Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- علت زردی کف پای بچه از چیست
- بیماری پادرد کودک چهار ساله
سلام کودک من باقلا ای پیش از بستری شدن در بیمارستان پادرد داشت الان هم بعداز یک ماه پادرد ش بیشتر شده ایا ربطی به بیماری باقلا دارد ؟
- کتوتیفن،پدیزان
سلام وقت بخیر عذر خواهم پسرم سه سال و نیمشه با وزن ۱۶ سرما خورده و سرفه داره شربت کتوتیفن و پدیزان گرفتم چقدر باید بهش بدم و چند ساعتی؟
- سردی دستان
با سلام و وقت بخیر دخترم ۳ ساله همیشه هنگام بازی کردن.رقصیدن.دستاش یخ میزنه علتش چی میتونه باشه.
- آب میوه
سلام آقای دکتر دخر ما یکسالو پنج ماهشه هیچ نوع آب میوه طبیعی رو نمیخوره فقط از این آب میوه های داخل فروشگاه صنعتی میخوره بنظر شما مشکلی نداره خیلی ها میگن ندید بخوره مواد افزودنی وقتد و غیره داره ولی خب چه کنم از همینا دوست داره
- اگزما
سلام ببخشید من ازتون پرسیدم که دخترم سه سالشه گردنش خیلی خیلی دونه میزنه و خارش شدید ککه زخم شده از بیس خارونده وپوست گردنش ضخیم شده شما گفتین کرم اتوپیکس ایروکس بزنید میخاستم بپرسم کدوم مارک مرطوب کنندا یا اوره یا مدلای دیگش ممنون
- خوردن جیوه تب سنج توسط کودک
تب سنج داخل دهان بچم شکست وکل جیوه رو خورد.جیوه نقره ای بودش.توروخدابگین چیکارکنم؟؟خطر داره؟
- شربت سفالکسین ۲۵۰برای عفونت بخیه
سلام اقای دکتر دخترم شش سالو نیمش با وزن ۲۲/۵جلو سرش بخیه خورده دکتر سفاکسین ۲۵۰داده فقط تجویزش نمیدونم چقدر گفته میشه شما بهم بگین ممنون
- قطره آهن
سلام آقای دکتر خداقوت حفظتون کنه الهی لطفا ی قطره آهن و ی قطره مولتی ویتامین برای بچه های رفلاکسی آلرژیک و آلرژی به پروتئین گاوی معرفی کنید ممنون
- مکمل
سلام آقای دکتر خسته نباشید من میخوام برای پسرم ریسورس جونیور شروع کنم بنظر شما باعث افزایش قد هم میشود یا فقط وزن دهی خوبی دارد؟ ممنون
- سرماخوردگی
سلام پسر دوسال و نیمه دارم سرماخورده دماغش خیلی فینگ فینگ صدامیخوره و سرفه چه شربتهایی بهش بدم آقای دکتر؟ روزی چند سی سی
- واکسن ۱۸ماهگی
سلام آقای دکتردخترم سرماخوردگی داره ۵روزازواکسن میگذره تب نداره آبریزش بینی داره اشکال نداره واکسنشوبزنم
- گرم بودن بیش ازحد پاهای دختر۷سالم مخصوصا شبا ازچیه
- واکسن انفولانزاا
سلام جناب اقای دکتر وقت بخیر. پسرم سه سال و شش ماه دارد. پارسال براش واکسن انفولانزا فرانسوی تزریق کردیم . اما وقتی سه هفته بعدش خواستیم دوز دوم را براش تزریق کنیم متاسفانه دیگه یافت نشد یعنی پارسال فقط یک دوز نصفه را زد. حالا امسال میخواهیم براش دوباره واکسن انفولانزا بزنیم. آیا یک دوز کافی است یا دوتا بخریم و دو دو دوز براش بزنیم یک دنیا سپاس از شما
- بی قراری کودک وخوردن آب زیاد
سلام آقای دکترکودک کوچکم که دوروزه رفته تو۲۲ماهگی وحدود۳هفته اس ازشیرجداش کردم وازاین بابت مشکلی نیس فقط شبهاخیلی بی قراری میکنه بهانه شیررونمیکنه فقط همش میگه شیشه شیرم پرآب باشه وبخوره.حتی قبل خواب سیرش میکنم شیربهش میدم آب میدم ولی بازشبهابیدارمیشه خواستم بپرسم پسرم آب باشیشه شیرش زیادمیخوره بخصوص درطول شب اشکالی نداره؟براآرام بخشی وبی قراری پسرم درطول شب شربتی میشه معرفی کنیدبهش بدم آرام تاصبح بخوابه
- واکسن هیجده ماهگی
سلام من دخترم رو روز یک شنبه واکسن زدم وهنوز تبش قطع نشده خیلی نگرانم اگه میشه راهنمایی ام کنید تقریبا هر به 6ساعت. تبش به بالای 38میرسه که با مصرف استامینوفن کنترلش میکنم دکتر بردم گفته تایک هفته صبرکنید اگه خوب نشد آزمایش مینویسم
- کمبود الدولاز
سلام خسته نباشید در آزمایش خون پسرم میزان الدولاز ۲.۷ زده شده آیا بدا کودک دوساله نگرانی داره؟
- دارو
سلام خسته نباشید اقای دکتر من دخترم ۱سال ۲ماهش هست غذای دریایی نمیخوره میشه بهش شربت امگا۳ بدم و اینکه برا بهبود کیفت خوابش ؟؟اخه دخترم خوابش کمه ۱۲ شب میخابه ۴ بیدار میشه تا ۸ صبح
- حرکت دست و پا در خواب
با سلام جناب اقای دکتر
پسر 10 سال دارم که در خواب شبها دست و پاهایش زیاد حرکت میدهد. بی زحمت من را راهنمایی کنید.
- دوز شربت سفکسیم
سلام دختر ۴ ساله دارم با وزن ۱۷ کیلو هفته پیش انفولازا گرفت و خوب شد البته سرفه داشت امروز دوباره تب کرده میخواستم بدون این همون مریضی قبله یا دوباره مریض شده و اینکه دارم بهش سفکسیممیدم مقدار شربت سفکسیم چقدر باید باشد ممنون از لطفتون

