Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تغذیه
با سلام ایا به نوزادی که یازده روز است که وارد هفت ماهگی شده میتوان آبمیوه داد چه اب میوه ای؟ با تشکر
- اسهال
دخترم سه ماهشه اسهال شده چه دارویی بهش بدم
- زردی نوزاد
با سلام و احترام. فزندم سی روزه است و دختر. ابتدا زردی 17 داشت که بعد از بستری دو روزه و رسیدن به 10 مرخص شد. الان بعد از سه هفته همچنان زردی دارد با بیلی روبین 8 . خوب شیر میخورد و ادرار زیادی میکند. اما همچنان صورت و سینه اش زرد استو گویا اصلا پایین نمی آید. تست غربالگری و ازمایش ادرار و خون که گرفتیم دکتر گفت مشکلی ندارد. نمیدانم چرا خوب نمیشود و قرار است تا چند وقت طول بکشد. ممنون میشم جواب بدهید.
- نوزاد نارس
باعرض خسته نباشید نوزادمن نارس ب دنیااومده و حدود دوماه و خورده ای در بیمارستان بستری بوده و الان یک سال و سه ماهه ک ب دنیااومده نوزادم نمیتونه سینه خیز بره ولی هم خودشو برعکس میکنه و هم چرخ میزنه و نشستن و هم شروع نکرده بسیار نگرانم لزفا بگید چکار کنم
- گلو درد
سلام اقای دکتر پسرم تحت نظر شماست مطب شما بازه امروز؟پسرم دیشب کنی بیقراری میکرد بهش قطره استامینفون دادم اگر مطب بسته ست ،گلوش درد بکنه چ دارویی باید بدم ؟؟؟
- خواب آلودگی نوزاد
سلام خسته نباشید نوزاد من چهل روزشع غروبها به بعد خیلی خواب آلود میشه و فقط برای شیر بیدار میشه ک اونم موقع خوردن خوابش میبره. صبحا کاملا بیدار و هوشیارع از وقتی امپرازول برای رفلاکس بهش میدم اینجوری شده خطرناکه؟
- ضرر عسل برای نوزاد
سلام ببخشید من نمیدونستم عسل برای نوزاد ضرر داره وخیلی کم در حدی که فقط ی کم ب نوک انگشتم زدم و ی کم ب پسر ۶ماهم دادم الان ک فهمیدم ضرر داره نگران شدم میخواستم بدونم با اینکه خیلی کم بود اشکال داره؟
- اسهال دختر که ۱۲ روز دیگر ۶ ماه تمام میکند
سلام آقای دکتر دخترم ۱۲ روز دیگر ۶ ماه تمام میکنه و از پنج ماهگی غذا کمکی بهش دادم فرنی حریره بادام تخم بلدرچین و دکتر قطره آهن براش نوشت و مصرف میکنه البته دوتا دندان همه درآورد اول که اسهال کرد گفتم شاید مال دندان هاش باشه اما دندانش درآمد و هنوز که هنوز اسهال سبز رنگش ادامه داره مشکلش چیه آقای دکتر
- مسمومیت نوزاد
سلا م شربت زینک سولفات زیاد به نوزاد ۶ ماه ام دادم میداد بیرون با ز من دوبا ره بهش دادم
- وزن گیری نوزاد
سلام آقای دکتر. پسرم ۷ ماهشه با وزن ۷/۹۶۰. وزن ۶ ماهگیش ۷/۷۰۰ بود. وزن تولد هم ۳/۷۶۰. شیرمادر میخوره و آلرژی به پروتئین گاوی و رفلاکس داره. وزن گیریش کمه؟ وزنش خوبه یا کمه؟
- گلو درد نوزاد
با سلام و خسته نباشید نوزاد ۵ ماهه نه تب و نه ابریزش داره فقط سرفه میکنه و سرفه هاش رگه های گرفتگی داره مثل اینکه عفونت کرده با این اوضاع نمیخام ببرم بیرون دکتر میشه راهنماییم کنید مطمنم که چرک داره گلوش و اگه بخام سفکسیم بدم چقدر بدم و چه نوعی ؟شربت زادیتینم دارم اگه میشه هر چه زودتر راهنماییم کنید ممنون میشم
- گردن نوزاد
سلام و خداقوت.
امروز من بچه خواهرم دستم بود و داشتم توی کوچه میرفتم که پام خورد به یه آقا و تعادلم به شدت به هم خورد البته زمین نیفتادم ولی چون گردن نوزاد را درست نگرفتم خیلی میترسم که برای گردن یا نخاعش مشکلی پیش اومده باشه البته میگم زمین نخوردم و ضربه ای بهش وارد نشد ولی ترسم از این بابته که هنوز گردنش رو نمیتونست نگه داره آیا احتمال مشکل دار شدنش هست ؟نوزاد تقریبا یک ماهشه
با تشکر - مدفوع نوزاد
سلام اقای دکتر، مدفوع نوزاد دوماهه ی من زرد روشن هست همیشه. این دفعه چن روز اذیت داشت و بیفراری میکرد دوروز همشکمش کار نکرد بعد دو روز که شکمش کار کرد رنگ مدفوعش سبز بود . علتش چی میتونه یااشه؟
- زردی
با سلام ، دختر من دو روز بعد به دنیا اومدن بیلی روبینش بیست و یک بوده بعد یک شب زیر دستگاه موندن به نوزده کاهش داشته و بعد از دو شب به دوازده رسیده و یک شب دیگر هم زیر دستگاه موند و بدون اینکه آزمایشی ازش بگیرن ترخیصش کردن . دوباره یک روز بعد از ترخیص علائم زردی شدید شد و مجدد آزمایش دادیم و شانزده روی هشت بود و الان باز بستری شده باید چه کاری انجام داد بطور کامل زردی برطرف بشه و دادن قطره بیلی ناستر موثر هست
- نشنیدن
سلام دخترم۴ماه ۱۵ روزشه به سمت صدا برنمیگرده تا جلوش برم میبینه میخنده
- تاثیر قرص سیپروفلاکسین ۵۰۰ در نوزاد
سلام اقای دکتر.. برای من پزشک زنان سیپروفلاکسین تجویز کرده برای عفونت ادراری.. دخترم ۳۷ روزه هس.. نباید مصرف کنم این دارو رو؟
- کرمک
سلام دکترمگه فرص مبندازول۱۰۰واسه نوزاد۵ماهه ومادرشیرده چه ضرری دارد؟،من دوهعته پیش هممون یکی وامروزم یکی هممون خوردبم چه ضرری دارد؟
- شیر خشک
سلام اقایی دکتر بچم شیر خشک سیمیلایک میخورد شکمش خیلی بد کار میکرد عوض کردم الان بیومیل پلاس، سوپر امیل زیاد نمیخوره چیکار کنم ممنون میشم یه راهنمایی خوب کنید!!!؟؟؟؟ امشبم براش اپتامیل خرید خیلی نگران وزنش خیلی ریزست؟؟؟؟
- زينك سولفات
بإسلام.اقاي دكتر بهم گفتين كه براي دخترم زينك سولفات بدم بخوره..وزنش ٨٨٠٠ و گفتم كه تازه واكسن ٦ماهگيش رو زده..با وزن تولد٤٢٠٠ شيرخشك ميخوره زينكً سولفات چند سي سي در روز بدم؟ خارجي بخرم با ايراني؟
- فاویسم
پماد کالاندولا برای نوزاد یک ماه فاویسم ضرر داره ؟آیا میشه استفاده کرد ؟؟

