Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب.شیرخشک
- سرم خوردگی پسرم سوال داشتم
سلام آقای دکتر پسر من هشت ماهش سرما خورده گی داره آیا من میتونم بهش شربت آموکسی سلین بدم
- شیرخشک آ ال110
سلام.نوزادم سه ماهشه،بخاطر حساسیت ب پروتئین گاو و عدم تحمل لاکتوز،و اسهال و استفراغ،بهش شیرخشک نان آ ال110 میدم.اسهال و استفراغش خوب شده،و حسابی هم تپل شده.تاوقتی ک بزرگتر بشه و غذای کمکی شو شروع کنم،موردی نداره دادن این شیرخشک رو ادامه بدم؟
- رفلاکس
سلام من پسرم ۳ ماهش هست دکتر که بردمش گفت رفلاکس پنهان داره چندتا شیر براش نوشت عوض کردم و هیچکدوم بهش نمیساخت باز بالا میاره دارو رفلاکس بهش دادم باز فایده نداشت بالا میاره نمیدونم چیکار کنم دیگ چی بهش بدم هم شیر نان دادم هم تروویتال دادم هم نان اچ آ دادم بیومیل ای ار دادم دارو دست ساز دادم باز بالا میاره لطفاً کمکم کنید چه شیری بهش بدم که بهش بسازه بالا نیاره دیگ
- سرماخوردگی نوزاد هفت ماه
- سرفه های شدید هنگام خواب
دخترمن شش ماهشه چندشب پیش دچار تب شد بردمش دکتر گفت گلوش عفونت کرده چرک خشکن آزیترو 200داره استفاده میکنه اما هنگام خواب سرفه های شدید پی در پی داره طوری که بیدار میشه از خواب ، شربت سیتریزین و گایافنزین هم داره استفاده میکنه
- عدم دفع مدفوع نوزاد دو ماهه
سلام وقت بخیر نوزاد من دو ماهشو تموم کرده از هفته قبل ۵ روز دفع مدفوع نداشت خودم روغن گلیسیرین زدم مدفوع کرد بعدش دوباره مدفوع نکرد بردیمش دکتر شربت لاکتولوز داد اثر نکرده تا حالا مدفوع شم نرمه زیاد سفت و خشک نیست بی قراری زیادم نداره زود زود دفع گاز شکم داره فقط میخواستم علتشو بپرسم مشکل از چیه
- مقدار استفاده دارو سیتریزن
به نوزاد نه ماهه چ مقدار شربت سیتریزین بدهم آبریزش بینی داره و عفونت از دماغش میاد
- دیده، شدن مو داخل چشم کودک
به مدت ۳ ماه میشود که داخل چشم نوزاد ۹ ماه شبیه مو به طور عمودی که اطراف آن لزجی شده دیده میشود گاههگاههی دیده میشود و بعد ناپدید میشود و چشم نوزاد آب میاید و بخیل می کند چه کار کنیم
- جوش صورت و بدن نوزاد
صورت پسرم چهار ماهشه اندازه یه دایره جوش قرمز زبر داره زیرش سفید میشه دوباره جوش میزنه شیر مادر با کمکی شیر خشک آپتامیل میخوره
- رفلاکس
سلام دخترم ۵۰ روزشه چند بار بالا آورد طوری که معده ش کاملا خالی میشد بردیم دکتر دارو داد چند روزه داره میخوره اما باز وحشتناک بالا میاره و گریه میکنه و خودشو پیچ میده مخصوصا شبا چکار کنم؟
- کولیک
با سلام بخشید آیا شربت گریپ میکسچر ایرانی برای نوزاد ۴ ماهه عوارض داره؟ نوزاد واقعا خیلی گریه میکنه
- قطره اهن
سلام پسرم هشت ماهشه دادن قطره اهن دندونش سیاه میکنه ایادادن قطره اهن الزامیه یااینکه چ قطره ای بدمش ک دندوناش ساه نشن ممنون
- قرص ویتامین
سلام و خسته نباشید، میشه بجای قطره آد به بچه نه ماهه قرص ویتامین د و قرص ویتامین آ بدهم؟
- شربت زینک
سلام دکتر برای اسهال پسر ۵ ماهه ام شربت زینک نوشته روزانه ۵ سی سی الان دوازده روز هست میخواستم بدانم تا چه مدت باید این شربت رو بهش بدم
- دستگاه تناسلی نوزاد
سلام نوزاد من پنجماهشه ناحیه تناسلی ی ماده سفید رنگی داره. امروز متوجه خون در قسمت ... شدم چجوری این ناحیه رو میشه تمیز نگهدداشت و اون ماده سفید رنگ رو پاک کرد؟؟؟
- بیماری کودکان
سلام پسر 10 ماهم دچار تب شده نمیدونم چیکارکنم نمیزاره از دستمال خیس استفاده کنم یا قطره استامیفون بدم باید چیکار کنم تا تبش بیاد پایین
- آواکادو
با سلام نوراد من ۶ ماه و ۳ هفته سن دارد میتوانم به آن پوره آواکادو خام بدهم؟
- سرماخوردگی
سلام دخترم۳ ماهشه دکتر براش زیترومکس و شربت سرفه تجویز کرده . ولی الان روز دوم داروهاشه ک میدم معدش ورم میکنه جیغ میزنه. تقریبا یک ساعتی ب این حالت هست بعد خوب میشه. اینا طبیعیه یا حساسیت دارویی داره؟
- آزمایشات سندرم ها
سلام
از نظر سندرم ترنر بررسی شده است چون آمنیوسنتز انجام شده بود و سونوگرافی هم دختر بودن را ثابت کرده است آیا سندرم دیگری هم هست که باعث تابه تا شدن شود

