Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام
سلام آقای دکتر خدا شما رو برای ما نگهداره. بچه من ۱۷ماهشه همزمان داره چنتا دندون درمیاره دندون های آسیا کمی از لثه زده بیرون وسط اونا انگار خون مردگی هستش، دهنش هم بوی بد میده. آقای دکتر بچم تب هم میکنه هر بار دندون درمیاره مجبور میشیم سرم بزنیم.ولی این بار بوی بد دهان هم داره.اشتها هم اصلا نداره آب هم اصلا نمیخوره فقط شب. ببخشید طولانی شد
- فاویسم
سلام از دخترم بدو تولد ازمایش گرفتن گفتن فاویسم داره پدرش هم داره ولی گروه خونی دخترم ب من رفته الان هجده ماهشه امکانش هست که دیگه فاویسم نداشته باشه چون میگن ب ازمایش بدو تولد نمیشه اعتمادکرد
- حرف زدن
سلام خسته نباشید کودک ۱۴ ماهه پسر چند ماه پیس چند بار گفت بابا دیگه نگفت هر چقدر سعی کردم نگفتم الانم فقط وقتی داره بازی میکنه سرگرم خودشه بعضی کلمات مثل دده یا نه یا آره یا دای رو میگه همیشه نمیگه میخوام بدونم تا چه زمانی نرمال کم حرف زدن کودک چیکار کنم به حرف بیاد بابا مامان بگه
- سلام شبتون بخیر دختر من تقریبا هفت ماهه سرماخورده و گلوش کیپ شده و بزور شیر و فرنی میخوره و 9کیلو هستش چند سی سی آزیترومایسین بهش بدم ک از این حالت نجات پیدا کنه ،البته شربت ستیریزین روزی 2,5سی سی مصرف میکنه ممنون میشم راهنماییم کنید
- کبوکبودی کمرنگ دور دهان کودک
سلام کودک ۸ماه ای دارم که دور دهانش یعنی بالای لب وپایین لبش کبودی کمرنگی داره داره از وقتی اومد دنیا همین طوری بوده بعضی وقتا بیشتر معلومه کبودیش ،علت این کبودی چیه
- مقدارشربت نئوزینک
پسرم پنج ساله شه چند قاشق بدم وچندباردرروز
- واکسن 4 ماهگی
سلام آقای دکتر واکسن 4 ماهگی رو میشه یک روز زودتر زد؟
- دادن کشک
سلام خسته نباشی من یه پسر یک ساله دارم میتونم بهش کشک بدم
- کمبود ویتامین b12
سلام خسته نباشید بنده از پسرم لزمایش خون گرفتیم کمبود ویتامیت b12 داره ، ۱۹ ماهش رنج ویتامین ۱۲۰ بود نوشته باید بالا تر از ۱۸۷ باش خطرناک؟ چیکار کنم چی بدم ؟؟؟
- از شیر گرفتن
سلام دکتر تقریبا 20روزه بچمو از شیر گرفتم گاهی شبا از خواب بیدار میشه انقد گریه میکنه مجبور میشم سینمو بذارم دهنش تا سینمو میذارم دهنش آروم میشه چکار کنم؟
- افتادن نوزاد یه ماهه
سلام بچه من تو دستم بود رو تشک آغوشی خاستم بزارم زمین شیرش بدم از رو تشک قل خورد با پشت سر افتاد خیلی میترسم همون لحظه گریه کرد بعد که بغلم گرفتم آروم شد الانم خوابه چکار کنم؟
- آلرژی دارویی
سلام ببخشید دخترم ده ماهه بود سرمای خیلی بدی خورد حالت خفگی بهش دست میداد شیر نمیتونست بخوره سینوس ها درگیر تمام گلو و.... دکتر آموکسی کلاو و قبلش سیلین تجویز کرد اما حساسیت داشت تمام تنش تاول ریخت بیرون. سوال اینکه تا آخر عمر نمیتونه بخوره اینا رو ؟ و اینکه تو سرما خوردگی ها سفکسین هم جزو همون دسته هستن و نمیشه داد؟؟ خب ممنون
- سلام پسرم دوسالونیمه الان متوجه برامدگی پشت سرش شدم اندازی نخود میشه و من خلی نگرانم لطفا ی جوابی بهم بدین
- قطره باکتی ماید
سلام وقت بخیر برای نوزاد ۸روزه نحوه استفاده از قطره چطور هست.به خاطر ترشحات چشماش از داروخونه گرفتم
- تغذیه با گوشت کبک
سلام.
از هفت ماهگی حجم کم شروع نماید
- وزن کودک
وزن کودک یکساله چقدر باشه طبیعی است؟منظورم اینه وزن کودک یکساله باید چقدر باشه؟بدون در نظر گرفتن وزن تولدش
- یبوست نوزاد چهار ماهه
سلام من دخترم چهار ماهشه یبوست داره شیر ببلاک کامفورت میدم اثر نداره واینکه شیاف گلیسیرین زدم مدفوع نکرد
- اسهال کودک ۱ساله و ۴ماهه
- ضربه خوردن سر و بینی کودک
سلام خسته نباشید بچه خاهر شوهرم امروز افتاد روی سنگ با شدت ب سر و بینیش ضربه خورد خون اومد از دماغ سمت چپ خطری دارد؟؟؟
- پدیاشور
دخترم یک سال و دو ماه داره وزنش بر اساس نمودار رشدش کمه زمان تولد ۳۵۰۰بود یکسالگیش۸۷۰۰ازمایش خون و ادرار گرفتم خوب بودن مشکلی نداشته خیلی بد غذاست میخواستم بدونم میتونم بهش مکمل پدیاشور بدم؟؟با تشکر

