Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ساعت و مقدار مصرف شربت ازیترومایسن ۲۰۰
سلام وقت بخیر لطفا مقدار مصرف بفرمایید ۹ صبح و ۹ شب ۲ و نیم سیسی درسته ؟ دختر من ۶ سال و ۴ ماهش هست با وزن ۱۸ کیلو شربت ازیترومایسن ۲۰۰
- میزان مصرف قطره های تقویتی
با سلام دختر من 2 سالشه . میخواستم بدونم بعد از دو سالگی مصرف قطره مولتی و تامین و آهن تغییر می کنه یا نه . الان از هر کدوم یک سی سی بهش میدم. با تشکر
- میزان مصرف شربت اموکسی سیلین
برای کودک ۷ ساله با وزن ۲۳ کیلو برای درمان برونشیت
- تزریق واکسن
برای فرزند چهار ساله میتوان واکسن پره ونار ۱۳ رو همزمان با تزریق دوز دوم واکسن آنفولانزا انجام داد یا بهتره که بینشون چند روز فاصله باشه؟
- نخوردن آب
سلام آقای دکتر دخترم یکسالشه شیرمادر میخوره خیلی خیلی کم آب میخوره به همین دلیل یبوست میشه باکلی زور زدن شکمش کارمیکنه ومدفوع خشک داره چه راهی داره که بتونم آب بیشتری بهش بدم ؟ممنون
- عفونت
سلام پسر۲۲ماهه من تب شدیدی داشته بردمش بستری کردم که گفتن عفونتش۱۳۰هست وبعد۱هفته شد۱۹ومامرخص شدیم.اومدیم خونه پسرم استفراغ داشت۱روزوفقط اب میخورد.روزبعدش دیدم مدفوع کشدار شده شبش هم دیدم اسهال میره وشکمش صدامیده.چیکارکنم😭
- سرفه
سلام اقای دکتر کودک من بیست ویکماهشه.شش روز پیش دچار آنفلولانزا شد. دو روز تب داشت و آبریزش بینی . بعد علایم خاصی نداشت تا اینکه از دو روز پیش در طول روز گاهی سرفه میکنه خیلی کم ولی شب موقع خوابیدن خیلی سرفه میکنه . همون اول دکتر بردیم شربت پلاژین و اسپری بینی داد. خواستم بدونم برا این نوع سرفه ش چه شربتی میتونم بدم؟
- شربت ایمونس
سلام خسته نباشید برا تقویت سیستم ایمنی میتونم به کودک چهارساله شربت ایمونس بدم؟ چ مقدار؟
- لرزش دست وپا
باسلام و خسته نباشید خدمت شما من پسری 4ساله دارم که در وقت خواب چه شب چه بعد ظهر حالت یک تیک در حد 5ثانیه در دست و پاهاش حس میشه میخواستم بدونم خطرناک علتش چیه
- ختنه
یکسال و4 ماهشه ختنه نشده تحرکش زیاده میتونیم الآن ختنه کنیم یا تویه سن دیگه که آروم بشه وحرف گوش کنه میخواستم نظرتون رو بدونم متشکرم
- گزیدگی حشره
پسرم یک سال ۴ماهشه بدنش دونه قرمز زد بردم دکتر گفت کک گزیده بهش بتامتازون وشربت سیتذیزین داد زیاد خارش داره و خیلی بزرگ شده وورم کرده چیکار کنم
- یبوست کودک
سللم دکتر پسر دو سال و ده ماهه ای دارم که کمبود وزن داره الان یکساله که بین ۱۱ کیلو و ۱۲ درجا میزنه .یبوست شدید داره طوریکه هر سه یا چهارروز اجابت مزاج داره حتی با مصرف داروهایی مثل شربت ثناگل و انجیر و مواد غذایی مفید یبوست.اوایل روزی یه بار یا دوروز یه بار میرفت اما الان بیشتر شده و خیلی هم لاغره بنظرتون باید چیکار کنم؟به دکترهای زیادی بردم ولی همشون شربت دادن که روزی ۸ میل هم فایده ای نمیکنه
- سلام برای کودک هفت سال چند سی س بدیم؟
- سرفه
سلام.دخترم ۲۳ماهشه چن روز پیش سرماخورد و آبریزش بینی کمی داشت یک روز شربت کاریزان دادم قطع شد.حالا بعد ۴روز ک هیچ مشکلی نداشت سرفه خشک داره.کتوتیفن ۱۲ساعتی بهش دادم خوبه یا بهش ندم ببرمش دکتر؟ میترسم.تو خواب خیلی سرفه میکنه
- عفونت ادرار
حس میکنم دخترم دچار عفونت ادراری شده ۱۹ماهشه و ۱۲ونیم کیلوئه هرکار میکنم اجازه نمیده ادرارشو بگیرم وفقط توپوشکش ادرار میکنه و نمیذاره کیسه ام بذارم براش اینقد گریه میکنه بی حال میشه هرکار میکنم نمیتونم آزمایش ادرار ازش بگیرم واسه همون میخوام ببینم میشه بهش سفیکسیم ۱۰۰بدم
- دوز و میزان مصرف آزیترومایسین
سلام و صبح بخیر پسرم ۳ سال و ۹ ماه سن دارن. و وزن ایشان ۱۲.۷۰۰ کیلوگرم می باشند. سرفه و گلو درد دارند. لطفا میزان و دوز استفاده از شربت آزیترومایسین را دستور بفرمایید. با سپاس
- تکرر و سوزش ادرار
سلام پسرم ۳ سالشه بعد ازینکه از حمام دراومدیم چند ساعت بعد تکرر ادرار گرفت اولین روز ۱۰ دقیقه یکبار دستشویی میرفتیم ولی روز دوم کمی کمتر شده ولی همچنان پسرم خودشو فشار میده و میگه دستشویی دارم تقریبا نیم ساعت یکبار آیا پسرم عفونت گرفته ؟ چه راهکاری باید انجام بدم؟
- بی اشتهایی
سلام و خسته نباشید. دخترم ۴سالشه و چندروزه ک اصلا غذا نمیخوره.خیلی برای دارو خوردن هم اذیت میکنه و اصلا نمیخوره.خواستم چه شربتی بدم ک بهتربشه.و اینکه شربت زینک سولفات برای اشتها خوبه؟آخه فقط این شربت رو یه ذره و بزور میخوره.ممنون از راهنماییتون
- الت کودک
سلام .اقای دکتر .پسرم دو سالشه .چند روزه یباره التش رو میگیره میگه سفت شده فشارش میده که درتش کنه وقتی میبینم سفت و بزرگ شده مشکلی هس؟
- آزیترومایسین با دستور اشتباه
سلام آزیترومایسین ۲۰۰ برای بچه ۶ ساله با وزن ۱۸ کیلو چقدر بدهم ؟ داروخونه نوشته روزی یک قاشق شما بفرمایید چند سی سی باید بدم و تا چند روز؟ خیلی سپاسگذارم از الطاف شما دکتر خدا شناس اجرتان با آقا اباعبدالله

