Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- لکه های قهوه ای نوزادن
سلام و خسته نباشید پسر من وقتی دنیا اومد سه روز بعد سه تا لکه قهوه ای رو ی شکمش دیده شد و به مرور زمان بیشتر شد الان کل بدنش لکه های قهوه ای داره.البته ازروی دستش تا مچ هم لکه قهوه ای کامل داره.آیا این لکه ها خطر ناک هست؟؟آیا بر اثر غذای تتد که مادر در دوران بارداری میخورد به وجود میاد؟؟این لکه ها بر اثر چی به وحود میایدو ایا ممکن هست بزرگتر بشه از بین بره؟؟الان پسرم هفت ماهش هست اما این لکه ها هنوز هستند؟؟
- سرماخوردگی
باعرض سلام خدمت جناب آقای دکتر پسرسه ساله ام حدود یک هفته سرما خورده اوایل تب داشت وبیتاب بود اما باخوردن دارو الان فقط سرفه میکنه وابریزش داره شما چه تجویز میفرمایید
- یبوست
سلام آقای دکتر خسته نباشین دخترم ده ماهشه چند روزه شکمش کار نمیکنه بهش آب قند و دور نافشو با روغن زیتونم ماساژ دادم تاثییری نداشت اقای دکتر داره دندون در میاره امکان داره بخاطر دندونش باشه؟ممنون میشم راهنمایی کنین
- خوردن مهر و کاغذ
سلام وقت بخیر دختر من یکسالش هر چی میبیننه میزارن دهنش ولی جدیدا کاغذ میخوره و مهر میتونه علتی غیر شناخت داشته باشه؟
- تزریق امپول امپی سیلین
سلام اقای دکتر خسته نباشید .یه دختر ۱۰ ماهه دارم زود ب زود ویروس میگیره و سرما میخوره .وقتی ۶ ماهش بود سرما خورده گوشاش عفونت کرد دکتر براش امپول امپی سیلین ۵۰۰ زد یعنی میشه با اون امپول ایمنی بدنش پایین اومده باشه که زود سرما میخوره ؟ اگه ایطوریه پس باید چیکارش کنم چ چیزایی بهش بدم ک بدنش قوی بشه؟ ممنونم از پاسخگوییتان 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
- تب۹
سلام دخترم تب داره ۲۱ ماهش هس ۱۳ کیلو چقد از شربت ازیترومایسن بدم؟ دوزش چند باشه؟
- مصرف سفکسیم در تب
باسلام و عرض ادب. لطفا بفرمایید که بعلاوه اییوبروفن، آیا سفکسیم هم برای کودکم لازمه وقتیکه نه سرفه داره و نه عطسه و گلودرد. ولی یکی دوبار استفراغ داشته و پاهاش سردهستند. فقط شکم و سرش داغ میشه
- سرد بودن سر ووصورت نوزاد ۳ ماهه
سلام دختر ۳ ماهه دارم الان ۲،۳ روز میشه سر و صورتش سرد هست ..علایم سرماخوردگی نداره ولی نگرانم اگه میشه راهنماییم کنید ممنون
- دوز شربت سفکسیم
سلام.وقتتون بخیر ببخشید دوز شربت سفکسیم ۱۰۰ برای دخترم که ۳ سال و نیمش هست و تقریبا ۱۵ کیلو وزنش هست، چقدره؟ ۱۲ ساعتی چند سی سی؟
- سرفه
سلام وقت بخیر بچم ۱۵ کیلو داره ۴ سالشه . لوزه هم داره چندروز پیش سرماخورده امروز پنجمین روزه سرفه های خلطیش شروع شده معمولا همیشه همینطور میشه بخاطر لوزه . شربت برم هگزین و هاتی تیم و سیتریزین میدم . بنظرتون شربت آموکسی کلاو هم شروع کنم؟
- آمپول اعضلانی
سلام خسته نباشین من یه دختر 9 ماه دارم و شیر مادر میخوره چند روزه کمرم گرفته و حتما باید آمپول بزنم تا کمرم خوب بشه سوال داشتم که میتونم از امپول اعضلانی استفاده کنم؟
- اگزما
سلام ببخشید من ازتون پرسیدم که دخترم سه سالشه گردنش خیلی خیلی دونه میزنه و خارش شدید ککه زخم شده از بیس خارونده وپوست گردنش ضخیم شده شما گفتین کرم اتوپیکس ایروکس بزنید میخاستم بپرسم کدوم مارک مرطوب کنندا یا اوره یا مدلای دیگش ممنون
- استفراغ پنیری
سلام خسته نباشیدعلت استفراغ پنیری چیست نوزادمن الان دوماه 17روزشه چندروزی هست بعضی وقت هاخیلی کم استفراغ پنیری داردهم شیرخشک میخوره هم شیرخودم
- شربت اشتها اور خارجی برای بچه چهار سال و نیم
سلام یه شربت اشتها اور خارجی برای بچه چهار سال و نیم معرفی میکنید شربت زینک و اپتایزر دادم فایده ای نداشت ممنوم
- قورت دادن اسباب بازی
پسر یک سال ویک ماهم یه کفشدوزک کوچولو که پشتش اهن ربا داشت قورت داد.نگرانم.ایا دفع میشه.باسرنگ بهش روغن زیتون دادم.لطفا جواب یدید
- وزن
سلام من دخترم نوه ماهشه ولی وزنش هفت کیلو وقتی به دنیا آمد سه کیلو بود لطفاً کمکم کنید
- عطسه
سلام آقای دکتر پسرم 17ماهشه یکی دوروزه در طول روز عطسه میکنه بیشتر از حالت معمول ,امروزکمی آبریزش بینی هم داره وزنش 10کیلو میشه ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
- نوزاد
ایا نوزاد هفت ماه ناخنای دستش تیرگی داشته باشه مشکلی داره یا ن
- کاهش وزن
سلام. پسرم دو سال و نیمشه. ماه پیش ۱۲ کیلو بود. هفته پیش وزنش کردم ۱۱/۶۰۰ شد وزنش و دیروز وزن کردم ۱۱/۸۰۰. این کاهش وزن مشکلی نداره؟ خیلی کم غذاست. شیرخشک آپتاکید رو دوبار در روز، یک بار شب قبل از خواب و یک بار صبح بعد از بیدار شدن بهش میدم. مولتی ویتامین سانستول میدم شربت زینک سولفات ام تازه دو روز هست شروع کردم لازم هست مکمل دیگه ای مصرف کنه؟
- دورسر
سلام خسته نباشید ، پسرم ۷ ماهشه موقع تولد دور سرش ۳۴ بود الان ۴۴ هست ، نرماله آقای دکتر ؟ ممنون

