Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- نوازدپنج ماهه
سلام خسته نباشیدبچم یک هفته شده اول خروسک شددگزازدم خوب شدبعددوروز سرفه خس خس شروع شده دم متخصص داروداداما همچنان بینیاش خرخرمیکنه سرفه میکنه بهیدچی کارکنم بیزحمت راهنمایی کنین پچم پنج ماه نیم هست
- شیر خشک سوپرامیل ۳
سلام دخترم ۱۳ماهشه سوپرامیل ۳ میخوره هر جا گشتم نبود دکتر داروخانه سوپرامیل ۱ داد الان من چیکار کنم مشکلی نداره بدم بخوره توروخدا راهنمایی کنید
- واکسن۱۸ ماهگی
دخترم ۲۴ام ماه باید واکسن ۱۸ ماهگی بزنه ولی از روز ۱۸ام ماه تب کرده بعد از مراجعه به مطب برای کنترل .نمیدونم اونجا آنفلونزا گرفته یا کرونا ....فقط تب داره تزریق واکسن ۱۸ ماهگی باید به چه شکل باشه تاخیر مجاز هست
- رفلاکس
سلام اقای دکتر دخترمن ۷ماه خورده ای داره شیر میخوره یا سرلاک بالا میاره یکم بعدش چهاردستوپا رفتنی بالامیاره بعضی وقتاهم شیر میخوره عاروقشو گرفتنی میاره بالا رفلاکس داشت پودرو شربتشو میدادم الان خیلی وقته قط کردم شیرخشک arببلاک هم میخوره چیکارکنم الان دیگه ۸ماهش شد
- سرفه کردن نوزاد۲۰روز
سرفه کردن شدید نوزاد۲۰روزه چه بایدکرد
- آزمایش کف پا لب مرز
سلام خسته نباشید ، آزمایش غربالگری کف پا رو در یه سه روزگی انجام دادیم ، بعد گفتن اگه جوابش خوب بود که هیچی ، ولی اگه مشکل داشت باهامون تماس میگیرن حالا امروز از آزمایشگاه تماس گرفتن میگن ازمایش پسرم لب مرزه فردا دوباره باید آزمایش بده... حالا میخام ببینم زردی داشتن پسرم اینکه آزمایشش مشکل دار شده ربطی داره یا نه ؟ ممنون از پاسخگویی تون 🌹
- مقدار مصرف قطره آدوکید
سلام ببخشید می خواستم بدونم به نوزاد ۲ هفته ای خودم که ۲۷۰۰ وزن داره چند بار و هر بار چند قطره باید آدوکید بدم ؟ ممنون
- شیرخشک
سلام وخسته نباشیدمیتونیم دونوع شیرخشک به ووزادبدیم اشکالی نداره
- سرفه هاي خلط دار
سلام آقاي دکتر بچم يک سالشه سرفه هاي خشک زيادي داشت بردمش دکتر گفت ويروس گرفته و شربت سيتريزين و شربت پلارژين کيدز و استامينوفن و قطره بيني داد و گفت اگر ترشحات بينيش رنگ زرد يا سبز شد بهش آنتي بيوتيک آموکسي سيلين بدم و من بعد از دادن چند بار شربت پلارژين ديدم داشت کمي بهتر ميشد اما با دوتا دونه سرفه ديگه بهش آنتي بيوتيک رو شروع کردم يعني بدون اينکه ترشحات بينيش زرد رنگ بشه بهش آنتي بيوتيک دادم و الان 2روزه آنتي بيوتيک ميخوره بهتر نشده که هيچ خيلي چرک داره گلوش و خس خس سينه گرفته و ترشحات زرد رنگ دکتر چيکار کنم آيا دادن آنتي بيوتيک اشتباه بود؟؟ادامه ندهم؟؟و فقط شربت پلارژين بدهم؟
- خشکی
سلام پسرم دو ماهشه پوستش خیلی خشکه و پوسته میندازه
- درمان بیقراری
سلام آقای دکتر برای درمان بیقراری و گریه های نوزادم و بیشتر شدن خوابش چه داروی گیاهی و یاشیمیایی پیشنهاد میدین. ممنون
- سرما خوردگی
سلام دخترم سه ماه و ۴ روزش هست امروز سرما خورده فقط سرفه میکنه چه شربتی بدم ممنون میشم جواب بدین الان دکتر نیست ببرمش
- نحوه خوابیدن
سلام خسته نباشید وقت بخیر نوزادم ۴۲ روزه است از بدو تولد موقع خواب سرش رو رو به کمر خم میکنه و پاهاشو هم به سمت کمرش میبره تقریبا حالات حلال برعکس.حتی موقع بیداری وقتی بلندش میکنم نیز سرش رو رو به بالا میگیره و گردنش و سفت میکنه ایا مشکلی داره؟؟میشه راهنماییم کنید چیکار کنم
- بیقراری نوزادتغییررنگ مدفوع
سلام من نوزاد ۵ ماه وهفت روز دارم که دائم بی قرار هستش و چند وقتی هست در مدفوع دانه های ریز سفید دیده میشه علتش چی میتونه باشه دخترم هم شیر مادر و هم شیر خشک میخوره
- تعداد دفعات شیردهی
سلام اقای دکتر . یه نوزاد چهل روزه در عرض بیست وچهار ساعت چند بار باید شیر دهی بشه ؟ و در هر شیر دهی چند سی سی باید شیر بخوره؟
- سرفه نوزاد سه ماهه
دخترم سه ماهه است.سرفه میکنه خس خس میکن.شربت اهورا میدم ولی خوب نمیشه .یک هفتست
- سرماخوردگی نوزادسه ماهه
سلام من نوزادسه ماهو نیم دارم که کمی ابریزش بینی وکمی هم گرفتگی صدادارد ایا نیازهست که به پزشک مراجعه کنم یایاشیردهی ومراقبت درخانه بهبودمیابد
- برگشتن کمر نوزاد
سلام من پسرم پنج ماهشه بخاطر یبوستش کره پاستوریزه دادم بهش و الان بشدت درد میکشه چیکار کنم کمک کنید لطفاٌ
- اسهال کودک
سلام اقای دکتر شربت سالبوتامول به دخترم دوروزه میدم واسه سرماخوردگیش الان اسهال گرفته به طوری که پشتش هم قرمز کرده وحتی بادکه ازشکمش خارج میشه ابکیه الان اسهالش واسه شربت هست یانه
- خون در مدفوع نوزاد
دختر شش ماهه ام سه بار در پوشکش رگه های خیلی کوچک خون دیدن هر روز نیست به فاصله یک هفته لطفا راهنماییم کنید

