Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- روی همه سوالات میزنم پاسخ نمایش داده میشه ولی پاسخ سوال خودم باز نمیشه، چرا
- مصرف اشتباه سفکسیم در کودک ۷/۵ ساله
سلام و عرض ادب، قرص سفکسیم ۲۰۰ که هر ۲۴ ساعت بود متاسفانه در روز اول مصرف به صورت هر ۸ ساعت مصرف شد یعنی در یک روز ۲ بار به فاصله ۸ ساعت. دخترم ۷ سال و نیم سن داره و به تشخیص سرماخوردگی یا امیکرون این داروها تجویز شده.
- وزن گیری بچه
با سلام وخسته نباشید خدمت شما پسر من دوسالگی بر حسب حرف بهداشت قدش ۸۲ و وزنش ده ونیم بود که خودم قدشو گرفتم ۸۵ بود ولی پسرم چند ماه فقط شیر خودمو میخورد اصلا غذا نمیخورد از شیر گرفتمش از اون موقع چهل روز میگذره بچه وزنش به یازده وچهارصد رسیده به نظر شما پسرم مشکلی داره یا بخاطر بد غذا بودنش بوده در ضمن خودمم بچگی از لحاظ قدی ریز بودم ولی الان قد من و شوهرم ۱۶۳ و ۱۸۰ هست به نظر شما جای نگرانی هست البته بچه ام قطره اهن و اد و به زور میخورد بیشترشو میداد بیرون لطفا جواب بدید خیلی نگرانم امکان دکتر رفتنم ندارم
- خوردن پیاز
باعرض سلام خدمت شما .دخترم 22ماهشه بعضی وقتها پیاز خام میخوره اشکالی داره آقای دکتر ؟
- سلام دکتر دختر من چهار ماهه باوزن دو کیلو شصد به دنیا وزآمده الان پنج کیلو هست وزنش خوبه
- آموزش دستشویی
سلام
کودکی دارم که ۲سال و۶ ماه دارد. در ۲ سالگی هم شیر دهی رو قطع کردم و الان هم شیشه شیرشو قطع کردم و هم زمان می خواهم دستشوییشو هم آموزش بدم ولی از وقتی شیشه نمیدم خیلی لجباز شده. وقتی هم می خوام دستشویی ببرمش نمی ره. آیا دلیلش می تونه ترک این دوتا یعنی شیشه شیر و ما ی بیبی باشه؟
- سرماخوردگی در ناحیه سر کودک توام با تب
- تداخل شیر خشک بادارو
سلام میشه شربت سرماخوردگی کودکان وآبریزش بینی با شیر خشک قاطی کنم وبه بچه یکسال ونیمه بدم؟
- درد شدید هنگام مدفوع
کودک دوساله دارم موقع مدفوع درد شدیدی داره ک خیلی گریه میکنه یبوست هم نداره
- سلام پسر من یک سال سه ماهه است سرفه داره آموکسی سیلین 125 براش گرفتم در روز چند بار براش بدم و چقد بدم
- میزان مصرف ازیترومایسین برای کودک ۶ ساله با وزن۲۳ کیلو گرم
سرما خورده بود الان فقط گلوش درگیره هنوز خلط سبز داره
- کودکان
سلام خسته نباشید اقای دکتر دخترم هشت سالشه نه روز تب کردبهش پنی سلین زدن سه روزتبش قطع شد الان بعد سه روز دوباره تبش شروع شد ازمایش خون هم دادعفونت نداشت ریه اش هم چک کردن مشکلی نداشت میشه بگین من چیکار کنم براش کجا برم چه ازمایش ودارویی لازمه خدا خیرتون بده بدون منت جواب منو همه کسایی که تو سایت هستن همیشه دادید
- نحوه مصرف شربت آزیترومایسین
با سلام شربت آزیترومایسین 100 برای دخترم دادن میزان مصرف آن چقدر می باشد دخترم ۶ سالش هست و ۲۰ کیلو وزن داره گفتن ۱۵ سی سی در روز یعنی چقدر
- تب
سلام جناب دکتر پسرم 6 سالشه و الان حدودا یک هفته س که تابی میکنه و بیشتر بدن و سرش داغ میشه و دست و پاهایش سرده یه دکتر بردم معاینه کرد و گفت انفلانزای جدیده و باید چند شب نبش کنترل بشه ولی همچنان تب میکنه و خودش میگه سردردم و توی گوشش هم چرک داره
- میزان مصرف سفکسیم ۱۰۰
پسرم ۶ سالشه و ۲۴ کیلو وزن داره سرفه های خطی شدیده دکترش گفتن سفکسیم ۱۰۰ بدم حالا نمیدونم چه میزان بدم بهش
- برآمدگی قفسه سینه
دخترم ۳ سالشه امروز متوجه شدم یک طرف قفسه سینش برآمدگی داره
- سرفه هاي خلط دار
وقت بخير براي سرفه خلط دار براي كودك ٤ ساله كه شب ها بيشتر اذيته جه دارويي پيشنهاد ميدين؟
- میکروسفالی
سلام ایادرمان جدید برای مبتلا به میکروسفالی در دنیا آمده کودک ۶ساله ام مبتلاشد درصورتی که تمام آزمایشات خوب بود حتی غربالگریهای بارداری وحتی سونوگرافی ها همه خوب بود بعد از به دنیا اومدن از یک ونیم ماهگی رشد مغزش متوقف شد ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
- بی اشتهایی
سلام اقای دکتر دخترم ۲ سال ۵ ماهشه و خیلی کم غذاس و بعضی موقعا میخوره ولی بعضی وقتا اصلا هیچ غذایی نمیخوره جز خوراکی چیکار کنم ک غذا بخوره
- اسهال کودک
سلام دخترم ۳سال و۴ماهش هست از دیروز ، تعداد دفعاتی که مدفوع کرده زیاد بوده یعنی ۵،۶بار در روز ، مدفوعش آبکی نیس ،شل هست وداخلش کف دیده میشه رنگ مدفوعش زرد و گاهی به سبز میزنه ،میشه راهنمایی کنید چکار باید بکنم

