Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دندان
سلام آقای دکتر پسرم یک و نیم سالش فک بالا چهار دندون داره پایین سه تا نمیدونم چرا یکی در نمیاد چهار تا بشه سومی دوماه میشه در اومده ممنون میشم راهنمایی کنید
- آلت تناسلی
سلام پسر 10ساله دارم آلت تناسلیش خیلی کوچیکه داخل میره اصلا دیده نمیشه بیرونم که میارمش خیلی کوچیکه 3بار دکتر بردم گفته مشکلی نداره چکار کنم
- شیر گاو
سلام آقای دکتر پسرم هفته بعد ۹ماهه کامل میشه تا الان شیرخودم روخورده میخواستم بدونم میتونم بهش شیرهای پاستوریزه که پاکتی هست وبرای فرنی درست میکنم بدم یا شیر خشک،کدوم بهتره؟
- فنویاربیتال ۱۵
سلام،
عوارض قرص اگر بعداز ۵ دانه مصرف دست برداریم خطرناک است یا خیر؟
- شربت ازیروسین۱۰۰
میخواستمبدونمشربتازیروسین۱۰۰چندسیسیبدمببچمیکسال سه ماهه وزنش۱۲کیلو
- ادرار
سلام بخشیدمزاحمتون شدم من پسرم 3سال داره گاهی اوقات خودش بدون اینکه نم بزنه میره دستشویی ولی گاهی اوقات نم میزنه بدون اینکه خودش متوجه بشه میگم چرانم زدی دست میگیره میفهمه خیس شده شلوارش ازمایش ادراردادمشکلی نداشت خواهشاکمکم کنید
- احساس گرمی
سلام آقای دکتر خسته نباشید دختر م ۴ سالشه همش قفسه سینه نشون میده میگه گرمم خیلی اذیت مشه یبوست دارد هر دکتری میبرم سر در نمیارن میشه راهنمایم کنین ممنون میشم فقط یه دکتره گفت از معدش میتونه باشه
- دندان
سلام دکتر عزیز دخترم متولد ۱۶خردادد۹۷ هست دندونای بالاش دوتادندون جلوش فقط یه ذرش بیرون بود بقیش تو گوشت بود ورنگ کدر ی ذره لق شده بود ولی جای دست گرفتن نداشت برادرآوردن خودم چون دستام ظریف بود تونستم ودراوردمشون براش ولی حالا بعد یکماه و نیم جاشون دندون تازه رشد نکرده حتی سر هم نزده برا دراوردن
- مشکل گوارشی
سلام اقای دکتر خسته نباشید علت خلط در مدفوع چی هست پسرم دوسالشه یبوست داره دوبار داخل مدفوعش خلط دیدم یبوست هم داره شربت انجیر میخوره قبل شربت یکبار دیده بودم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
- پادرد
سلام خسته نباشیدمن یه پسر3ساله دارم هروقت ماست یادوغ میخوره شب ازخواب بیدارمیشه گریه میکنه میگه پاهام دردمیکنه گاهی اوقات میگه دستهام هم دردمیکنن میخواستم بدونم مشکلش چیه ممنون که دقت گذاشتید
- زردی کودک ۷ساله
دخترم ۷ سال داره وپاهای زردی داره آیا نیازی هست به پزشک مراجعه کنیم؟
- سلام. دخترم یکسالشه سه ماه رفلاکسش تموم شده. ولی چندروز پیش متخصص بردم وگفتم شب تا صبح خیلی بیدار میشه براش یه هفته سیتریزین هر 12ساعت 2/5سیسی وبعد یه هفته شبها فقط 2/5سسی سی تجویز کردن این دوشب دوسه ساعت زمان میبره برخلاف همیشه تا بخوابه. آیا طبیعیه
- خوردن جیوه تب سنج توسط کودک
تب سنج داخل دهان بچم شکست وکل جیوه رو خورد.جیوه نقره ای بودش.توروخدابگین چیکارکنم؟؟خطر داره؟
- تایم مطب
سلام فردا چه ساعتی مطب هستید
- دخترم ۱۳ کیلو ۴ سالشه آموکسی سیلین ۱۲۵ خوبه
دخترم سرما خورده شده ۱۳ کیلو ۴ سالشه آموکسی سیلین خوبه براش
- دوز مصرفی سفکسیم ۱۰۰
دختری ۱ ساله و ۹ کیلو دارم چه میزان سفکسیم و هرچندساعت باید بهش بدم ؟
- میزان مصرف شربت اموکسی سیلین
برای کودک ۷ ساله با وزن ۲۳ کیلو برای درمان برونشیت
- آزیترومایسین
سلام وقت بخیر برای کودک ۷ ساله با وزن ۲۶/۶۰۰ چه مقدار آزیترومایسین ۲۰۰ کافیه؟
- شربت اهن
سلام خسته نباشید دختر من دوسال نیم هست آزمایش دادم یکم کم خونی داره میخوام بهش شربت اهن بدم با شربت زینک چه زمانی در روز بدم بهش آیا با هم بخوره ایراد داره
- تغذیه نوزاد
سلام آقای دکتر من دخترم 2 نیم خوب غذا نمیخوره میخواستم چه شربت مولتی ویتامین خوب واسه وزنی بگیرم

