Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اشتها
سلام پسرم جهار سال و نیم داره خیلی کم اشهاست شربت زینک و اپتایزر فایده نداشت شما براش ازمایش کلی نوشتین کم خونی و ویتامین د کم داشت لطف میکنید یه شربت اشتها خارجی معرفی کنید ، ممنون
- شربت….
سلام وقت بخیر مسر ۶ ساله دارم سرما خوردخ شربت پلارژین بدم یا ستادین دی سی بهتره؟
- مقدار مصرف سفیکسیم برای پسر بچه ۸ ساله با وزن ۲۶ کیلوچقدره
- سلام. برای عفونت گوش کودک چندروزبایدسفکسیم100هردوازده ساعت استفادهبشود
سلام. برای عفونت گوش فرزندم چند روز بایدسفکسیم100هر12ساعت بدهم
- سرفه
سلام پسرم ۷ساله دارم مدت سه هفته است که سرفه میکند دو بار دکتر بردیم ولی خوب نشده وسرفه می کند شربتهای که تجویزشده سالبوتامول پدیکاف ومنتول وفا آموکسی بی دی وقرص جوشان موستیل۶۰۰
- مطب
سلام آقای دکتر فردا مطب باز هست ،؟ ممنون
- سلام آقای دکتر پسرم یک سال شیش ماهش هست وزنش خیلی کم ضیف هست سه روزه سرما خورده چ شربتی بدم امروز هم تب کرده
- بیماری اطفال
برای درمان اسهال میشه ازقطره پدی لاکت استفاده کرد
- رشد نکردن قد کودک
با سلام وخسته نباشید یک پسر یک سال ونه ماه دارم قدش از یک سال وسه ماهگی بلند نشده واصلا پنج ماه است غذا نمی خوره حتی با بازی هم غذا نمی خوره تا به حال پیش سه متخصص بردم وفقط سگشربت اشتها اور دادن مثل راسیب وزینگ گلوکونات وسندوس ولی اصلا فایده نداشته چزن زمان تولد ۳کیلو قد زمان تولد ۵۲وزن الان بچه ۹۵۰۰وقدش ۸۵لطفا راهنمایی کنید با تشکر
- درد و تورم و قرمزی پشت گوش دختر ۲ساله نیمم چیه و چکار باید بکنم
- قرص کلیدینیوم سی
سلام میتوانم قرص کلیدینیوم سی را برای معده به دختر ۸ سالم بدم
- آمتین
مصرف شربت آمتین خیلی خواب آور است بطوریکه شب به دخترم میدهم تا ظهر در مدرسه خوابش می آید. بجای آن چه دارویی استفاده کنم ؟
- مدفوع کودک
سلام دخترم سه سالشه مدفوعش هنوز مثل موقعی که پنج شش ماهه بود اونطوره از شیرم جدا کردم دیگ شیر نمیخوره ولی درس نشده نگرانم و اینکه اسهال زیاد میکنه
- آزیترو یا سفکسیم بدم؟
پسرم 8 سالشه بیدار که شد چشمش عفونت کرده بود و گلوش یکممیسوخت بردم دکتر بهش آزیترو 500 و قرص سرماخوردگی قطره وپماد چشم داد چهار روز گذشته چشمش بهتره ولی شبا تا صبح سرفه میکنه و نفسشمیگیره و نمیتونه بخوابه داروش باید عوض بشه؟ روز سوم تب کرد و روز چهارم عرق سرد راستی سفکسیم 200 رو میشه جای آزیترو500 داد؟
- تب مداوم
باسلام پسر يازده ماهه اي دارم ك دوشب است تب مداوم ٣٨تا٣٨/٥دارد هر٦ساعت به او استامينوفن دادم قطع شد و بعد از هر ٦ساعت مجدد تب دارد لطفا راهنمايي بفرماييد چه كنم
- سفکسیم ۲۰۰
با سلام .آقای دکتر بینهایت تشکر میکنم بابت جواب ها و راهنماییهاتون. من درمورد سفکسیم ۲۰۰ سوال کرده بودم که شما فرمودید روزی یک عدد قرص سفکسیم .این قرص تا چند روز باید داده بشه؟
- دندان آسیاب ۶ سالگی و تب ۳۹.۵
سلام آقای دکتر دخترم نزدیک ۶ سالشه از اول مهر تا حالا دو بار شدیددد تب کرده ۳۹.۵ درجه و فقط تب بالا داره و بی اشتها یی . دیگه هیچ علائم دیگه ای نداره دارو هم مصرف میکنه اما تبش کمی پایین اومده . دکتر گفت آنفولانزاس دو تا سوال دارم اول اینکه به نظرتون ممکنه از دندون آسیابش باشه که داره در میاد ؟؟ دوم اینکه به چه علت میتونه باشه این تب بالای بی علامت ؟؟ و سوم شربت دیفن هیدرامین کامپاند برای بچه ۶ ساله ضرر نداره ؟ کامپاند داره داروهاش ایبوپروفن هر ۴ ساعت نصف وزنش گایافنزین هر هشت ساعت ۵ سی سی پدیزان هر هشت ساعت ۵ سی سی دیفن هیدرامین کامپاند هر هشت ساعت ۵ سی س سفیکسیم ۱۰۰ هر دوازده ساعت ۵ سی سی تو رو خدا با پاسخ تون خیالم رو راحت کنید دکتر
- تعداد روز مصرف فارمنتین ۶۴۳
دخترم سینوزیت کرده فارمنتین ۶۴۳ دکتر داده و داره میخوره. تا ۷ روز باید بخوره یا ۱۰ روز ؟
- فرنی موز
سلام آقای دکتر برای بچه ۶ماهه میتونم جای شکر موز بریزم توی حریره بادوم؟
- واکسیناسیون وسرماخوردگی
باسلام اقای دکتر خدا رو به ابروی امام حسین قسم میدم هر چی که خیر تو دنیا واخرت هست همه رو یکجا بهتون بده امثال شماها باعث افتخار این خاک وسرزمین هستید .دعای خیرم سرنماز تا ابد وابدیت پشت سرتونه.ممنون

