Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- رشدکودک
سلام پسرمن ۹ماهشه نه میشینه نه راه میره دندون هم درنیاورده باشیرخشک تغذیه میکنه
- سلام شربت زینک پلاس رو تا چه مدت باید استفاده کرد
- پرسش
سلامپسرم ۱۶ماهه هستش شیرخشک پپتی جونیورمیدم بهش دیگه نیست به پروتیین هم حساسیت داره اگزمامیزنه جاش چه شیرخشکی بدم
- فخ فخ بینی
سلام نوزادم ۸روزشه بینیش فخ فخ میکنه صدا میده چه کنم؟ موقع دفع حالت زور میزنه طبیعیه؟؟؟ و دوبار درروز دفع داره
- سرفه
سلام اقای دگتر پسر ۵ ساله دارم سرما خورده و فقط سرفه داره تیمکس خوبه بهش بدم؟ یا پلارژین
- ریزش مو
سلام دخترم سه سالشه و از اول ریزش مو داشت خیلی داروی تقویتی بهش دادم زینک دودوره بهش دادم ولی تأثیری نداشته ازمایش هم دادم مشکل خاصی نداشته به جز ی کم خونی جزئی در ضمن قطره اهن و مولتی هم نخورده لطما بگید چه دارویی بهش بدم چیکار کنم خیلی نگرانم
- قرص ویتامین
سلام و خسته نباشید، میشه بجای قطره آد به بچه نه ماهه قرص ویتامین د و قرص ویتامین آ بدهم؟
- عوارض و فواید راسیپ
سلام جسارتا بنده پسر دونیم ساله ای دارم که به شدت بدغذاست و ریفلاکس داره به خاطر آلرژی غذایی پنج ماه بود راسیپ میدادم به شدت راضی بودم ولی از ترس عوارض قطع کردم ولی دوباره بی اشتها شده باز میتونم شروع کنم راسیپ بده یا ن؟؟
- شربت استامنوفن پاراکید سوسپانسیون
ایامیشه به کودک ۱۸ ماهه شربت استامنوفن پارکیدداد وچه مقدارممنون
- تخم بلدرچین
سلام. آیا در سفره غذایی کودک یک ساله می توان از تخم بلدرچین استفاده نمود؟ آیا تخم بلدرچین و تخم مرغ باعث یبوست می شود؟
- سرفه نوزاد و آبریزش بینی
با سلام.نوزاد بیست و چهار روزه ای دارم که تقریبا سه روزه آبریزش بینی داره.اولاش سرفه اش به دلیل مخاط بینی اش بود ولی یکی دو روزیه که سرفه اش خشک شده.خواستم بدونم باید برای درمانش چکار کنم؟
- کیدیزول
سلام آقای دکتر دکتر اطفال برای نوزاد ۲۱ روزه ما تشخیص رفلاکس پنهان داده و کیدیزول تجویز کرده، وزن نوزاد ۳ کیلو و ۴۰۰ گرم هست و دکتر ۱ سی سی غروب و نیم سی سی صبح کیدیزول تجویز کرده. آیا مصرف این دارو با توجه به عوارضی که دارد اشکالی ندارد؟ اگر دارو مصرف نشود رفلاکس پنهان برایش خطر دارد؟ چند وقت باید این دارو را مصرف کرد؟ چه عوارضی ممکن است بروز کند؟
- راهنمایی
سلام وقت بخیر آقای دکتر عزیز ببخشید پسرم ۶سال داره حدود ۱ماه هست سرفه میزنه ۳بار بردم دکتر از آنتی بیوتیک گرفته تا دونوع اسپری که کم جواب داده امروز هم بردم متخصص که گفتن فعلا اسپری استفاده شود و یک آمپول دگزامتازون تجویز کرد وگفتن آمپول رو به صورت خوراکی داده شود سوالم اینه آیا آمپول بصورت خوراکی مشکلی نیست ممنون میشم جواب دهید باسپاس
- سوزش ادرار
سلام آقای دکتر. وقتتون بهخیر. هفته پیش جواب آزمایش ادرار دخترم رو براتون فرستاده بودم. فرموده بودین آزمایش رو مجدد تکرار کنم. دخترم هفته پیش کمی شورتش زرد میشد و یکم سوزش داشت. البته الان دیگه شورتش زرد نمیشه. آزمایش رو مجدد تکرار کردم بازم فقط آزمایشگاه ۲۴ ساعت کشت داد و نتیجه رو داد. که عفونتی در طول ۲۴ ساعت دیده نشده. به نظرتون نتیجهای که در طول ۲۴ داده میشه قابل استناد هست؟ البته الان دیگه مثل قبل هم سوزش نداره. ممکنه مشکل رفع شده باشه؟
- سرفه خلط داربدون تب
سلام پسرم ۵ سالشه سه روزه هر از گاهی سرفه خلط دار میکنه چی بهش بدم به خاطر اینکه تو دو سالگی یه بار تشنج کرده نمیشه بهش ذیفن بدم به نظرتان آنتی بیوتیک بدم
- سرفه
سلام دختر چهار ماهه ای دارم دو روزه واکسن چهار ماهگیش رو زدم الان بالا تنش داغه و دمای بدنش 37.2سرفه هم میکنه پایین تنه اش یخ ولی بالا تنه اش خیلی داغه چکارش کنم شیاف 125بهش زدم استامینوفن نمیخوره استفراغش میکنه
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر دخترم ۸ماهشه ابریزش بینی داره چی بدم بهش؟شربت پدی کرد خوبه؟چقدبدم؟
- کواموکسی کلاو
با عرض سلام،دختر ۴ سال و۷ماهی دارم آبریزش بینی وسرفه شدید داره دکتر براش کواموکسی کلاو هر ۸ساعت۵ سی سی تجویز کرده الان ۳روزه داریم بهش میدیم ولی سرفه هاش خوب نشده میخواستم بدونم طبیعیه در ضمن شربت پدی گاف و اسپری بینی هم استفاده میکنه ،چقدر زمان میبره دارو اثر کنه وچه چیزی برای بهتر شدن سرفشه خیلی آزار دهنده هست شما پیشنهاد میکنین،سپاسگزارم
- واکسن آنفولانزا
سلام بچم ۶ سالشه ۱۶ کیلو هست. معمولا پاییز زمستون زیاد مریض میشه تا حالا واکسن آنفولانزا نزده. الانم مریض شده. واکسن انفولانزا تاثیری تو کمتر مریض شدن داره؟ براش بزنیم؟ چه مارکی و چند دوز باید بزنیم؟ چند وقت بعد از خوب شدن بزنه؟
- سرما خوردگی
سلام خسته نباشین پسر هشت ماهه دارم سرماخورده ابریزش بینی شدید داده با سرفه ی خشک بردم چ دارویی باید بدم بهش اقای دکتر ممنون میشم. جواب بدین

