Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیرخشک ببلاک ال اف وزن میده یا نه اخه دخترم رفلاکس داره دکتر ال اف نوشته من میترسم ک لاغرتر بشع نان میدم الان دیگ شیزنمیخوره بخاطز چیع
- زبان
سلام خسته نباشید کودک ۱۹ ماهه پسر سه روزه دقت کردم اول زبانش سفید رنگه و انتهای زبانش خاکستری رنگ شده غذای خاصیم نخوره علت میتونه چی باشه چجوری ره درمان بشه
- کم وزنی
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت آقای دکتر ببخشید آقای دکتر من قبلا هم مزاحم وقت شریفشان شدم ( یه دختر چهار ماه و نیمه دارم وزن 5کیلو و نیم هس شیر خشک نان هم میخوره مولتی و زینک هم بهش میدم وزنش دوماهه چندان تغییری نکرده در حد300 گرم آزمایش ادرار هم خوب بوده خدارو شکر مشکلی نداشت خواستم محبت کنید راهنمایی کنید که چرا وزنش کمه ممنون میشم ) سپاس از شما
- سرفه
سلام خسته نباشید برای بچه سه ماهه که گرفتگیبینی دارع و سرفه میکنه چی خوبه؟ اسپری سالبوتامول به نظرتون استفاده کنم؟ بخور سرد هم خونه داریم به نظرتون بخور رو نزدیکش بزارم یا ازش دورکنم؟
- رفلاکس نوزاد
پسرم رفلاکسی پنهان داره راینتیدین رو بخاطر ضررش قطع کردم باید چه دارویی جایگزین کنم
- اسهال نوزاد ۴ ماهه
سلام نوزاد ۴ ماهه دارم که چند روزی هست ک اسهال داره داروهای مترونیدازول سها ۱۲۰ و زینک سولفات ۱۲۰ بهش دادم ولی بهتر نشده و همچنان اسهال داره و به خاطر اسهال پاش دونه های ریز و قرمز زده پودر بچه و پماد کالاندولا استفاده کردم فایده نداشته ممنون میشم راهنماییم کنین
- تغذیه درسرماخوردگی
سلام دکترخداقوت ببخشید میشه هنگام سرماخوردگی به کودک موز داد پسرم دوسالست و خیلی دوست داره نمیدونم خوب براش یا نه؟متشکرم
- شیرخشک
باسلام نوزاد ۴ ماهه ای دارم که چند وقت است شیر مرا اصلا نمیخورد میخواهم برای او شیرخشک شروع کنم به نظر شما چند وعده در روز وچگونه به اوشیر خشک دهم که شیر مرا هم کمی بخورد
- قطره DHA
با عرض سلام و وقت بخیر و با عرض پوزش از ایجاد مزاحمت میخواستم بدونم آیا میشه قطره DHA را به نوزاد پنجاه روزه هم داد؟اگر بله روزی چند قطره؟ باتشکر
- ماسک.
سلام آقای دکتر دخترم ۵ونیم ساله هست پیش دبستانی میره آیا زدن ماسک موقع مدرسه براش مشکل ایجاد میکنه؟ممنون از شما
- زیاد دادن قطره آد به نوزاد دو ماهه
سلام امروز به اشتباهی ۲ سیسی و نیم به دخترم قطره آد دادم چکار کنم ؟
- مقدار مصرف آزیترومایسین ۲۰۰
برای بچه ۹ سال و ۲۶ کیلو وزن چه مقدار بدیم؟
- سرماخوردگی و گرفتگی صدا
دخترم یازده ماه دارد سینه درد گرفته و سرماخورده پزشک هم بردم ازیترومایسین صدبهش داره الان سرفه هاش خلطی شدنه اما هنوز صداش گرفته .نگرانم لطفا راهنمایی کنید.
- نخوردن شیر خشک آپتامیل پپتی جونیور
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر بچه من 5.5ماهشه یه هفته ای هستش که میل به خوردن شیرخشک آپتامیل پپتی جونیورش خیلی کم شده(البته از شروع زیاد میل به خوردن نداشت ولی در خواب میخورد ولی الن خیلی کم شده حتی درخواب هم کم میخوره) و بچم وزن کم کرده خیلی لاغر شده مدفوعشم از اون موقعی که آپتامیل پپتی جونیور رو استفاده میکنه (تقریبا 2 ماه) به رنگ سیز تیره و به صورت رقیق هستش میتونید زحمت بکشید بفرمایید چه باید بکنم ممنون از بزرگواریتون
- هیدروکسی زین
سلام اقای دکتر شربت هیروکسی زین رو روزی چقدر بدم بچه 2.5 بخوره؟
- کم اشتهایی
سلام اقای دکترپسرم هشت سالشه ورنش ۱۹هست خیلی کم اشتهاست همه ازمایش هارو هم گرفتم ازش مشکلی نداشته اشتهایی هم به غذا نداره شربت های مختلف اشتهاروهم استفاده کزده زینک هم بهش دادم ولی بازکم غذا میخوره فقط قرص سیپروهپتادین بهش دادم دوسه بارخوب بودولی عصبیش میکنه راه حل شما چیه ممنون
- انفلوانزا
دختر ۶ سااه ای دادم با ۲۳ کیلو وزن ، وچار انفلانزا شده دکنر براش کپسول آموکسی کلاو ۶۲۵ هر هشت ساعت تجویز کرده، آیا این دوز براش مناسبه؟ و کپسول اسلتامیویر هر ۱۲ ساعت ۸ سیسی، که هر وقت میخوره دچار تهوع و استفراغ میشه، تا الان ۵ عدد خورده آیا ادامه بدم؟
- زعفران و بستنی
سلام آقای دکتر پسرم ۹ماه و۲۰روزشه میتونم توی فرنی زعفران دم کرده بریزم ؟بستنی و ماست پرچرب پاستوریزه میتونم بهش بدم؟
- خربزه برای کودک یکساله
از چه سنی میشه به کودک خربزه داد؟
- درد پای کودک و تب
فرزندم از دیشب تب ۳۹ درجه کرده و همزمان احساس درد در پا دارد.آیا چیز خطرناکی است؟

