Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بوی بددهان
باسلام اقای دکتردخترم دوسالشه دهنش خیلی بومیده عصبی شدم راه حلی داره ممکنه همین برطرف بشه یااینکه دایم دهنش بومیده
- ادرار
سلام بخشیدمزاحمتون شدم من پسرم 3سال داره گاهی اوقات خودش بدون اینکه نم بزنه میره دستشویی ولی گاهی اوقات نم میزنه بدون اینکه خودش متوجه بشه میگم چرانم زدی دست میگیره میفهمه خیس شده شلوارش ازمایش ادراردادمشکلی نداشت خواهشاکمکم کنید
- مدفوع
سلام روز،بخیر ،پسرم ۲۱ ماهه است و۴ روزه دفعات مدفوع بیشترو شل شده است بعدمدفوع مانند کف دفع میشودیا ابتدای مدفوع کف دفع میشود گاهی مواقع هم میگه دلم درد میکنه کمی هم بی قرار شده وکم اشتها میخواستم ببینم چکارشده و چه غذاهایی بدم ،ایا از خوردن میوه های فصل ممکنه باشه،خیلی متشکرم❤
- زینکسولفات
سلام اقای دکتر. زینکگلوگونات بازینک سولفات چه فرقی داره؟
- غذا خوردن كودك ده ماهه
سلام آقاي دكتر دختر من ده ماهشه غذاي سفره نميخوره ولي براش غذا درست ميكنم ميكس ميكنم با بازي و سرگرمي غذاي خودش رو ميخوره واطرافيان از جمله مادرشوهرم اصرار داره كه بايد غذاي سفره رو بخوره خب برنج رو نميتونه يا خورشت رو نميتونه حتي اگه له كنم خفه ميشه ٥ تا هم دندون درآورده واقعا موندم الان كه غذاشو ديگه ميكس نكنم غذا درست نكنم ب غذاي سفره عادتش بدم يا چي ممنون ميشم راهنماييم كنيد
- انگل
سلام دکترخسته نباشیدپسرم ۳سالشه ودوشبه اثلانمیخوابه وهمش مقعدشومیخارونه دکتردوتاپسربزرکم دارم که مدرسه میرن خیلی دلم برای پسرم میسوزه چون خیلی عذاب میکشه شرایط دکتربردن ندارم قرص مبندازول میشه هممون مصرف کنیم برای پسر۳سالم ضررنداره ممنون میشم راهنماییم کنیدخداخیرتون بده
- زردیکفپاپسر۶سالهعلاعمیهمنداره
- اسهال
سلام آقای دکتر خسته نباشید دخترم دو سال و سه ماه دارد الان سه روز است اسهال شدید است روز اول شش مرتبه دفع داشت روز دوم سه بار و روز سوم یکبار در شبانه روز دفع داشته است با اینکه تعداد دفعات دفع کم شده است اما همچنان اسهال شدید است با رنگ قهوه ای کم رنگ همچنین علایم دیگری مانند تب و استفراغ ندارد فقط فوق العاده بیقراری می کند خواهش میکنم راهنمایی بفرمایید باید به دکتر مراجعه کنم یا پیشنهادی می فرمایید چکار کنم
- دل درد کودک
سلام وعرض ادب یه 3 -4 روزی هست دخترم که 4 سالش هست میگه دلم درد میکنه و بی غذا شده و همیشه شیر کیسه ای هراز بهش میدادیم که خیلی دوست داشت ولی از غذا وشیر خوردن افتاده و هی میگه شکمم را بمالید چه کار کنیم بزرگوار
- کهیر
- اااسهال
سلام اقای دکتردخترم ۲سال نیم داره ۱۲کیلوهستش چندروز پیش خدمت شمابودیم میخواستم بدونم واسه اسهالش چه شربتی بدم .ممنون
- سلام پسرمن گلودرد شدید دارد چه شربتی بهتر است
تازه پنج سالش شده گلودرد زیاد داره و کمی هم تب داره چه شربتی مناسبشه؟که هم باعث التهاب درد گلوپردش بشه هم سرماخوردگیشو کمتر کنه
- زردی کف دست و پا
سلام، وقتتون بخیر پسر من ۴ سالشه، چندروزیه رنگ کف دست و کف پاهاش رو به زردی رفته داروی خاصی استفاده نمیکنه و بیماری خاصی هم نداره میخواستم بپرسم علتش چی میتونه باشه؟ لطفا راهنماییم کنین...
- سلام خسته نباشید دخترم دوماهشه شیر نان ۱و ای ار نان و ای ار ببلاک و ای ار بیومیل رو بهش دادم همش رو بالا میاره جهشی طوری ک از دماغش میزنه بیرون یا اسهال میشه یا یبوست بیقراره چشماش قی میزنه خس خس سینه داره دماغش کیپ میشه مقعدش قرمز میشه خشکی پوست داره یعنی حساسیت پروتیین گاوی داره
- برفک دهان
سلام آقاي دکتر دخترم 18 ماهشه دهنش روي زبان سفيده و کمي مايل به سبز رنگ بردم دکتر گفتن اگر بغل هاي دهان باشه قارچ و برفکه و دارويي نداد اما يه دکتر ديگه قطره ي نيستات داد اما چون تلخ و بدمزه دخترم به هيچ وجه نميخوره ميريزه از دهنش بيرون و نميذاره حتي بمالم به زبونش.چيکارکنم چاره اي ديگه اي نيست؟؟؟
- واکسن انفولانزا
سلام آقای دکتر بچم چهارسالشه واکسن انفولانزا ایرانی بزنم یا هلندی؟ واینکه کدوم نوع رو بزنم چهارظرفیتی یا سه طرفیتی
- سرفه کودکم
از چهارشنبه قبل پسر ۶ ساله دچار خارش گلو و گرفتگی بینی و تک سرفه شد والبته حدود ۳ هفته پیش هم دچار آنفولانزا شده بود که خوب شد،حال که امروز شنبه دچار احتقان بینی شدید و آبریزش بینی و سرفه های شدید که در خواب هم میاد سراغش
- سلام پسرم یکسالشه سرما خورده سرما زده به چشم سمت راست
از چشمش ترشحات چرکی خارج میشه چه داریی بایو مصرف کنه
- تب سر کودک
سلام دخترم 21ماهه تبش بالا رفتم داروخانه شربت ستادین دی گرفتم ولی نپرسیدم چقدر بدم الان میبینم روبروشور زده زیر6سال بامشورت پزشک الان چقدر بدم وهرچند ساعت
- ویتامین دی برای دوسال به بالا
سلام. دخترم دوسالو دوماهش هست. میخواهم بهش ویتامین دی بدم. قطره ویتامین دی ۱۲هزار رو تهیه کردم. دکتر داروخانه گفت هر هفته نیم سی سی یعنی نصف قطره چکان بدهید. درسته؟

