Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اختلال خوردن
با سلام... اقای دکتر بچه ی من الان حدود سه ماه و سه هفتشه.. وزن تولد ۲۹۰۰ و وزن دو ماهگی ۴۷۰۰ اواخر دو ماهگی خیلی بی اشتها شد جوری که پنج شش ساعت میگذشت شاید ۳۰ سیسی میخورد و اصلا تمایلی به خوردن نداشت ضمن اینکه فقط شیر خشکم مصرف میکنه..ازمایش خون ادرار و مدفوع و سونوی کامل شکمی انجام دادیم هیچ مشکلی نبود ... به تشخیص دکتر دومیتیدون و پنتوپرازول دادم دو هفته خیلی عالی شد حدود دو هفته الان دوباره چند روزه به حالت قبل برگشته علت چیه و باید چیکار کنم؟؟
- عرق ریختن
با سلام نوزاد شش ماهه دارم از سرش عرق میاد هنگام خواب و شیر خوردن چکار کنم. و در غلت زدن یه کمی مشکل دارد
- دارو پدی لاکت
سلام آقا دکتر ،دختر سه ماه و نیم دارم از دوماهگی دکتر بهش دارو پدی لاکت داد بخاطر ریفلاکس معده بعدشم تموم شد مجددا بعد هفته از دوباره براش خریدم بهش دادم تا الان که سه ماه ونیم هست و الان تموم شده میتونم پشت سرهم بگیرم بهش بدم یا ضرر داره ،بعد آقا دکتر بیشتر موقعه ها سینش خس خس میکنه آیا بخاطر ریفلاکس هستش
- زرد شدن پوست نوزاد ۷ ماهه
با سلام خدمت شما. من پسرم الان ۸ ماهشه و یک ماهه پیش متوجه زردی پوست بینیش شدم که به تدریج بیشتر شد و الان گونه گوش ابروها شکم و دستو پا زرد شده از همون ابتدای زردی بینیش به پزشک مراجعه کردم ولی از نظر ایشون مشکل خاصی نبوده و از من خواستن که صبر کنم و انجام آزمایشو تو اولویت آخر گزاشتن . الان پوست صورتش زرده و از اونجایی که پوست صورت پسرم سفیده کاملا مشخصه که زرده . من خودم براین باورم که از شش ماهو نیم که غذای کمکی شروع کردم پوستش زرد شده و مص ف هویج که تو سوپ میریختمو کاملا حذفش کردم ولی نتیجه نگرفتم خواهش میکنم نظرتون رو در این مورد بفرمایید . با تشکر
- استفراغ زرد
سلام وقتتون بخیر دخترم هفت ماهه متولد شده و الان چهل روزههستش یک ساعت پیش استفراغ زرد رنگ داشت نگران شدم ممنون میشمکمککنید
- مدفوع نوزاد
نوزادم چهارماهشه ازابتدای تولدباوزن ۲۶۰۰متولدشده پایان چهارماهگی وزنش پنج کیلو دورسرش ابتدای تولد۳۵الان ۳۸میباشد بهداشت بردم گفتنددورسرش خوب نیست خیلی اجابت مزاج شل وابکی داره شاید هفت هشت باردرروز ازاولی که به دنیا امده تاالان مثل اب هست
- زدن تو سر
نوزاد یازده ماهه میزنه تو سرش وقتی عصبی میشه چکار کنم ؟ممکنه از این باشه اعصابش خراب باشه یا ژنتیکی باشه؟چون باباشم وقتی عصبی میشه یا دعواش میشه باهام میزنه تو سرش
- زردی نوزاد
سلام آقای دکتر پسر من 50روزشه آزمایش دادیم زردیش 10.5بوده میخواستم ببینم براش ضرر نداشته باشه وزنش هم5.2است
- تغذیه
سلام جناب دکتر.وقت بخیر شرمنده یه سوال داشتم ممنون میشم که لطف کنین و پاسخ بدین.🌹 من پسر ۷ ماهه دارم بهش موز دادم رگه های ریز نخ مانند سیاه توی مدفوعش دیدم.آیا دیگه بهش موز ندم؟یا طبیعی هست؟
- رشدکودک
سلام پسرمن ۹ماهشه نه میشینه نه راه میره دندون هم درنیاورده باشیرخشک تغذیه میکنه
- غذا
سلام اقای دکتر میشه همه غذاهایی ک یه بچه ۸ ماهه باید بخوره بگین ممنون وداخربکین ک ماست وبرنج ازکی میشه ب بچه ۸ماه داد؟؟
- نفخ
سلام اقای دکتر وقتتون بخیر کودک یک ماه دارم شیر خودم رو بهش میدم و در طول روز یک وعده شیر خشک نان بهش میدم دخترم نفخ داره طوری ک همش به خودش میپیچه و گاهی بالا میاره شما قطره دایمتیمکس تجویز کردید اما انگار کارساز نبود دارو دیگه ای میشه جایگزینش کرد؟ ممنون میشم راهنماییم کنید
- سرفه
سلام نوزاد ۱۵ روزه دارم که ۲روزه سرفه های تک تک میکنه احساس میکنم سینه اش هم خلط داشته باشه آیا ازاین ویروس های فصلی گرفته؟؟
- وزن نوزاد ۶ ماهه
سلام. وقت به خیر. بچم شیر مادر میخوره. وزن تولدش ۳/۷۶۰ بود. وزن پنج ماهگیش شد ۷/۲۸۰ و الان شش ماهش تموم شده و ۷/۷۰۰ وزن داره. وزن گیریش خوبه؟ رفلاکس هم داره.
- کلسیم بالا
سلام دختر من ۷ماهه هست تو آزمایش چکاپ از طرف بهداشت همه چیز نرمال بود ب جز کلسیم ک ۱۱.۶بود ک رنج تا ۱۱نرمال بود یعنی بالاتره و همچنینfolateک اونم بزرگتر از۲۰ بود ک رنجش ۱۸.۷ بود،نظر شما چیه؟البته من قطره آهن لیموزفر بیش از ۱سیسی دادم با تشکر
- شربت دادن
سلام اقای دکتر خسته نباشین . شربت ازیترومایسین۱۰۰ 4ccمیشه چند میل
- یبوست
سلام دختر9ماهه ای دارم یبوست شدید داره مدفوع سفتی داره هرروزتقریبا اجابت مزاج داره ولی چون سفته خیلی گریه میکنه دفع کردنی یه بارهم دکتربردم شربت لاکتولوز داده باقطره بی بی کردادم تغییری حس نکردم من سه شنبه میخوام برم مسافرت ممنون میشم راهنمایی کنین برای شل شدن مدفوعش چی بگیرم؟
- مولتی ویتامین
سلام میشه هر ماه به بچه مولتی سانستول داد به جا مولتی بهداشت آقای دکتر؟دخترم یکسال و دو ماهشه؟؟
- درد شکمی و کولیک
سلام وقت بخیر دکتر. من پسرم تازه یک ماهش شده.تو روز که مشکلی نداره اما شبها دل پیچه ودرد زیاد داره .دکترش قطره پدی لاکت و کولیکیدز براش نوشته اما بازم همچنان درد داره.بعضی شبها دوبرابر وزن خودش بهش قطره استامینوفن میدم. آیا خطری براش نداره.؟
- تب
با سلام. آقای دکتر دخترم 6روز دیگه شیش ماهش تموم میشه از دیشب یه دفعه تب داره علایم سرما خوردگیم نداره فقط تب و بی حاله هر شیش ساعت بهش قطره استامینوفن میدم ولی همچنان تب داره چ کار کنم

