Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام دخترم ۹ ماهشه ادراش خیلی خیلی کم شده سونو گرفتم کلیه و مثانه اش مشکلی رنداشت ولی برای ازمایش ادرارش هرکاری میکنم تو کیسه نمونه ادرار ،ادرار نمیکنه راهنمایی کنید لطفا
سلام دخترم ۹ ماهشه ادراش خیلی خیلی کم شده سونو گرفتم کلیه و مثانه اش مشکلی رنداشت ولی برای ازمایش ادرارش هرکاری میکنم تو کیسه نمونه ادرار ،ادرار نمیکنه راهنمایی کنید لطفا
- شیرخوردن
سلام آقای دکتر نوزادم فرمودین هرسه ساعت 60 سی سی یخوره دلی به محض اینکه میخوره عادت کرده پشتش شیر مادر بخوزه اشکالی نداره؟
- رفلاکس
سلام پسر هفت ماهه ام خیلی خیلی بیقراری میکنه ب خودش میپیچه شیر نمیخوره مگر اینکه خواب باشه یا اینکه چن ساعت از شیر نخوردن گذشته باشه اونوقت میخوره حین شیر خوردن شکمش صدا میده و سینه رو رها میکنه اشتها برای غذا خوردن نداره سرش رو ب عقب میبره حالت ترش کردن داره استفراغ نداره شبها تا صب چند بار بیدار میشه و بشدت گریه میکنه آزمایش ادرار سونوگرافی از کلیه عکس از قلب همه رو انجام دادیم مشکلی نداشته میگن رفلاکس داره رانیتیدین آمپرازول پدی لاکت استفاده کرده اثری نداشت داروهای کولیک هم کولیف استفاده کرده اثری نداره هرروز هم داره بد تر میشه وزن حین تولد 2و900بود الان7و950هستش شش ماهگی 7و750بود ایا کمبود وزن داره بنظر شما چ مشکلی داره و داروههای رفلاکس چی بهش بدیم ممنون
- بچه دو ماهه انزیم کبد۱۱۳
- غذا نخوردن
سلام آقای دکتر دخترم داخل هفت ماهه قاشق غذاش رو سمت دهنش میبرم دهنشو میبنده و روشو برمی گردونه اما لیوان آب رو میبرم میخواد با دستاش بگیره و با اشتها ازش استقبال میکنه اصلا غذاشو نمیخوره خیلی ناراحتم چیکار کنم؟
- درمان سرفه نوزاد سه ماهه
سلام اقای دکتر پسرم ۳ ماهش هست وسرفه میکنه دیشب حمومش دادم امروز بیدار شد سرفه میکنه وسرفش خش داره
- استفراغ نوزاد
با سلام نوزاد من 26روزه است چند روزه بینیش گرفته چندبار خیلی کم استفراغ داشته ولی امشب وقتی تو بغلم خوابیده بود یکدفعه خیلی شدید وزیاد استفراغ کرد اصلا تا حالا این طوری نشده بود خطر داره علتش چیه
- مطب چهارشنبه بازه؟
سلام آقای دکتر ببخشید امروز مطب تشریف دارید؟
- لوچ کردن چشم
با سلام کودک هفت ماهه ای دارم که تاکنون دوبار متوجه شده ام چشمانش را لوچ میکند،مثلا در مدت نیم ساعت چندین بار این کار را تکرار میکند اما بعد از آن تا یک هفته بعد دیگر این کار را انجام نداد،مشکلی وجود دارد؟
- سینه خلط دار نوزاد و بسته شدن دماغ و گلوی نوزاد
سلام دکتر نوزاد من دو ماهشه حدود یه ماهی هست خلط داره دماغش هم بسته شده خوردن شیر براش خیلی سخت شده چند بار به دکتر مراجعه کردم ،ایورا،سفکسیم و ازیترومایسین دادن ولی تاثیر نداره لطفا بگین چکار کنم
- بیماری نوزاد
ایاشربت گریپمیکسچر رومیشه برای رفع کولیک وشکم درد به نوزاد ۲۳روزه داد؟روی جعبه شربت نوشته برای زیریک ماه توصیه نمیشه
- تب
آیا شیافت 125 برای کودک زیر یک سال ضرر دارد؟
- لرزیدن چانه
سلام نوزاد ۲۱ روزم بعضی وقتا چانش میلرزه
- بیماری نوزاد
سلام ببخید برای چرک چشم نوزاد 18روزه چه باد کرد
- تغذیه
با سلام اقایی دکتر در مورد تغذیه ی نوزاد نه ماهه به جز سه وعده غذای اصلی از چه میان وعده ای میتوان استفاده کرد ممنون از راهنمایی شما
- دور سر نوزاد پسر ۶ ماهه
با سلام موقع تولد دور سر ۳۴ بود و الان که ۶ ماهش هست ۴۶ و قد ۷۳و وزن ۸و ۵۰۰ گرم ایا دور سرش نرمال؟ ممنونم
- شیر نخوردن
سلام دکتر. شربت زینکم براش میدم روزی یک سی سی. فرنی هم شروع کردم. شیر خشک آمپتامیل یک یه هفته بهش دادم روزی یه بار زیاد دوست نداره ولی وقتی گشنشه مجبور میشه میخوره اسهالشم با شیر خشک برطرف میشه معدش هر دو سه روز یا یک روز در میون کار میکنه اشکال داره آیا ادامه بدم شیر خشک رو؟
- درباره لرزش پای نوزاد
نوزاد من ۴۵روزشه یک هفته ای است که بعضی مواقع پاش لرزش پیداکرده خیلی نگرانم
- فاویسم
سلام اقای دکترنوزاد مبتلا به فاویسم دارم چهل روزه هست. امروز متوجه نشدم یه شیرینی خوردم که روش پسته بود که البته باقالی هستن و به عنوان پسته ی تزیینی به کار میبرن. یکم اون باقالی ها به عنوان پسته زیاد بود ایا میتونم شیر خودمو بدم؟ برا بچه خطری داره؟
- عوض کردن شیرخشک نوزاد
سلام دخترم نارس به دنیا آمد از ده روزگی شیرخشک پری نان به او میدادیم بعداز گذشت یکماه یک کیلوگرم به وزن نوزاد اضافه شد الان هرجا رو که میریم این شیر خشک پیدا نمیشه آیا میتوانیم شیرخشک جدیدی به او بدهیم و اگر میشود چه شیر خشکی بگیریم؟

