Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مقدارشربت سفکسیم
مقدارمصرف سفکسیم 100برای کودک سه ساله 15کیلوگرم
- شربت استامینوفن کوریزان
باسلام دختر من ۱۳ ماهشه. سرماخورده من شربت استامینوفن کوریزان گرفتم ولی روش نوشته برای زیر ۳ سال با نظر پزشک مصرف بشه. میخواستم بدونم میتونم ازش به دخترم بدم؟
- دندان
سلام دخترم 15ماه دارد ولی هنوز دندان در نیاورده ایا مشکل خاصی دارد
- بچم تب داره ۵سالشه
از دیشب تب کرده ناله میکنه میگه سردردم بیحاله
- گوشت اضافه
سلام خسته نباشید. دختر ۹ ماهه ای دارم که چند روزی میشه که بین ناحیه تناسلی اش تا مقعد گوشت اضافه دراومده. به نظر شما مشکلش چیه؟چیکار باید بکنم تا از بین بره؟ ممنون
- سوزش ادرار
سلام من دخترم ۷سالشه عفونت داشت گفتید در اب ولرم کمی جوش شیرین بزنید و بنشینید جواب نداد باید چه کار کنم؟منظورتان از معاینه چیست؟
- تب و سرماخوردگی
سلام.دخترم ۷ونیم سالشه تب داره و بینیش کیپ شده چه دستوری می فرمایید
- رشدکودک
سلام آقای دکترخسته نباشیدپسرم یکسال و ۶ ماهه هس قد و وزنش کمه وزن ۹۵۰۰ و قد ۸۰ چند روزی هست شروع کردم به دادن روزی یک عدد تخم مرغ و سیب زمینی ،آیا مصرف روزانه تخم مرغ ضرر دارد؟واینکه برای رشد بهتر چیزی پیشنهاد دارین؟ممنون ازتون
- تهوع صبحگاهی
سلام آقای دکتر برای حالت تهوع صبحگاهی دخترم یک هفته پیش ازتون پرسیدم گفتین باید آزمایش بده چه آزمایشی آقای دکتر ؟؟؟؟ من نصف قرص فاموتیدن ۲۰بهش میدم شب تا شب دیگه نمیگه حالت تهوع دارم!آیا بخاطر معدش تهوع صبحگاهیش
- نخوردن غذا
سلام اقای دکتر وقت بخیرپسرم یکسالو نیمه اصن غذاخوب نمیخوره دوس نداره فقط عاشق شیرخشک ایاشربت اشتهااور باعث میش ک غذابخوره؟یابی فایدست
- سلام اقای دکتر
دخترم ۲سالو۲ماهشه.شباتوخواب خیلی سرفه میکنه.یکم تبم میکنه.سرفه هاش یکم خلطیه.
- دخترم 5سالشهتقریبا 15کیلوسرما خورده میگه گلوم درد میکنه روز اول 5سی سی آزیترومایسین 200دادم روز دوم چقدر بدم
- مصرف دارچین در شیردهی
سلام آقای دکتر.میخواستم بدونم آیا مصرف دارچین ،بهار نارنج ،گلاب در دوران شیردهی مجازهست برای خود مادر؟و آیا میشه دارچین و گلاب و بادمجان و یه سری محصولات گیاهی و ادویه رو برای بچه های زیر دوسال مصرف کرد؟کلا غذاهای ممنوع برای بچه های زیر دو سال چی هست؟چی چیزهایی ممنوع هست و نباید بهشون بدیم؟پسرم یک سال و سه ماه دارد.
- خمیازه کشیدن زیاد در کودکان
دختر پنج سال و شش ماهه مدت یک هفته می شود زیاد خمیازه می کشد. علت آن چیست؟
- دکسترومتروفان
سلام ببخشید به بچه ۳ ساله میتونم شربت دکسترومتروفان بدم؟مقدارش رو هم میشه لطف کنید خیلی سرفه میکنه
- عفونت کودک
سلام خسته نباشید بچه پنج سالونیمه دارم که بینیش به شدت عفوونت کرده الان که خواب هست دوتا سوراخ بینیش چرک سبز بیرون اومده وبینیش کاملا بسته شده دکتر بردم شربت سفکسیم داده آیا همین شربت کافیه بدم یادوباره ببرم دکتردرمان اورژانسی لازم دارد چکاربایدبکنیم باتشکر
- انگل کودک.
سلام اقای دکتر مادر کودک یک سال وهشت ماهه که گفتم انگل داره برای اشتها فرمودید زینک سولفات بدم.ولی برای انگل نفرمودید چی بدم بی قراری میکنه مخصوصا شب یا گریه ازخواب بیدار میشه بعضی وقتا میگه. دلم دردمیکنه پشتش.قرمزه دست ب پشتش میکنه شلوارشوهمیشه درمیاره نمیزاره پوشکش کتم هردوسه ماه یه بار همینجور بیقراری میکنه وهمین علاعم رو.داره وررنگش هم طرده وبی اشتها میشه شماروخدا اقای دکتر یک.دارو ودرمان قطعی برای بچه م بگید هردوسه ماه یه بار بیقراری میکنه از نه ماهه اینطور بوده تاالان دودفعه میشه که حرف میزنه میفهمم علاعم انگله توبچه گیش که هرچی گریه مکر نفهمیدم واینکه قرص مبندازول مصرف کردیم وبرای کودک هم ده دانه ای بااب حل کردم ودادم ولی هنوز همون علاعم روداره الان ازداروخانه شربت پییرونیوم نیک سادا گرفتم ولی ندادم شما چی امرمیکنید
- واکسن
سلام دکتر واکسن 4 ماهگی و 6 ماهگی دخترم رو با 10 روز تاخیر زدیم الان یکسالشه آیا واکسن یکسالگیش هم باید 10 روز بعد بزنیم؟
- با سلام دخترم نه ماهشه دو هفته اسهال داشت بعد از کلی دارو درمانی یه دکتر گفت شیر خشک ا ال ۱۱۰ بدم ، براش خوب بود بعد که دوباره شیر قبلیش یعنی اپتامیل رو بهش دادم دوباره اسهال شده. آیا میشه همیشه آ ال ۱۱۰ رو ادامه بدم براش، و اینکه این شیرخشک برای رشد و وزن گیریش مناسبه و میشه همیشه از این شیر استفاده کنه؟
با سلام دخترم نه ماهشه دو هفته اسهال داشت بعد از کلی دارو درمانی یه دکتر گفت شیر خشک ا ال ۱۱۰ بدم ، براش خوب بود بعد که دوباره شیر قبلیش یعنی اپتامیل رو بهش دادم دوباره اسهال شده. آیا میشه همیشه آ ال ۱۱۰ رو ادامه بدم براش، و اینکه این شیرخشک برای رشد و وزن گیریش مناسبه و میشه همیشه از این شیر استفاده کنه؟
- مدفوع کودک
با سلام. مدفوع پسر ۲ سال و نیمه ام، خمیری و چند رنگ بود. یه تیکه اون کاملا سبز بود بدون هیچ رنگ دیگه ای. مثل خمیر بازی سبز. نگرانم آقای دکتر چیکار کنم

