلام آقای دکتر بچم سرما خورده و سرفه میکنه شربت کواموکسی کلاو با دوز ۴۵۷ برای بچه با وزن ۱۷ و نیم کیلو چقدر باید بدیم ؟
- برطرف شدن حساسیت
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر ببخشید پسرم از ۵۰روزگی بعلت اسهال وگریه مداوم وباتوجه به جواب آزمایش آنالیز وکشت مدفوع تشخیص آلرژی داده شدوشیرخشکش تغییر کرد میخواستم بدونم توچند ماهگی آلرژی شیرخوار از بین میره؟؟؟؟؟ واینکه از کجا باید فهمید؟؟؟؟
- آزمایش و بالا بودن چندفاکتور خونی
سلام دکتر طبق دستورتون رفتم دکتر و برای دخترم آزمایش نوشت مشکلش سر درد و سرگیجه بود والبته به خاطر حساسیت پوستیش شربت هیدروکسی زین مصرف میکنه دو شب در میان ۵ سی سی. لطفا بفرمایید تفسیر آزمایشش چطوره و چه دکتری ببرمش ؟ LYMPH 52.3 SGOT 38 ALP 721 Vitamin D 29 آقای دکتر خیلی نگرانشم همیشه هم میگه سمت چپ شکمش درد میکنه .
- مطب شنبه باز هست؟
مطب شنبه باز هست؟
- رفتن اب درگوش
سلام اقای دکتر وقت شمابخیر پسرمن یکسال داره موقع حموم کردن اینقدسرشوتکون میده ک یکم اب میره توگوشش مشگلی نداره؟
- دادن شیرپاستوریزه
سلام اقای دکتر وقت شما بخیر دخترم یکسال داره میخواستم بپرسم ک حتما باید شیر ماجان ک مخصوص کودکانه بدم یا فرقی نداره؟
- زردی دست وپا کودک ۶ ساله
سلام روز بخیر فرزند ۶ ساله دارم چند وقتی هست دست وپاش یک دفعه زرد میشه وبعد خوب میشه چشماش زرد نیست به دنیا آمده بود هم زردی داشت دکتر گفت باید بستری بشه ولی ما نکردیم درخانه درمان کردیم آیا نیازی هست به دکتر مراجعه کنیم یا خیر ممنونم راهنمایی کنید
- کم اشتهایی نوزاد
نوزادم چهل وپنج روزست واشتهانداره چیکارکنم
- سوپ کودک
با سلام و وقت بخیر میخواستم بدونم برای تهیه سوپ کودک کره پاستوریزه بهتره یا روغن محلی گاوی که به تمیزیش اطمینان داریم؟
- سلام ی جوش سرسفیدکنارنوک سینه پسرم هست فشارمیدیم مایع سفیدبیرون میاد
- بیسکوییت مادر
با سلام و وقت بخیر به بچه شش ماه و نیمه میتونیم بیسکوییت مادر خیس شده تو آب یا شیر بدیم؟
- مرکبات
سلام از چند ماهگی میتونم به بچه مرکبات بدیم ؟ سپاس
- مصرف شربت ستادین د
باسلام وخسته نباشیدـ دخترم ازدیشبه سرفه های شدید داره 2سال وچهارماهشه میتونم بهش شربت ستادین دی بدم؟؟
- سلام وقت بخیر دخترم 4سال وهشت ماهش است وزنش 15 کیلو میزان مصرف سوسپانسیون آزیتروماسین 200 چه مقدر باشد به سی سی
- کشیدن دست به دماغ وسر
سلام آقای دکترشرمنده پسرم دوماه بعدسه سالشوتموم میکنه نزدیک یه ماه دستشوبه دماغ وسرش میکشه چشاشم زودزودمیزنه وقتی دستشومیگیرم که به دماغ یاسرش نکشه بازورسریادماغشوبه یه جایی میماله انگارمیخاره

