Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب
پسرم ۸سالشه و حدودا۴۵ کیلو هست دیروز از سرفه مریضیش شروع شده امروز تب کرده و بااینکه شربت استامینوفن میدم تبش زیادپایین نمیاد شیاف میزنم هم یکم پایین میاد و دوباره مجددتبش بالا میره شربت سرماخوردگی و دیفن هیدرامین و آموکسی سیلین و شربت گلو پدی کاف میدم بهش الان چیکاربایدبکنم خیلی میترسم
- سلام دکتر جان ایا اين شربت برای عفونت دندان به درد میخورد ممنونم ر
دکتر جان دندانهای عفونتی را چکار کنيم ممنونم ازت
- ماستوئیدیت یا عفونت شدید گوش
سلام پسرم تازه وارد هفت سالگی شده .عفونت گوش داره.دستهاشو به یکی از گوشهاش میزنه و داد میزنه از درد گوشش.تب مداوم.آبریزش بینی شدید.کم شنوایی داره.یکبار بردمش دکتر آموکسی کلاو و سفیکسیم داد برای درمان ده روزه.خوب شد.الان بعد از یکماه میگذره دوباره گوشش عفونت کرده.پشت لاله گوشش غده های چرکی به اندازه یه عدس هستند دوسه تا هستند.ترا خدا بگید چکار کنم خوب بشه.چون بخاطر مصرف چرک خشک کنه ضعیف شده.ممنون
- قطره آهن
سلام آیا مصرف همزمان قطره آهن و مولتی ویتامین برای کودکان زیر یک سال اشکالی ندارد؟؟مصرف همزمان قطره آهن و آ د چطور؟؟
- سرماخوردگی
سلام اقای دکتر پسرم ۲سالشه سرفه صدادار ویکمی ابریزش،بینی دارد احساس میکنم سرفه هاش خلطی هست چه داروی بهش بدم
- رشد قد
سلام.آقای دکتر، پسران تا چه سنی قد میکشن؟ممنون از پاسخگویی شما
- چگونگی مصرف شربت سیفیکسیم ۱۰۰
برای کودک دو نیم سال ۱۳ کیلو وزن سیفیکسیم ۱۰۰ رو چن بار در روز و چقد بدم؟
- تب کودک
پسر ۱۹ ماهه ای دارم تب زیادی داره بین ۳۸ و ۳۹ بالا و پایین میشه بهش استامینوفن و چرک خشک کن دادم دیگه چه اقدامی باید انجام بدم
- چشم
- بالا آوردن دارو
سلام اگه نوزاد داروی امپرازول رو بالا بیاره دوباره باید بهش بدیم؟
- شربت ایمیونیس
سلام وقتتون بخیر مامان آیهان انصاری هستم امروز اومدم مطب چون فرمودین سیستم ایمنی بدنش ضعیفه بخاطر اضافه وزنش میخواستم بدونم شربت ایمیونیس بدم بهش یا لازم نیست .
- مقدار مصرف آزیترومایسین۲۰۰ برای کودکان زیر دو سال
با سلام میخواستم بدونم دوز سوسپانسیون آزیترومایسین ۲۰۰ برای کودک ۱۶ ماهه ،باوزن ۹ کیلو که سرفه های خشک داره چقدره؟ با تشکر
- آیا شربت آموکسلین واسه وزن بچه مشکل داره چون وزن بچم کم
- قدووزن
سلام.دخترم الان تازه 9ماهش تموم شده وزنش 6,400و قدش69هست.آیا نرماله؟یا کمبود وزن داره دخترم نوزاد نارس بود و 35هفته بدنیا اومد وزن تولدش هم 2,200بود و قدش فک کنم49. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
- فاویسم و شربت و قرص اموکسی کلاو
آیا شربت و قرص اموکسی کلاو برای پسر بچه های ۸ و ۱۲ سال مبتلا به فاویسم مشکل دارد ؟
- سرماخوردگی کودک ۷ ماهه
سلام بچه من زود به زودمریض میشه ،میشه کمکم کنید چه شربتی بدهم
- مکمل اهن مناسب برای کودک ۳ساله
باسلام کودک ۳ساله دارم با توجه به ازمایش cbc پزشک واسش قرص فرفولیک یک روز میان تجویز کردن Rbc:4/7 Hg:12/2 Ir:22 ایا این قرصو مصرف کنه یا مکلم دیگه ای؟ ممنون از شما
- تب و گرفتگی بینی
سلام آقای دکتر خسته نباشید تو رو خدا کمکم کنید دخترم امشب تب دارد و اش هم گرفته است و دو هفته پیش گوشش عفونت کرده بود که آموکسی کلاو ۳۱۲ بهش دادند اما به دلیلی بی قراری هنگام دریافت دارو دوره درمان کامل نشد خواهش میکنم بهم بگید برای گوشش است یا چیز دیگر خیلی نگرانم تو رو خدا کمکم کنید
- شربت لوپرامید..
سلام وقت بخیر پسرم پنج سال و نیمه ازصبح اسهال داره البته حجم کم میتونم شربت لوپرامید بدم؟
- سلام خسته نباشید دختر من ۲ سالشه ۱۰ کیلو وزنشه چند قطره بریزم

