Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بیماری نوزاد
سلام نوزادمن یک هفته هست سرما خورده والان سینش خلط داره و نفس تنگی داره ضربان قلبشم بالاست
- اومدن خون از دماغ
سلام خسته نباشید،ببخشید اقای دکتر ،پسرم هشت سالشه بدون ضربه دیدن دماغ،از یه سمت دماغش خون میاد خیلی نگرانم دلیلش رو خواستم بدونم،ممنون
- زینک سولفات
سلام میتونمبه بچه تو هشت ماهه شربت زینک سولفات بدم
- تب و سرفه
دکتر بچم بیست ماهس از دیروز عصر تب کرده تمومه کمر و سینش داغه بشدت و سرفه خشک میکنه، شب تا صبح سرفه میکرد و الانم بیحال و بی اشتهاس با بروفن هنوز تب داره و گهگاه سرفه میکنه، چی بهش بدم؟ علایمه چیه دکتر؟ ممنونم ازتون
- کدو
با عرض سلام. آیا من به دختر 7 ماهم میتونم هر روز کدو حلوایی بدم اشکالی نداره؟
- آمپول جنتامایسین
باسلام خدمتون عرض کردم نوزاد۶ماه دخترم عفونت ادراری WBC12داشت یک هفته سفکسیم ۱۰۰خورد تست مجدد WBC۶ولی باکتری لز ای کویل ب باکسلیا تغیر کرده بود دکترش جنتامایسین۲۰۰ برای ۵ روز ۱۰عدد صبح وعصر تجویز کرد.این امپول ب این مقدار برای نوزاد۶ماه ک وزنش پایینه۴۵۰۰ضرر نداره?توروخدا کمکم کنید دیوونه شدم
- جنین
با سلام و عرض ادب میحواستم بدونم آیا مادر بارداری که کم کاری تیروئید داره و متاسفانه تشخیص داده نمیشه نوزادش دچار عقب ماندگی میشه یا بعد از تولد نوزاد با دارو قابل درمان است؟
- بچه ام میلومننگوسل داره عملش نکردم عفونت نداره آیا میتواند راه برود
- قطره اهن
سلام تا چن سالگی قطره اهن و مولتی را باید ب بچه داد؟؟
- واکسن ۲ماهگی
سلام اقای دکتر، من 2قلو دارم بعد از واکسن 2ماهگیشون هر کدوم یک بار بالا اوردن، یکیشون اسهالم داره، این طبیعیه؟
- آلرژی
سلام پسرم ۶ماهشه نمیدونم ب شیرحساسیت داره یا نه فرنی باشیر اشکال داره ب بچه بدم
- سرفه
سلام . دکتر گرامی بعد از چندروز استفاده از فارمنتین اگر تب و یا سرفه ها قطع نشد بیمارستان بریم؟
- عفونت چشم نوزاد
با سلام آقای دکتر چندروز از چشم پسرم عفونت سبز رنگ خارج میشه زمانی که صبح از خواب بیدار میشه چشم هاش بهم میچسبه
- دارو
سلام پسرم 10 سالشه ماهی و تخم مرغ هم نمیخوره من میتونم مکمل vanna pur رو هفته ای یه دونه بهش بدم ضرر نداره
- گریه شدید نوزاد20روزه
سلام تورو خدا کمکم کنین بچم بیس روزه شه امروز بردیمش دکتر دکتر یکم دلشو فشار داد الان خیلی بی قراره هیچجوره اروم نمیشه چیکار کنم😭😭😭
- سلام من نوزاد دوماهه دارم که اگر یک روز شکمش کار نکنه همش گریه میکنه واینکه شب تا ۱۲ ایلا ۲ بیدار است چه کنم
بیخابی و یبوست نوزاد
- رفلاکس نوزاد
سلام خسته نباشید ببخشید نوزاد دو ماهه دارم به تشخیص پزشک رفلاکس داره، ک علاوه بر شیرخودم شیر خشک کمکی هم میدم، تا امروز ببلاک کامفورت میدادم ولی دوستش نداره، همچنین باخوردنش يبوست میگیره، شبا بی قراری داره، میترسم وزن نگیره با این وضعیت، خودم هم لبنیات و پروتئین گاوی رو کلا حذف کردم، میخواستم شیر خشک جدید بگیرم حالا نمیدونم از نوع اچ آ مثل نان و آپتامیل، یا آپتامیل پپتی و پپتی جونیور، یا بیومیل ای آ ر، توروخدا راهنمایی کنید، ضمنا ما بین شیر خودم کمکی میدم چ مقدار بدم برا وزن گیری؟
- سرفه طولانی
سلام پسرم ۵سالشه ونزدیک یه ماهه فقط سرفه وخس خس سینه داره باآبریزش بردم مشهددکترگفت آسم داره براش اسپری دادولی بهترنشده خیلی سرفه میکنه بچه دوساله هم دارم اون فقط سرفه پراکنده خشک داره میشه راهنماییم کنید
- واکسن انفولانزا
با سلام به دختر 3/5 ساله ام میتوان واکسن انفولانزا بزنم؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
- زردی جنین
با سلام ۷ ماهه حامله هستم و عمل ترانسفر ivf از طریق تخمک اهدایی انجام داده ام گروه خونی همسرم A+ و فرد اهدایی هم A+ است و گروه خونی خودم o+ میباشد در مقاله ای خوندم اگر گروه خونی جنینA و گروه مادرO باشد حتما جنین زردی میگیرد ایا درست است؟ برای رفع این مشکل چ باید کرد؟

